Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (37 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky 2016: Honda CRF1000L Africa Twin - Oživená legenda?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Tak a je po dohadoch Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (24.07.2015 10:20) |
Hodnotenie: trikolora |
Poteší 18,8 litrová nádrž? Koho? |
Hodnotenie: aapalo a co je na tom? Predsa velka nadrz do terenu to asi nie je to prave orechove ci? |
Hodnotenie: bilo-modro-cervena s zlatymi rafikmi |
Hodnotenie: Re: janoval: myslím že táto farebná kombinácia pôjde ako teplé rožky potom červená a šedú myšku si asi veľa ľudí nekúpi |
Hodnotenie: No komu by načo bolo tá sivá farba to fakt neviem... |
Hodnotenie: I stalo sa čo sa dalo očakávať, hmotnosť pod 200kg a cena okolo 10.000 eur ostali iba zbožným prianím. A nielen to, nema to ani 100 koni, ani 100Nm. Uvadzat vahu bez ABS je len dalsi lacny marketingovy trik, kedze ABS bude coskoro povinne, takze +10kg a sme na vahe 1200-oviek... Ale vo vahe je Honda dlhorocne vzdy na cele, iba hlupak by cakal, ze prave pri tejto moto sa stane zazrak a bude to inak... |
menton a vies si predstavit mat 30l nadrz - ako daleko musi byt sedlo od krku riadenia a ako to rozbije tazisko?ked uz tak mat tu 18stku nadrz v predu a zvysok doladit bud bocnymi alebo bandaskami na padakoch vzadu-nadrze su drahe bandaska stoji 5e nosic kufrou mozno 100e...vymalovane |
Predbežné ceny: |
Re: miros139: ja si to nemusim predstavovat, ja som take moto jazdil... a dnes su v predaji minimalne dve konkurencne moto s takou nadrzou, skutocne adventure... takze, ako pises, vymalovane... |
Hodnotenie: Ak to euro-eko-pako uradnickovia nezarezu tak ten zvuk je krasa. Na cisla sa vykaslite, dolezite je ako to cele spolu funguje. Ak japonec povie ze tato nova bude novy milnik v moto tak to tak bude - oni myslia inak, dopredu. Ja som tiez vzdy ohrnal nos nad starou afrikou, 2 roky som sa jej branil dokial som si jednu nekupil. Nezboznujem a neklaniam sa jej ani teraz. Viem ze su lepsie novsie moto, ale vzdy sa smejem ked sa dovozim. A to je to jedine co je dolezite. Som krpaty v silovych veciach si verim, ale ked mi prvykrat lahla do blata tak som nemyslel ze ju odtial niekedy dvihnem. A ono to slo, odvtedy spolu lihame, vstavame a zacinam ju mat rad. Je pozoruhodne ako ta holka maskuje svoje neoslnive cisla. |
menton ja tomu rozumiem...kazde ma svoje pre a proti, ale skor myslim, ze rozmyslali trhovo a podla mna tych cestovatelov co by vyuzili 30l nadrz bude daleko menej ako tych co si to kupia a nevuziju ani polovicu potencialu co to bude mat |
Re: Menton: Nedrístaj prosím, |
awia, asi v polke septembra ju hadam vyskusas |
Hodnotenie: no super..cena moze byt Sergej sergejdesign.blogspot.sk/ |
Re: Awia: nedristaj prosim, |
Hodnotenie: no, ked pozeram na tie technicke parametre, tak je to vykonovo a hmotnostne uplne presne to iste ako KTM LC8. |
Hodnotenie: Matus - len škoda ze KTM za tých 12 rokov nespravila motorku ktorú nemusíš Každý Týžden Montovať Upravené 1 krát. Naposledy upravil PedroADV (24.07.2015 14:53) |
ked idem obcas dialnicou do zapadnej europy, tak ma minaju odlahcene africatwiny na stuploch, ktm jazdci v stupackach cez 200km/h, vsade z bocnych ciest sa tlacia na hlavnu edvenceri zajebani od blata az po usi, a na pumpe tankuju len kamionisti a skutristi, a po meste sa premavaju zablatene true adventure bmwcka, alebo parkuju pri predajniach turatech kde beru dalsiu bendu blata v spreji.........samozrejme s cnc palenym aluminiovym drziakom spreja spolu s krytom drziaka spreja, picoviny tipu krosaturer sa povaluju zaprasene v skladoch, lebo na dracku idu stale cenene ojazdene africatwiny, lebo to je kurva to prave dobrodruzstvo... |
Pedro> ked to tak spominas, tak zrovna idem srobovat na mojej 990tke. |
Ako povedal Menton,pockajme si tak dva roky a tiez na nazory prvych majitelov.Ja by som len dodal ze stale viac ked sa pozeram na produkty sucasnej doby mam pocit ze nie su navrhovane konstruktermi ale uctovnikmi.Najtazsie je mi uverit tej cene v zakladnej vybave.A pri zohladneni toho v akom stave sa euro v sucasnosti nachadza=ABSOLUTNE NEREALNE! Pre porovnanie cena v UK KTM 1050 Adventure-9990 GBP,BMW F800 GS- 9600 GBP, cena za tento zazrak by bola niekde okolo 8300 GBP.Vylucene! Jedine ze by to bolo z hovna polepene.Alebo to bude doslovne ZAZRAK |
Hodnotenie: pekna tesim, komu vadi vaha nech schudne... |
Hodnotenie: Tie ceny sa mi tiez nezdaju budu vyssie podla mna o par stovak. Konkurenti 1050ka a Supertenerka. No z tych troch by som nebral asi ani jednu. Pockam si na testy, mna zaujima hlavne ta vyladena dtc v terene. Hovorili tam o nej zaujimave veci uvidime kolko z toho je pravda. Mozno len mate prehnane naroky co tu citam kazdy by chcel 150kg enduro motorku aby mala 150koni jazdila by tazkym terenom a hned na to by davala jogurty na okruhu. Uplna hlupost :D |
Mám v pivnici a po zásuvkách kilogramy časopisov ako MO, Motorrad, Bike, Easyrider a pod. Sú to motorkárske periodiká, ktoré vychádzajú v krajinách, kde žijú desiatky, možno stovky miliónov ľudí. V tých krajinách žijú desaťtisíce motorkárov. A v tých časopisoch sa TEŠIA! na každú novinku, čo najobjektívnejšie ju preskúmajú, potom otestujú a potom popíšu / opíšu. U nás žije pár sto motorkárov, ale každú novinku (na základe popisu a obrázkov) podrobíme takej krutej kritike, že pre výrobcu by bolo asi najvýhodnejšie, keby ju radšej hneď stiahol z predaja. Kde sa podela nejaká úcta k tvorcom, výrobcom, nadhľad nad situáciou? Tvárime sa ako ... ani radšej nedopíšem. Nie som špeciálnym fanúšikom Hondy, aj keď doma jednu mám. |
Hodnotenie: Super! Fakt Afrika Twin 2 Upravené 1 krát. Naposledy upravil sili (25.07.2015 1:08) |
Hodnotenie: Krasna je |
romoto trafil klinec presne po hlavicke, co sa slovenského diskutera tyka. bohuzial je u nas rozsirena daka vnutorna frustracia, ze kopec prispevkov je uplne mimo misu. ani nejazdili a uz presne vedia, co je zle, co ma konkurensia lepsie, atd.. hold, v tomto sme ako narod este daleko za opicami |
Hodnotenie: ... romoto & pitaz ... |
Nikto tu netvrdí že nová Africa bude zlá motorka. Ako celok bude určite vynikajúca. Len nechápem tú eufóriu. Čo prevratné bolo vlastne po tom bezmála dvojročnom humbuku predstavené??? Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (25.07.2015 8:32) |
Pitaz> ziada sa ti vyssej urovne diskusie a ty sam zacnes nadavat, ze sme za opicami. |
Romoto: novinari vo svete vedia prd. Awia uz den pred oficialnym predstavenim v inej diskusii napisal: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.07.2015 8:58) |
nemysim si, ze sa da vyrobit motorka, ktora bude spolahliva, robustna, vela vydrzi, bude vazit 180 kg a bude stat 12.000,-.. vzdy je to o kompromise medzi cenou, vahou a spolahlivostou. urobit nieco hyper lahke a aby to vela vydrzalo, je velmi nakladne. a asi chce honda aj predavat a nie sa iba predhanat v tabulkovych hodnotách. naozaj az prax ukaze, ako to bude jazdit a ako sa to bude predavat, sam som zvedavy. |
Hodnotenie: mne sa paci masakralne a z dizajnu vyzera ze chceli aby mala co najviac off road potencial uz od vyroby .kapotaz vyzera predsunuta ako pre navigaciu alebo itinear,vyska podvozku ,velkost kolies,sedadlo pre teren jazda v stupackach kde je nadrz prisposobena k zapretiu.mne to vychadza tak ze kanstrukterom islo o to.neporovnavajme to s ktm kedze oni su zamerany viac menej na teren.ale napríklad s yamahou .rovnake motorky rovnake motory.tam sa uvidi ci je off road potencial v afrike alebo u tazsej a silnejsej yamahy.kazdopadne bude to velmi zabavna hrava a dufam ze raz aj moja priatelka |
Hodnotenie: V pohode uplne normalna motorka pre normalnych motorkarov. Najviac sa mi paci, ze je jednoducha a nie su na nej ziadne yebnute metrosexualno trendovo imageove pitchoviny, ktore otravne dennodenne vyskakuju z kvanta stupidnych reklam kde je vsetko funny easy a vsetci su kurewsky stastni a maju nasadene hovadsky prirodzene holyudske uprimne usmevy |
Hmm, Africa twin ... Tú si tiež nekúpim. |
Hodnotenie: Slzy mam v ociach. Ona naozaj existuje... |
Re: Menton: Vieš čo je drístanie? Toto si napísal: "minimalne 2 roky tahali medove motuzy so sloganom True Adventure" čistý nezmysel... To že sa o novej Afrike šírili fámy už roky 2-3-5... je jedna vec. Ale Honda ju a teda aj True Adventrue predstavili pred 8 mesiacmi v miláne a už sú na svete oficiálne info... Takže to je ten tvoj dríst, keď si pletieš dojmy s realitou... O tom som vravel. |
Re: Awia: Uviedol som zdroj a linku na clanok. Informacie poskytol pred dvomi rokmi Vito Cicchetti generalny riaditel Honda Italia, ziadne famy. Takze kto tu drista? |
Hodnotenie: KTM 990 Adventure 209kg sucha (19.5l nadrz) |
Varan suhlasim.Je pekna a moderna s relativne nizkou papierovou spotrebou.Hovorim relativne,lebo GS800 ktoru som mal ju mala relativne nizku tiez-pokial si tym plynom nezacal trochu viac vykrucat.Tiez nemozes porovnavar radovy dvojvalec s V2.Ked sa mame bavit o hmotnosti,tak to co Honda priniesla teraz,KTM priniesla pred 12timi rokmi.Ale sam uznavam ze ak by som mal kupovat moto teraz tak zo vsetkych kandidatov z tejto kategorie by zrejme bola vitazom. |
Želám každému majiteľovi tejto krásnej motorky veľa šťastných kilometrov. A nám ostatným tiež. |
Varan, Awia |
Nedá mi:už len vymyslieť to isté, čo už raz bolo, dá dnes veľa námahy. Na môj nový projekt som na nástrek prednej vidlice použil ten istý spray a výrobcu ako pred x-rokmi pri SV-éčku. Pred poslednou tzv. lakovacou vrstvou som som to chcel odmastniť obyčajným trichlórm. Po osriekaní (trichlórm) som bol doslova zdesený, ako mi to všetko začalo stekať dolu. Farba mi kvapkala na podlahu. Na druhý deň som volal výrobcovi farieb, čo sa mi stalo. On so sklesnutým hlasom skonštatoval, že na chemikálie sú z Bruselu vyvíjané také ekologické tlaky, že ak ich splnia, farba už potom nemusí spĺňať požiadavky spotrebiteľa. |
Hodnotenie: Prosim, prestante uz kydat na narod, zakazdym ked niekto nieco skritizuje!!! |
PedroADV-..pravda.. Sergej sergejdesign.blogspot.sk/ |
Mna by zaujimal servisny interval lebo to som si nikde nevsimol. A velmi som zvedavy aka bude nazivo, myslim tym ci bude mohutna alebo stihla, aka bude na dlhe cesty, ochrana pred vetrom. Ale to sa asi az do skusobnej jazdy nedozviem. |
Fonzy, suhlas |
RadoR6 - absolutne som ta teraz nepochopil. Co je prezivanie ? Ze chcem vediet aka bude nazivo ? Ci to aky bude servisny interval ? Ci to ze tu jebu do Awiu zas ? Sa popozeraj vyssie jak to tu preziva par jedincov, si myslim ze viac ako ja |
PedroADV, nepochopili sme sa. Myslel som tvoju poznamku o zvrhnuti diskusie na chytanie za slovicka. |
Re: Menton: S tebou sa baviť nemá cenu, keď dôjdu argumenty a si nachytaný "na hruškách" krútiš sa ako had... A potom začneš tie rozprávky o tom ako mi Honda, BMW aj KTM atď. platia za príspevky vo fórach a podobe . Za prvé to nieje pravda (čo je každému jasné) a za druhé ma to uráža... Zostaň radšej pri tej o Červenej Karkulke, ja už nato odteraz hádžem bobek. |
Re: Awia: zhrnme si to: |
Awia tu sa da vidiet co mozu hadice zachytene o prednu pneu sposobit. Mozno mal len chalan velku smolu,kazdopadne by som nechcel byt v jeho kozi. player.vimeo.com/video/21223833?title=0&byline=0... |
Pozvat novinara na testovacku a nezaplatit mu ubytovanie, stravu, palivo, dopravu ... |
Mentonko, ved si vybav presspas a nik Ti nebrani zalozit ani vlastnu webku ak chces. A mozes testovat do hallelujah, pre Teba predsa ziadny problem.O scestovaneho rozhladeneho novinara tvojho formatu, ktory vie vsetko najlepsie, vsade bol a vsetko videl sa budu vyrobcovia urcite trhat a radi aj zaplatia, len aby ho dostali na testovacky |
208kg suchá hmotnosť ale + 4kg ABS, + oleje, voda, padací rám a hlavný stojan je diskutabilný |
Hodnotenie: dúfal som, že sa stane zázrak a honda vyrobí niečo ľahké alebo ľahšie ako f800 a niečo silnejšie ako moja xt660. Zázrak sa nestal a preto ostávam v dileme, či naďalej sa trápiť cestovaním po dialnici na XT660 a potom si užívať terén alebo presedlať na f800 z ktorou už na tarcu 2200mnm sa určite nedostanem. Chodím aj sám a neviem ako zdvihnem moto nabalenú nad 200kg zo zeme??? Nová afrika to určite nebude |
Keby táto motorka vyšla ako nástupca starej Afriky namiesto Varadera pred 10-15 rokmi, aj bez DCT a elktronických serepetičiek, pretože v tom ostatnom nič až tak prevratné čo by sa už vtedy nedalo vyrobiť nevidím, tak by sme pravdepodobne všetci do jedného mali sánky zvesené a nosili vypadnuté oči z jamiek v rukách na podnosoch, .....a nikto by necekol ani nad vyššou cenou ako je teraz, lebo vtedy by to bolo niečo naozaj top. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (26.07.2015 11:36) |
Romanka - si zabil chalan ... |
Vy ste tu uz celkom ŠIŠI vsetci??? Cest vynimkam... |
Aáááá, zase Menton, ako Truhlík, všade bol a všetko vie, čo k tomu dodať Škoda, že sa nedal na dráhu konštruktéra a dizajnéra, to by bol super stroj... |
Hodnotenie: peknucka je... |
ja si myslim ze honda aj hocikto in vie urobit motorku ktora bude mat aj 150kg a 200k, dopice ale kto sa na tom bude vozit, keby nam dali do ruk peterhajzelovu jamahu co lietal na dakare a sestkrat vyhral vsetko, tak sa na nej pozabijame preboha!!!!!! |
zaujimave citanie. Moto teraz nemam, ale ked ma nova afrika uchvati tak si ju kupim. |
Re: alexa7: len vysvetlim ako som myslel. |
Hodnotenie: Že ma málo výkonu? - tak zhoď pivný bachor a nelep na ňu krytku krytky s ultrametrosexo logom, potom bude vládať. Na druhej strane, na kerú fujaru a hlavne komu ho treba viac? 98% z tých čo to kritizujú, by sa s ňou vytrelo aj na mokrej tráve... |
Hodnotenie: Re: miros139: mas uplnu pravdu s tym vykonom v terene,98 koni preboha je masaker aj na vacssiu vahu z ktorej ja by som vobec nemal strach...mal som tenerku 750 a vobec neviem kolko vazila a ani ma to vobec nezaujimalo,ale urcite dobre cez 200 a nemal som nikdy problem ju zdvihnut v blate ked som sa na nej vyvalal castokrat...vykon mala ze vraj 70 koni a do terenu to bolo panboh zaplat,na cestu nist moc....kedze som na nej jazdil 90 percent teren tak som ju vymenil za ostre enduro a to je samozrejme o niecom inom...ale ta nova africa sa my brutalne paci a velice jej fandim,len bohuzial tak lahko ju mat nebudem v garazi....jedine ze by som vyhral ,alebo zdedil daco ale mozno sa stane zazrak.... |
Hodnotenie: veeeelmi pekna |
Hodnotenie: Ak bude dielenske spracovanie na urovni, motor dlhoveky, tak to bude fajn jednoduchy nenarocny stroj. Za predpokladu, ze nepojde o tu hnusnu cervenu variantu, tak bude aj pekne vyzerat |
Hodnotenie: mal som dlhe roky afriku. a nikdy som ju nedal v terene na dno jej moznosti. nieto este trufnut si s touto novou. ale ja som take ambicie ani nemal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gico (27.07.2015 20:09) |
Gico,napísal si presne to, čo som chcel. len ty tam nemáš moje pravopisné chyby |
Awia - preco ste v Maroku na prejazde Taouz M'Hamid davali dole kufre? |
Chyba info, ze sedlo je mozne znizit na 850 mm v specifikacii. |
Hodnotenie: ak po rokoch prispejem znova ako Raptor tak to bude koli Afrike Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.07.2015 13:46) |
no kukám či nemám haluze, že motoride diskusia a raptor |
Tam je ale trochen tazsi motor a namrdanej je tam hafo elektroniky kdezto afrika je este nieco porovnatelne s KTM1050 co je akoby odrazovy mostik k dalsim adventurkam od KTM. Bude to fajn masinka ale honda sa kazdopadne drzi na uz jej znamom lovkostovom programe, na ktorom sa prizivuje uz tak cca 6rokov co mi je aj trocha luto. Trhove hospodarstvo je uz take |
Hodnotenie: aj keď som pred pár rokmi ešte nejavil o túto kategóriu záujem, tak dnes musím skonštatovať, že som veľmi zvedavý na živé okukanie |
Tak tak Raptore |
varan - k supertenere sa pre klud vo fime nevyjadrujem .. cacho vie kde bývam |
Re: matus: Kufre sme v Maroku skladali raz a to preto že kufre sú ťažké, ťažisko vysoko a nad zadným kolesom... Bol to úsek takých malých metrových závejov piesku a sypkých... Neboli to duny. Zahrabali sme v sypkom piesku zadok. Po zložení nebol problém jazdiť... Aj bez kufrov má tá moto 250kg, to nieje v hmotnosti ale aj o tom kde je uložená... |
Awia, vravim v tech. specifikacii - v tabulke. |
Už ked tak Africu Twin by som porovnaval z GS800 , GSA800. Či novu alebo aj staru. Toš moj nazor |
Mňa na tom baví, že motorka, ktorá evidentne je žiadaná a motoverejnosť na ňu čaká. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (29.07.2015 12:29) |
Hodnotenie: Ak si kupujem niečo v rámci svojho koníčka, tak dizajn je dôležitý (auto, bicykel, nôž,...a kde jaké somariny). |
Hodnotenie: Nemá chybu!Oplatilo sa čakať na novú Africu.Predajnosť bude určite vysoká.A hmotnosť?Bude k nej množstvo doplnkov rámy kufre držiaky a bude mať cca 240-250kg ako konkurencia. |
Re: BorisF800: súhlas úplne, a preto som si hodil už hneď po uverejnení článku toto porovanie: |
Nadviažem na Landala... Čo tak doplniť do porovnania toto. Už keď Nuda vyšla tak som začal tajne dúfať nad XL endurom na jej báze... Výkon lepší ako nová Afra, poriadny podvozk by bol... Hmotnosť samozrejme nevieme lebo Nuda je nahatá a s malou nádržou ale... Žial BMW namiesto dopracovania Husku predala a bolo po... nádeji... |
ešte tam doplň S 1000RR a Goldwinga...a bude to uplne super porovnanie... |
Awia> suhlasim, ze na tazisku velmi zalezi. |
Re: demmoo: neblbni chlape, šak Awia píše "XL enduro na jej báze..." Je jasné, že by sa to muselo celé upraviť a inak nastavený podvozok... |
100k je do terenu az az, na cestu pre jedneho primerana vykonova rezerva, pre 2 s kuframi je to ale obcas malo... |
Medzi slepými býva jednooký kráľom! |
Neviem kolko koni ma velke Varadero, ale dvaja a plne nalozeni sme davali v poho aj zly teren a vykon stacil (nalozeni celkova hmotnost takmer pol tony). Kym to nevyskusate su to tu len take dohady a ja si myslim a ja som cakal a bla bla. |
Ja len ze v Mentonovom porovnani treba upravit krutak 950 adv ktory urcite nie je 55 Nm ale 95 |
mentonova tabulka porovnania sa mi zdá naozaj korektnejšia ako awiova |
Afrika mi je ukradnuta, ale na pouzitie tohto motora v inych modeloch sa tesim. Ozivit strednu turisticku triedu, kde je par modelov...aj vyhynute XJ900, NTV700, F800ST. Poprosim remen, kardan, DCT. 😇 |
raptor:ale keby KTM spravilo motorku s parmetrami ako táto Afrika to by bolo rečí že čo toje |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2943 | Včera: 198226