Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW S1000XR 2015 - raketový turista
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Asi ju chcem, ale este ju prebehnem v Alpach... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (23.09.2015 9:03) |
Hodnotenie: Ak už hovoríme o turistu, ako to vyzerá s miestom pre ľadvinku? |
asi ma ukamenujete....ale mne to pride ako dalsi nepodareny SS na okruh. podla tej recenzie by som si tu motorku skor zvolil na okruh ako na cestu. .... furt to tocit do max, na 5 uz skoro lietam.... tak sa mi zda ze uz niekde na 3ke budem daleko za MPR a v dnes dobe fotiek, pevnych radarov a policajnej pilnej "pomahat a chranit" praci k comu je dobra taka moto? |
Re: dvenohy: ked som skusal CT, ako potencialneho nastupcu moto pre turistiku, tak som si povedal presne to iste. Ten motor taha ako blazon a to fakt silno zvadza k stalemu prekracovaniu MPR. V tomto ta vie ten boxer udrzat viac pri zemi, hlavne priebehom Nm pekne od podlahy... Kazdopadne, na to su tam tie mapy. Aj KTM 1190 je na dazdovvej mape "hlucha a krotka" pod 4500 otacok, ale ked prepnes full power, tak taha jak utrhnuta... Moj nazor... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (23.09.2015 13:23) |
Menton tam kde na 848 idem ..... (radsej nenapisem kolko) tak na CT idem tak 110. mna osobne CT praveze vobec nelaka k tomu ist viac ak tych 120... hold, nie nadarmo sa vravi 100 ludi 100 chuti |
palivove mapy su pre tych co maju slabsie prepojenie medzi mozgom a pravym zapestim |
Hodnotenie: dvenohy - príde mi také.. srandovné že pánkovi s crosstourerom vadí superšportové ladenie XR |
tak páni ja sa zdržím hodnotenia aj keď článok je napísaný dobre ale uvedomme si o čom je tu reč: ŠTVORVALCOVÉ ENDURO !!!! |
Aké enduro? Kua zas mi niečo ušlo. |
Re: HoGo80: máš pravdu, konkurencia je napr. Kawasaki ZZR 1400 - ale tam nemáš taký posed... |
Hodnotenie: mme sa to paci. Myslim, ze vela ludi zmiatlo to, ze to porovnavaju s endurami. Ja by som to porovnal s Versysom a mozno este s Benelli tre-k. |
Re: destroyer: mal si vidiet tu debatu ked sme interne riesili co dat do konkurencie ... ja som daval same cestaky s tym ze XR do terenu je na tom rovnako ako nahac ... ale presvedcili ma :D |
Hodnotenie: neviem, nejazdil som. ale cital som nedavno test v zahranicnom casopise, ktorého výsledok znel doslovne: "dorazne varujeme pred objednávkou naslepo"! testerom pripadala XR prilis divoka v porovnani s ostatnými turistickými modelmi BMW. tiez je "trochu" zavadzajuce pisat, ze XR stoji 15200e. zopar príplatkových veciciek, a sme vysoko nad 20 len tak zaprasi. |
Hm, divoka...ako sa to vezme. Je to "skroteny" supersport So vsetkymi elektropomocnikmi, nie je zakerna ani nebezpecna. |
Hodnotenie: Mne tato motka neskutocne sadla. Az tak ze idem si ju opat pozicat a este povozit polovicku. Skusal som kamaratovu hondu CT a neoslovilo ma to, GSo ma tiez neoslovilo. Keby bola XRa na trhu pred rokom pri kupe nineT , idem do toho miesto nineT. Nebudem sa tu rozpisovat o pocitok bo som neobjektivny, tak sa mi ta motka paci. Mal som pozicanu plnu palbu, cena bola myslim kolo lahko nad 18k eciek. |
Hodnotenie: Dostaviam dom, došetrím a XR bude v ňom. Cesťak s možnosťou prijímať výzvy!!! |
Re: zeze: V článku je aj cena základného modelu aj cena testovaného a aj cena všetkých doplnkov... |
Hodnotenie: Ja by som ju bral...mne sa kurevsky paači |
www.continental-corporation.com/www/pressportal_com_en... |
Nechcem načínať novú tému tak píšem sem. |
vIbraciami pri spominanych otackach trpeli prve modely |
Re: Berconr: |
ale zas je pravda ze 60 tisic bez poruchy da aj 125ccm motorcek v japonskom skutriku... to napisem radsej dopredu inak ta tu za tento koment zežerú ostatní Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.08.2019 9:35) |
Ked bude kupovat jazdenku nikdy nevies co sa za tym skryva ... ked kupi novu tak ta motorka je natrhu dost dlho aby mala vychytane chybicky a uz mi to nepride ako testovacka na ludoch ako pises ... |
Re: coprejk: 60 tis by fakt nemal byť problem pre moto obzvlašť pre premiovú značku. Skôr ma zaujíma či to netrpí nejakými chronickými vadami. Mám záujem o kúpu novej, resp predvádzačky, tak zato sa snažím zozbierať info. |
Re: raptor: Dík za odpoveď...to je dobrá správa |
Re: Berconr: O chronickych chorobach neviem ... ani ja ani co poznam majitelov nijaky zvlast extra problem nemali .... Ta motorka je idealna na rychle cestovanie a mas chut jazdit sportovo lebo ta nenecha ist pomaly ... Vibracie na riadidlach mi zacali vadit po nejakych 450 km na jeden tah- ako hovorim su tam ale neni to nic strasne ... mne jedina vec co vadi je ze do mesta sa dost prehrieva a dost pece |
Re: coprejk: Dík za info. Tak mesto neriešim, myslím si že v týchto teplách čo sú pečie každá jedna mašina. Rád chodím do Alp a tam verím že by som jej potencial určite využil. Po 450 km ma začína bolieť celý človek tak to asi by nebol problem. No asi si ju ešte raz požičiam , mal som ju na 30 min a predsa to sa nedá úplne vychytať. |
Po 450 km ma začína bolieť celý človek toto závisí najma od motorky / sedla / airhawku |
Re: raptor: Ano to máš pravdu. Najviac som dával nejakých 650 km ale toho som mal naozaj dosť. |
2016ka este vibrovala v spominanom pasme otacok. Nic prijemne, su to take mravcie vysokofrekvencne vibracie, mne osobne to dost vadilo. Bolo mi povedane, ze po cca 4000km sa tieto vibracie v rajdoch zmiernia. Jazdil som na cerstvej/nezabehnutej. Nebyt tych vibracii skvela masina a s el. podvozkom luxusne dobre povozenie |
Re: Varan: No ja som presne to mal na Triumphe. CCa po 4500 km všetky vibrácie zmizli . A max spokojnosť. Taktiež sa objavovali okolo 5000 rpm. |
Re: Varan: a ked to porovnas so svojou 1190? Ovladatelnost, istota v zakrutach? brzdenie az po naklon? Plynulost vyjazdu pod plynom? Proste pri takom tom mierne okruhovejsom pristupe. Pohladom aj urcenim je 1190 tak trochu s inym zameranim a posobi, ze oproti S1000XR by mala bojovat proti ostrejsiemu zaobchadzaniu. Viem ako jazdia motorky ako mas a jednoducho pevnost a istota supersportu tam nie je a kvoli dlhsim zdvihom a pakam to nie je ani mozne ocakavat. Je S1000XR markantnejsie ina? |
BercoNR - tonto rok, vdaka tuzbe vidiet Grecko pri nedostatku casu, mi padol osobák...1230km / deň |
Re: raptor: Tak daco som pocul o airhawk ale nikdy som nemal moznost vyskusat a ani neviem kde by som v reale to mohol na prdeli oprobovat. |
V zdravotných poôckach si pýtaj rektálnu podušku. |
Re: egres2: ty si egres ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Berconr (23.08.2019 21:12) |
Re: Berconr: su motorky co neznasaju ani v Alpach cez leto spomalenie a vjazd do mesta. Naozaj vedia brutalne zohrievat seba a okolie. Napriklad SMT, XR..... |
Re: kankoXF: Práve to sa mi lúbi že to jazdí ako naháč. Netvrdím že som strelec ale je dobré mať výkon v zálohe. Páči sa mi aj preto že je na vysokých nohách a ja som tiež neni drobček.Čo mám teraz je tiež na vysokých nohách a vyhovuje mi to veľmi. |
kankoXF pokial viem tak cele je to prevzate z S1000RR Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.08.2019 10:00) |
Re: raptor: nie nie je. Ten motor je upraveny oproti RR a je rovnaky v R a XR.... |
Re: raptor: cize za kilo to moze mat, fajn zlava Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (27.08.2019 7:59) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46352 | Včera: 230560