Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme zbrusu nový elektro bike KTM Freeride E-XC 2015
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: tak toto je teda riadna kravina...MOTORka má mať normálny MOTOR!! |
Hodnotenie: Paráda. Na elektrickú moto sa teším. |
Určite treba vyskúšať pred akýmkoľvek súdením... To odporúčam každému... Určite príležitosti budú... |
Hodnotenie: suhlas so satosom co sa tyka hluku. |
... čo sa týka davkovateľnosti plynu, nastavím si priebeh v smartfone, nahrám do motorky... |
Awia: Ako to vyzeralo s batériou? Koľko si sa mohol vyšantiť na jednej? |
K tej dávkovateľnosti je to aj "zlozvykmi" z moto. Aby som to ujasnil, nie je problém v motore ten je do terénu skvelý. Skôr ide o to že je to "automat" - ako skúter... A tam jednoducho nie je ako mu povedať čo potrebujem. |
Na jedno nabitie by to mala byť 1 hodina jazdenia... Doba nabíjania viď tabuľka. |
Ak sa dojazdom dostanem na 400km (výkonnejšie batérie, prípadne "viac" batérií v "kufroch", môžem začať cestovať. Buď ich nabijem cez noc v hotely, alebo, ak bude rýchlonabíjanie (viď môj odkaz vyššie), po pár minútach môžem pokračovať. A ak ostanem bez šťavy v stepi, roztiahnem stan s fotovoltaickými článkami a kým si oddýchnem, batérie budú nabité. |
zvuk jak Desta v dakom sklade a ten ovladac jak Tamagotchi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (20.10.2014 13:17) |
menton: najslabší článok v tomto smere, je článok batériový. Ale verím, že príde aj batéria, ktorá nakopne celý tento proces na 100%. Zatiaľ vnímam pozitívne, že takúto moto vidím jazdiť. Dúfam, že za tri roky kúpim plnohodnotné elektrické cenduro. |
a proč bi nemohli zapískat brzdi na novej moto? Aj ket nová ja k nová, zvlášť pri ofrajdoch, že ano |
Prach, bordel, špina, blato = pískajúca brzda Das ist normal ňe Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (20.10.2014 13:58) |
Hodnotenie: demmo, elektromotor neni motor? najryshlejsi seriovo predavany sedan (tesla s 4x4) ma z 0-100kmh za 3.2.s |
Menton> nechapem tvoju obavu o bezpecnu recyklaciu baterie - teraz kontrolujes, ci vyrobcovia paliv tazia ropu, prevazaju ju, rafinuju, prevazaju a distribuuju paliva - to vsetko v ramci bezpecnosti a ochrany zivotneho prostredia? A vobec, kontrolujes funkcnost svojho katalyzatora? |
diwi: nie je...z technického hladiska je, ale PRE MŇA nie je.. a motorky hodnotím v prvom rade podla toho, čo MNE dávajú, hovoria, páčia/nepáčia sa...a preto tvrdím, že to nie je ono... |
matus: ja mam posledne obavu uz len z ekoteroristov... druhy najpredavanejsi hybrid v severnej Amerike je Honda Civic, robi sa od 2001 (Prius celosvetovo od 2000)... inak sa mi paci tvoj vyvoj, najprv napises, ze Prius nema konkurenciu, potom zrazu uz aj sam poznas dalsieho na trhu a nakoniec ich je samozrejme viac... ale uz dost, sme mimo temu oranzoveho elektrobicykla do terenu... |
ja som pisal, ze toyota nema konkurenciu. A prius aj auris su toyoty...takze nerozumiem narazke |
Hodnotenie: Este domyslia rekuperaciu cestou dole kopcom a bude to parada.A este reproduktor s imitaciou zvuku.Nemam rad ked na parkoviskach skacem pod kolesa elektromobilom preto ze ich nepocujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DenisR (20.10.2014 16:03) |
matus: bateriu vynasli v roku 1799, takze technologia tu je uz dost dlho, len to sperkovanie ide hrozne pomaly... a pouzitie elektromotora ako doplnkovy zdroj energie, pricom baterie su priebezne dobijane spalovacim motorom, ktory je primarny zdroj energie (napr. Prius) a cisto elektropohon je technologicky obrovsky rozdiel... a to, ci nakoniec vyhra elektromotor tiez ukaze az cas, alternativnych pohonov je uz dnes viacero... |
Hodnotenie: zarucena vydrz aku je (min. 80% kapacity) 5rokov/700 cyklov..samozrejme vydrzi viac, len uz kapacita bude asi nizsia. Citlivy rozbeh sa poriesit pouzitim zadnej brzdy. |
menton: Za tri roky to asi este nebude, to je asi fakt, to len ja som taky nadrzany, ked si predstavim, ze by som uz nemal na pamati ziadne ventili, kruzky, piesty, loziska, prevodovky, spojky, oleje, lanka... az po vyfuky. A jazdena moto by sa od novej lisila len skrabancami a starou bateriou (hruby pohlad). |
Hodnotenie: Menton , ešte si mal k vete predaje ukazu, ci sa trafili do ocakavani zakaznika dodať , že "a uvidíme , ako rýchlo sa toho budú zbavovať ?" |
Hodnotenie: 11000 € je celkom dost dobitie trvá cca 1-1,5hod na plny výkon vydrz nieco cez 30 minut vozil som sa aj sx aj na exc a musím povedat ze ma to neskutočne oslovilo exc mi padla nastavením úplne na jednicku a na tvári úsmev od ucha k uchu každopádne odporúčam každému kto bude mat možnosť nech si to vyskúša |
Hodnotenie: e-xc je skor politicky projekt nez realna alternativa. a o tej cene skoda hovorit. |
Som to predtým ani nečítal (aj tak mám o akuelektrike svoju mienku a zeze ju vyjadril pomerne presne) , až teraz , 11750 ... To im je.e ??? |
Hodnotenie: skoda tej ceny, skoda tej slabej vydrze a skoda ze ma polovicny vykon oproti svojmu povodnemu predchodcovi. |
Hodnotenie: Tá cena je fakt zlá . K samotnej moto, na takéto vyšantenie okolo komína kde nie je hluk z moto žiadúci celkom dobrá alternatíva. No na také dlhšie pár hodinové výlety na ľahko, asi nie. Budúcnosť ukáže či sa to uchytí |
Hodnotenie: Jak piše Satos, ze taký výjazd po lese musí byt zážitok, až kým nezrazim medveďa. Teším sa ako zbadám lesakov skôr ja, ako oni mna. Aj si vychutnám čistý lesný vzduch. |
tak majstri uš sa možem zapísat do zeznamu jezdiu sem to Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (20.10.2014 21:21) |
Hodnotenie: Paradicka |
tak po zadném to ide zatát najlepší |
Hodnotenie: elektricke skutre Piaggio uz skusaju aj postari |
teraz som sa dovozil a doumýval, chlapci neviem ako vy, čo ste mali možnosť jazdiť, ale ja...a šak sa dočítate |
Hodnotenie: tiež v tom vidim buducnost a som si na 100% istý, že príde. Toto neni asi ani z daleka to čo chceme, ale benzínove motory sa vyvýjaju 100 rokov a furt su na prd, čakáte, že toto bude za týžden dokonalé. Motory su skoro dokonalé, tie sa vyvýjaju pre robotiku, strojarstvo.... dlkšie ako spalovacie, problem je len z bateriami aby ich uvolnili pre "civilov". Bude chýbat benzin ale žiadne prevodovky, piesty, hluk, olej, polovníci,tečuce tesnenia...len nahradne poistky a kus káblu (pre istotu ) a ten rozbeh je ozaj len o nastaveni. Z brzdami by som nemal najmenší problem, rovnako ich mám aj na bajku, nemusíš v náklonoch riešit v terene radičky |
Hodnotenie: este to skusit predavat nie ako motocykel ale ako...cojaviem pesi pomocny prirucny sersam a mozes s tym ist aj do napantu, pac to neni motocykel nema emisie atd, fasa |
Tak a máme už aj testík od mikulca, nech sa ľúbi prečítať: KTM Freeride E-XC a E-SX 2015 - Ekológia alebo len alternatíva? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65389 | Včera: 150666