Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Najväčší z rodiny tigrov -Triumph Tiger Explorer 1200
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Opravte si to naspodu v Moto DT ste napisali sekundarny pohon reťaz. Cena? Ja ju chceeeeem |
Hodnotenie: fuuu, paci sa mi stale viac |
Hodnotenie: wow, naaadherna motorecka |
Hodnotenie: krasna.. v tom videu to je parada. zit tak taky zivot aaaaach... |
Hodnotenie: Fešáčisko! V UK by vraj mala byť cena nastavená na 11.000£ Kúpiť si ho určite nekúpim, ale rád by som si s ním potykal aspoň na dákej testovačke |
Keby stala na sk 11 000€ tak by som asi začal predavať fazera.... |
Uz som cital aj negativne reakcie: |
Hodnotenie: No potom tomu nerozumiem, ak je tam tolko plastov, preco to ma 30kg nadvahu... |
Motorka vyzera dobre, ale cakal by som, ze ternd u novych modelov bude co najnizsia hmotnost a nie stvrttonove mastodonty Asi sa v motorkach vobec nevyznam |
To mi nehovorte, ze by ste mali nervy na to, aby ste ten olej menili az po 16tis km...? |
Spidooo: pri dlhsich cestach bezne uvazujem aj so servisnym intervalom. Nahanat servis, ci vlacit so sebou olej a filtra fakt nepotrebujem. Spravit cca 10.000km na jednom vylete sa da v pohode aj v ramci Europy, takze dlhy servisny interval to len ulahcuje. Takze v tomto Triump plni ocakavania uzivatelov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.11.2011 18:03) |
Na tom intervale nie je nic zvlastne. Varan ma vymenu oleja predpisanu na 12000 km Tiger ma este dalsich 4000 k tomu. Ja ale menim kazdych 10000, co si myslim, ze je tak akurat. Tieto novinky su vsetky pekne na obrazkoch, treba ich ale vidiet na zivo, previezt sa. Aj maly Tiger 800 ma spociatku nadchol, ale ked som to videl na zivo a precital zopar testov tak ma to preslo. Kocky su hodene, nakoniec vsak vo vacsine pripadov aj tak bude rozhodovat cena |
kedze neregistrujem ziadny moto-olej s "longlifovymi" parametrami premyslam ako sa to konstrukce podarilo vyriesit ze vymena oleja az pri 16tkm |
Ja menim na Varadere po 6000 a mam dobry pocit. |
raptor: Tiez som sa nad tym uz zamyslal... Nemoze to nejako suvisiet aj s mnozstvom oleja? Napr. do V-Stroma som lial o liter menej. Neviem, tiez by ma to zaujimalo. |
Raptor: nechce sa mi to cele vysvetlovat, ale skusme maly brainstorming: |
Hodnotenie: pri dnesnych kvalitnych olejoch a kvalitnych konstrukciach motorov, podla mna, 16 t km interval nie je nic prekvapujuce... treba sa ale pozret aj na to, kolko je ten interval casovo.. |
Raptor: nebudes mi verit ale u aut je bezny interval 20000 a u niektorych dokonca 30000 km |
zooo: Auta s premenlivym intervalom vymeny maju longlife olej. Longlife neznamena len dlhsi casovy interval, ale aj kilometrovy. |
Zooo: a su aj take, co maju interval aj 50.000km... Alebo maju aj premenlivy interval a servis si auto zjednodusene "vypyta same" podla skutocneho pouzivania... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.11.2011 19:11) |
Menton: 50 000 To by som bral. Tych 16 000 na tigrovy je velmi fajn. To by sa hadam dalo aj mongolsko spravit bez servisu. |
Teraz som si pozrel aj to video a tie kufre vyzeraju fakt desne |
Hodnotenie: já bi sem sa samozrejmňe zvézeu a kebi biuo času, tak sa prejedem tak že na pú roka lebo kolko po svjece |
Hodnotenie: Tieto servisne intervaly su iba reklamné kecy. Tieto motory nie su o nič kvalitnejšie ako motory pred 10mi rokmi. Hlavne to vidiet v autách.Volakedy sa na aute bežne najazdilo 500tis km a menil sa olej po 10tis. Teraz možeš menit po 30tis. ale auto ti nevydrží ani 300tis. km. Lebo sa na nom začne jebat VŠETKO a radšej ho po par rokoch predáš. Obávam sa že motorky sa uberaju podobným "spotrebným" smerom. Samý plast , kábliky, sondy, čidlá.....po 10tich rokoch sa to bojíš zobrat na cestu. |
treba liat nemecky memenitelny olej , o ktorom sa toho uz popisalo az az.. |
alexa7: poznám Ochcáfku co má 1 000 000 km |
Hodnotenie: starú (50 ročnú), |
Hodnotenie: ak výrobca napíše interval 16000 tak si za tým stojí... |
guanto:ja mám nového peugeota , tiež mi kazali 30tis ale po 15tis som vymenil hlavne prvý krát, a dalšiu somarinu co mi povedali ze netreba zabehávat....ale zas mi po 30tis.odislo rameno takže zbytočne setrím notor ked sa to aj tak zacne celé srat |
aj tak sa na tú častejšiu výmenu, v aute, asi vyprdnem. |
Hodnotenie: nepopierateľne je to pekná motorka, ale vidím to tak, že je to novinka a ešte jej výrobca určite bude musieť odstrániť zopár výrobných nedostatkov. |
...a aké výrobné nedostatky si mal na mysli, ty už o nejakých vieš?...... no keby takto uvažovali výrobcovia asi by sa ich výrobky veľmi nepredávali...., koniec koncov o výrobok by sa mal starať v prvom rade užívateľ a majiteľ a nie výrobca... toho starosť je vyrobiť kvalitný a hodnotný výrobok... ak by rozmýšľal tak ako uvádzaš, že po 2 rokoch ma to už nezaujíma musel by každé dva roky vyrábať a predávať pod inou značkou ..... |
devill63: Obavam sa, ze napr. v oblasti spotrebnej elektroniky je tento trend badatelny uz nejaku dobu. Je len otazkou casu, kym zacne prenikat aj do inych odvetvi. |
dreamer: zeby preto sa to volalo spotrebna elektronika? |
mal som na mysli výrobky motocyklového priemyslu...... |
devill63 samozrejme o žiadnom nedostatku neviem a chcem veriť tomu, že sa Angličanom podarilo vyrobiť dokonalú turistickú motorku na 1. šupu |
Hodnotenie: ... zajuímavá motorečka, či urobia aj XC verziu ??? ... |
Hodnotenie: Skoda ze povodny Tiger1050 nemal kolosalny uspech, hoci mal ukrutny vykon a neuveritelne nizku hmotnost, cenu tiez ferovu. Mozno zakaznikov odradil dizajn? Bojim sa, aby tomu tak nebolo aj v pripade tejto novinky. Ale zas az tak tazke to mat nebude, ziadna z noviniek v segmente viacvalcovych "endur" nie je prave krasavica... Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeze (02.12.2011 8:29) |
Hodnotenie: No konecne niekto povedal co v skutocnosti tieto "endura" su: "cestna motorka so vzhladom a posedom endura" |
len suhlasim a je to presne to, co napr. mne vyhovuje. jazdit len cesty, ale to pohodlie a nakoniec aj design. |
ceny v Taliansku www.moto.it/news/triumph-i-prezzi-delle-novita-2012.htm... |
v tej modrej sa mi fakt neskutocne paci, uz 1050 ma pri vyskusani velmi zaujala, ale sprava o cene zakladu 1200 vyssej ako GSA je na prve pocutie ako Game Over... |
Mohol by som sa opakovať ako pri HONDE |
skoda takej ceny... mysliim, ze by to malo omnoho vacsi uspech keby niekto nad tou cenou vopred popremyslal... |
No, za tu cenu ho musis len velmi chciet, inak neviem pri tej konkurencii. |
[ |
Devill63: ach jaj, aj ty provokujes ? V Granade su krasne cesty. |
no tak ešte jedno..... |
Ta preliezka po bokoch motora vyzera hrozne. Ale podla komentov testovaca, ten motor bude este lepsia palba ako 1050 a to ma fakt laka. Inak vsetko furt porovnavali s GS, anglicania z neho musia mat asi velky komplex... |
ešte moja trochu nesmelá otázka: Bude aj o najväčšom Tigrovi nejaký test, ako o konkurenčnej v tejto kategórii? |
duropal Tu je napr. podobný test (prvé dojmy): www.ashonbikes.com/content/triumph-tiger-explorer-revie... |
BikerTT: dakujem za link, super test... Pre mna je to vlastne velmi dobre, ze skoro kazdu vlastnost porovnavali s GS, lebo presne to by mna hlavne zaujimalo. Super, ze odkukali aj automaticke vypinanie smeroviek, ked to vie aj HD, tak bolo na case. Spotreba tiez znie lakavo, skoda, ze bez GS podvozku nikto nevie eliminovat ponaranie pri brzdeni. Tie plastove kufre si tiez netreba kupovat a uz su v ponuke hlinniky. Urcite ho vyskusam, je to moj favorit. Len ta vaha, kam to speje... Asi si pockam na model s ESA... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (03.03.2012 22:39) |
duropal: Áno bude a už sa nato teším... |
tento tiger je u mna v pomyselnom rebricku velkych endur hned na druhom mieste za CT.. lubi sa mi velmo |
Pitaz: doslova pomyselny rebricek. Ani jeden si nazivo nevidel a teda ani nejazdil. To sa potom robia lahko rebricky len podla fotiek a videa. Aj frajerku si tak vyberas ? Jazda pri snivani sa nerata kamos... |
tak tomuto uz fakt nerozumiem - komentovat este aj moj pomyselny rebricek? |
pitaz: No vidis, nerozumies tomu a komentujes Mentonove komentovanie Ked budes mat za rok a pol tolko prispevkov ako on, potom porozumies |
Dreamer: to vies, ja ked nieco robim, tak poriadne... |
Vcera som chcel prebehnut Explorera. Maju ho na predajni aj na znackach, len chceli odomna 1500 eur v hotovosti ako zalohu pred jazdou. To bola pre mna fakt studena sprcha. Jasne, ta motorka vobec nie je lacna, nieco sa moze pri jazde stat a tak dalej. Tomu vsetkemu rozumiem a akceptujem. Ale vybrat tolko penazi z banky (to mi uz bankomat neda), polozit ich na drevo v predajni a potom ich o pol hodku zas vlozit na ucet? Ja som hned chcel dat kreditku, ze nech si spravia vinkulaciu, ako v beznej autopozicovni kdekolvek na svete, ale to oni nevedia spravit, neda sa a tak podobne. Fakt si nemyslim, ze takto sa ma robit seriozny business. Nikdy nedostanes sancu na druhy prvy dojem... |
Menton: v ktorej predajni si bol? Ako predvadzacku ju maju aj v ossimoto vo Viedni www.ossimoto.at. Inak je to pekna motorka, pomerne uzka akoze na statie s dobrou svetlou vyskou a oproti staremu tigrovi ma vsetko lepsie - motor, podvozok, kardan. Len je dost tazka, stvrt tony vytahovat odniekial to uz sa zadychas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (12.04.2012 22:29) |
Dottore: bol som v BA... a presne do tej Viedne si asi spravim vylet... ja som skusal aj 1050 a bolo to fajn, 1200 ma zaujal na prvy pohlad na fotkach, nazivo uz trochu menej, ale moto musi hlavne dobre jazdit, aby som si ju aj kupil... dakujem za radu... |
Menton: vo Viedni si s tym moc hlavu nelamu, myslim, ze sa plati nejaka poistka (20EUR?) a zvykne sa dotankovat nadrz, je to skor na takom familiarnom principe ako sa dohodnes, akurat je to relativne v centre takze snad nie si uplny zaciatocnik, aby si ju niekde neklepol... |
"Ossi" Walter má na stránke zatiaľ najkratší test Explorera, aký som kedy videl: |
BikerTT - až na jednu marketingovú maličosť, Ossi je zároveň aj predajca. Čím nechcem povedať, že Explorer je zlá motorka. Ale s výbuchmi emócií by som ešte počkal - po dlhodobom záťažovom teste a odjazdených cca 100.000 km po Azii a Afrike bude jasnejšie, ako sú na tom jednotlivé konštrukčné detaily - u Mariky u Fera, ložiská aj guferá... A ešte jedna drobnosť - ako je na tom Triumph s druhovýrobou adventure doplnkov typu Touratech, Wunderlich a spol. Bramboráci v tomto tuším majú viac jasno. Je dobre, že Triumph postavil Explorer, len mu treba dať aj čas, aby vychytal chybičky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (14.04.2012 11:27) |
Hodnotenie: Zapozičanie motorky je subjektívna vec, to že niečo predávam neznamená že si to môže každý na počkanie skúšať . A je rozdiel prísť a skúšať len preto aby som sa uistil že moja moto je aj tak lepšia alebo sa naozaj intenzívne zaujímať o novú masinu. Záloha nie je nevratna preto ak idem predajcu presviedčať že len zavezenie ma delí od jej kúpi , tak asi mám v predstave tu zálohu aby som naozaj presvedčil že nie som len další obsmrdac . Zapozicanie čohokoľvek neznámemu je riziko. Skús sa na to pozrieť z vlastného pohladu ako by si sa zachoval keby ti na inzerované GEEs chodili ľudia len tak sa povoziť uz ťa vidím ako dávaš kľúče a technicak nech sa páči povozte sa |
amis - z jednej strany mas pravdu ale z druhej by si mozno neveril kolko motoriek sa predalo s tym ze clovek si ju siel vyskusat bez toho ze ju mal zaujem kupovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.04.2012 13:35) |
A preto sa Menton "len tak" nepovozil lebo nebol na neschopnosť pripravený každá minca musí mať dve strany lebo inak ňou nezaplatíš |
takze mentonova chyba je ze nebol pripraveny na neschopnost.... |
Nie nie som kúpil v Jednote Upravené 1 krát. Naposledy upravil AMIS (14.04.2012 13:55) |
raptor - službu vinkulácie peňazí cez kartu máme na termináli aktívnu - mentonovi som vysvetlil detaily fungovania. Máme predvzádzacie evidenčné čísla s havarijnou poistokou, kde nie je potrebná taká vysoká kaucia v tej chvili neboli volne, Podmienky na predvadzacie jazdy su nasledovne: Vodicsky preukaz, Občiansky preukaz a kaucia 500EUR (aby sa predislo podobnym nedorozumeniam je dobre sa vopred dohodnut na termine aby znacka s havarijnym poistenim bola volna) Ak je k dispozicii len znacka s PZP, kaucia je 1500 EUR. |
AMIS: tazko to vysvetlit, musel by si ma poznat osobne, ale aj ked som spokojny uzivatel, zaroven chcem zmenu. Som dost promiskuitny. Ci mi veris, alebo nie, Explorer je realne na mojom short liste. A zvazujem realne len par moto a iba tie si chcem skusit pred rozhodnutim. Sice v minulosti som si raz uz kupil novu moto rovno z "vykladu" bez toho, aby som sa na nej previezol a nelutujem to, ale uz radsej neriskujem. A nemam problem si zaplatit benzin, ci drobny poplatok za zapozicku... |
No vidíte a svet je hneď krajší aj keď ja som dnes smutný musel som vrátiť GTR1400 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 4732 | Včera: 210488