Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Litrový cestovateľ - Kawasaki Versys 1000
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: design sa mi celkom paci, zase nieco trochu ine. na niektorych detailoch je sice videt, ze sa setrilo ale ako celok uhladene. (zboku je to ako CT s tenerkou dokopy ) |
je to hnus aj ked to mozno bude dobre |
Hodnotenie: veľmi pekne zhrnuté doposiaľ známe informácie o novej motorke...., dizajn je vecou vkusu, vybavenie , trakčná kontrola, palivové mapy, nastavenie podvozku, zrejme minimalistické plexi, nevšimol som si žiaden odkladací priestor v okolí nádrže ( nevyužité dutiny plastov okolo nádrže...).... rád si ju pozriem na živo na jar v Inchebe.....(dúfam)..... |
Hodnotenie: Keby som sa teraz chystal kupovat novy stroj, tak Versys 1K by bol urcite v uzsom vybere a je celkom mozne, ze by u mna tender aj vyhral Treba ale pockat ako postavia cenu, lebo ak bude rovnaka ako napr. u Hondy CT, tak Versys nema sancu. |
Hodnotenie: odhliadnuc od vzhladu a 17" predneho kolesa povazujem 87kw (cca 116HP) za riadny trapas najma z titulu litroveho radoveho stvorvalca... taketo vykony dnes dosahuju vzduchom chladene dvojvalce nehovoriac o 150HP novej MTS1200 |
Hodnotenie: Asi ten dizajner co diktoval dizajn japonskemu stvorlistku dal vypoved a odisiel ku konkurencii ,len zatial nevidno kde ho zamestnali, zatial to vidim na ducnu alebo triumph. A Versys dokoncili robosi v hale. Len skoda ze bol prave piatok, tak sa silno ponahlali na vikend a sklad bol prazdny, takze "aku mala-taku dala" |
Hodnotenie: Mne sa to celkom paci , a zrejme to bude hlavne splnat ucel. Ale treba vyskusat a vidiet nazivo, lebo tazko hodnotit z fotky ci su, alebo nie su, detaily dotiahnute az do konca. |
Hodnotenie: Výkon síce nie je najvyšší, ale to neznamená, že je to zlá motorka Motor má vyladený výkon v stredných otáčkacha a má aj upravenú prevodovku. V sumáre sa na tom môže jazdiť veľmi dobre. Určite to bude pohodlnejšie ako VFR. |
gixerak s prvou polovicou suhlasim ale s druhou urcite nie motor a jazdne vlastnosti by som neriesil tie budu urcite v pohode jedina vec co mi na tom vazne vadi je ze to podla obrazkov vyzera hnusne. |
Hodnotenie: Každý vychádza zo svojich potrieb a predstáv. |
rád verím tomu, že to bude fajn moto , ale ten vzhľad, najmä výfuk |
dlho som nevedel prist na to co mi pripomina.. ajhla TDM (este aj ten vyfuk ma snad rovnaky) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (15.11.2011 13:51) |
Chybička. Veta znie takto: |
Hodnotenie: ... mne sa celkom páči |
hopyke - litrovy vstrom je z mojho pohladu suverenne najhorsie cestne enduro na akom som sedel |
... veríííímä |
Hodnotenie: Pridám môj názor z pohľadu turistu, jazdiaceho dlhšie trasy takmer výlučne po cestách, ideálne čo najkľukatejších. |
Hodnotenie: kokos to do toho najebali 4 valec? fuj to je hnusne... |
Nenaj.bali tam nič, štvorvalcu predĺžili nôžky. Kde je problém? |
je to mutant, ako lubim cestovne endura, vacsinu z nich by som hned osedlal, ale toto, to je ssangyong musso medzi motorkami |
Hodnotenie: na obrazku sa mi ani maly versys kedysi nepacil, dokym som ho neuvidel nazivo. treba dockat casu, ako hus versysu Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (15.11.2011 23:39) |
erique - ja by som si cestovné enduro nikdy nekúpil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (15.11.2011 23:47) |
Hodnotenie: Teraz mám super stroj od Kawki, tak prečo v tom nepokračovať, keď teraz takto trefili kliniec po hlavičke, hlavne v tom, akú moto by som chcel ja, teda prerastený štvorvalcový naháč. Skratka všetky prsty hore. |
toto, to je ssangyong musso medzi motorkami |
raptor: Uznávam všetky Tvoje pripomienky k litrovemu Stromu, ale v pohode sa dá s nimi uživať si jazdu a ked sused kúpil Varana, tak došlo aj k priamemu porovnaniu a veru nieje to až taký rozdiel, hlavne ked sa moto použiva hlavne po cestách a tie zriedkave nerovnosti zvladne aj naháč nie to ešte enduro vo farbách KTM. xixixi |
kekso - no moj nazor je iny a veru varadero je oproti KLV1000 / DL1000 nebe a dudy...ale netvrdim ze majitelia spominanych dvoch motoriek (suzuki/kawa) nemozu byt s nimi spokojni... kazdy ma ine naroky |
Hodnotenie: posed ako na cestovnom endure a štvorvalec, to je ono. keby do v-stromu dávali štvorvalec, mám ho už dávno. |
Vubo: presne to mám na mysli. Poriadne prerastený naháč. Uvidíme aká bube cena |
Hodnotenie: Rádový 4-val v cestovnom endure??? konečne Dizajn diskutabilný+- |
slay nejde o to co by som chcel ja ale co chcu ludia ....litrovy versys ma priameho konkurenta multistradu kde prehrava zatial po vsetkych strankach, a ako som uz napisal z mojho pohladu jeho jedina sanca je "podstrelena" cena co sa mu pri multistrade podla vsetkeho podari podliezt ale uvidime aky bude vysledny rozdiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.11.2011 19:52) |
Hodnotenie: kategoria cestovnych endur je asi uz preplnena, tak Kawasaki spravila Versys. Cestovne (ne)enduro, ale ani "gaucofka" to neni. Ja si myslim, ze ked raz budem bohaty a prestane ma to tahat na vychod (co raz urcite prestane), tak by si na na tom vedel predstavit odprdkat na spageti do talianska, na october fest do nemecka, na dobre vinko do francuzska... Ale barz aj po robote na knedlo... k susedom. Pripadne cez vikend nalozit ladvinku a ist sa vyvalit k moru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (10.12.2011 18:46) |
tu sa neda pocuvat jeden pan.vsade bol vsetko vie asi vieme kdo to je hehe |
kdekolvek sa v debate suchne zle slovo na litroveho stroma tam pride jeho neohrozeny obranca a najma GSkobijec Braien Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.11.2011 21:56) |
Mozete vynechat v teme o Versys 1000, ktory sa mi velmi koncepcne paci, Vase reci o litrovom Strome a Varadere a GSku? |
janoval "stelovanie" iba jedneho teleskopu neries tak isto to ma vela moto a aj moj maly versys. ja si celkom na podvozok potrpim a na malom versyse to funguje vyborne. |
SsangYong Musso to bolo trefne Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (21.11.2011 19:16) |
nerd: to ja zas narocny nie com a ani sa v tom nevyznam, len mi to pride take nevyvazene, ze jeden makky a druhy tvrdy |
ja nemam kritizovat vykon, janoval zas tlmice...neni ten versys od kawasaki? |
Nebud "drzy" raptaku konecne moto co sa mi paci, ked mi Buell skoncil... |
Chlapci, ide o to, čo chcú ľudia. Len jeden to tu vie... |
ja si nezastavam stroma ani varana kazdemu sadne nieco ine len ide o tie reci ako vsetko vie jeden pan.ja poviem A on povie B ja poviem B on povie A ale nehajme to tak majte sa cawtee |
raptak sak na tu motorku furt len prskam len ty brbles na veci na ktore naozaj nemusis |
ach jaj.. papi. prebíja ti viagra? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.11.2011 23:00) |
Hodnotenie: mne sa velmi paci, konecne nieco co neokopirovalo GSA |
tref: teraz som si vsimol, ze to ma normalne retaz a nie tu skaredu tycku |
janoval: "teraz som si vsimol, ze to ma normalne retaz" - vdakabohu za to |
vsak to je motorka, nie Avia... Uz viem preco ma awia kardan |
Hodnotenie: Poobzeral som si ju nazivo v NEC-u a dizajnovo ma vobec neoslovila... Podla mna 4-valec do cestovneho endura nepatri, je to taka miesanina akoby Fazera z TDM. Konkurencia supertenerky Crosstourera a GeEsa to isto nebude no ako commuter to nemusi byt zle... |
Janoval, Dreamer: pankaci nosili retazky visiace z opasku, raperi zas goldase okolo krku a vy snivate o retakach na moto... To je aky hudobny styl ? |
menton ....to sa vola "nonkardan" som sympatizant. |
..."GS-kari a papi klud, trochu srandy neuskodi "... |
MajkyYamaha: versys im konkurencia nikdy nebola, nebude a ani sa nesnazi byt. |
papouš určite dostal z teba tenisový lakeť... na teba nie remeňom ale kardanom po patách |
raptor: To je ako so zenami. Obzries sa, poflirtujes, aj by si pojazdil, ale naozaj lubis len tu co mas doma |
Versys 1000 - 11.995 € |
uz ani mne... Asi by som nedokazal dat za motorku tolko prachov. to radsej dve mensie |
Hodnotenie: pači sa mi.ja mam Takmer Dokonalu Motorku (900)a tá je dvojhrniec.niekedy by som,ale chcel,aby to bol bzučiak 4valec,(rozsah otáčok u 4valcov je super vec).ale nečakal som ,že bude bežne cenduro 4valec.poebu mam eda lepšejšiu.takže kašlem moje spotene sny o veľkej tenerke a tigrrovi 1050 a preorientuvavam sa iný stroj,ktorý si samozrejme aj kupim,ako je u mna zvykom,10 rokov po vyrobení |
neboj sa papi... za tuto cenu sa im o to ludia nepobiju a o rok to bude na 10 litroch za nove a jazdenky za 8 |
Len opatrne s Morikou, lebo nám ešte postaví. |
No malinko to prehnali si myslim, cakal som skor cenu v hladine +/- ceny CBF1000. Potom by to bola pecka. Ale snad su tie ceny len tzv. uvodne, po roku-dvoch pod tlakom ostreho konkurencneho boja musia padnut dole. |
po 1-2 rokoch po tej motorke ani buldog neštekne |
no ale tá moto hádam ponúka toho trocha viac ako CBF 1000.... |
CT je podla mna vyssi level, comu zodpoveda aj jeho cena. Porovnavat s CT by nebolo voci Versysu fer, Versys je skor na urovni takej lepsej CBF1000, preto mala byt aj cena niekde tam + nejake drobne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (10.12.2011 18:48) |
A co je za tu cenu, vieme ? Lebo ak to bude s komplet elektronikou, ABS, kuframi, Akrapovicom, padakmi, hlavnym stojanom, vyhrievanymi rukovatami a podobne, tak to nemusi byt az take zle... |
raptaku dizajn je tak subjektivny, ze mne sa GSA nepaci vobec a tuto "Kawu" mozem... |
K ceňe bich asi doplňiu toto: |
noo.. o liter lacnejsie ako CT. a za 13 s 3 kuframi dobre. ved pojazdime, uvidime |
Mikulec: no super, o tom som pisal... Treba vediet, co je v cene... Este vediet, aka bude cena a co v nej pre CT, vyskusat obe a potom sa da vynasat verdikt... |
Každý to posudzuje subjektívne. Pre mňa veľa, oproti mojej k plnej spokojnosti dovybavenej CBF 1000 (v najlepších rokoch ) nemá toľko do plusu, aby som do toho za tých 13 kilo šiel. |
Tak ako pise papiboy, hodnotenie je velmi subjektivne, preto som aj napisal, ze podla mna je CT vyssi level. Uz len kvoli tomu V4 motoru a tradicnej Hondackej spolahlivosti a spracovaniu. S Kawou nemam skusenosti, ale rad v buducnosti zmenim nazor. Zatial si myslim, ze ju podla mna trochu precenili. |
toto sa vam nepači?videli ste kadživa navigejtor? |
A to s neje? |
www.moto.it/prove/kawasaki-versys-1000-tourer-o-sportiv... .... |
Bistu, 7l spotreba je na turistu trochu moc. Ale je to redakcny test a v nich na spotrebu nejazdia, v reali to bude asi lepsie. |
... počítal som s cenou o pár tísíc menej (okolo 10.000 euro) . Zdá sa, že výrobcovia motoriek idú v čase krízy opačne. Ceny stúpajú . |
f tesťe sa nejegdzí na spotrebu, ale pri turistovi bi sa mjeuo aj na spotrebu jet. |
A že úroveň motoride sa nezvyšuje... |
papiboy: sú tu ludé, co bi mňa ináč nečítali a že im to je strašňe lúto, tak sem sa rozhodeu, že pro ňich sem ochotní spravit takíto ústupek. |
no, podal som si LOTO, tak už len vybrať farbu |
Hodnotenie: previezol som sa na Versyse 1000 cca 60 km a je to podľa mňa nesmierne rozporuplná motorka - stručne - motor je výborný, má dobrý lineárny ťah a takmer žiadne hluché pasáže, brzdy sú prekvapivo obstojné, nebojím sa povedať že až dobré, ale zase podvozok je úplne strašný, má katastrofálnu odozvu a jednoznačne je 3 triedy za motorom, tento litrový Versys skáče ako koza, napríklad jazda na starej seneckej ceste ( panelke ) je úplná katastrofa , pri cca 160 a viac je motorka úplne rozhádzaná na hocijakej ceste, je nesmierne citlivá na vietor, hlavne na bočný, ochrana pred vetrom je mizerná , posed je pohodlný, detaily sú lacné, cena je neprimeraná celku. Celkovo je to podĺa mňa Versys 1000 nepodarená motorka, sorry Kawa. pritom mám Kawu rád, jazda na GTR 1400 je napríklad úplná báseń, podľa môjho názoru je lepšia ako BMW 1600 GTL ale to sme už naozaj niekde inde. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Romanka (29.03.2012 20:21) |
No, ak si jazdil dnes, tak ten vietor bol nenormálny, kua, veď aj autá robili slalom... Po nejakých 40 km som to vzdal aj na CBF, pritom som si naň už zvykol. |
sedel som na versysovi na vystave a veru musim povedat, do oci kriciaca lacnota. verim tomu, ze ten motor ide ako pise romanka, asi nieco podobne ako cbf 1000, len kratsie prevody |
Zaujímavý názor majiteľa: www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=73998, aj zopár ďalších informácií v diskusii. |
Hodnotenie: biker - aj tu bude v teste ale co Ti povim, bratmm.. taky R4 turista s dostatkom sily. aj je obratny na svoju vahu, aj pohodlny, vo vela veciach ustretovy, ale nic pre mna |
o tak zas já mosím pritakat čestrovi... |
asistentem vyhledání neutrálu - hirošima hadr |
zato raptak dokaze popriet vsetko co sa GS tyka |
miku - pre nas zase robia take porno, jako si mal v tom pristresku odstavene |
BikerTT: naozaj zaujimavy nazor majitela. Najazdil na moto prvych 400km a uz ohodnotil spolahlivost a cestovanie na 10 z 10 bodov, este si len objednal drziaky kufrov, ale moznosti uchytenia batoziny su tiez za 10 bodov a takych klenotov tam je viac.... A ako to uz byva zvykom, porovnaval starsi model GS a Tigra s uplnou novinkou... Ale pobavil na rano... |
nerd - nuz ja narozdiel od teba a takeho chesTTera GS jazdim roky takze viem posudit to ako ide do zakruty, to ako plava pri vysokych rychlostiach a ako ma tazisko a ako sa s nou treba "bit" Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (21.06.2012 11:59) |
raptak - ja som GS tiez nejazdil, ale nenapisal som, ze s tym co pises nesuhlasim. nevies ake GS mal a v akom bolo stave, ale to je teraz vedlajsie. ten versys mi pripadal na jeho velkost a rozmery celkom obratny, ale isiel som na nom len par km. |
raptor ale ten clovek jazdil jedno aj druhe na tej istej trase a na zaklade toho sa rohodoval... |
Celý ten test písal pánko "roduverný Čech", tak treba brať jeho vyjadrenia s veľkou rezervou... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227381 | Včera: 247506