Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavuje ďalší nový model s novým motorom a prevodovkou - Integra 700
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: takze mid concept prejde do seriovej vyroby ako integra - dalsia skutromotorka s velkymi kolesami. tym ze ju budu ponukat (aj) s dual clutch automatom, si viem predstavit aj potencionalnych zakaznikov |
Hodnotenie: deauvillka zbastardena s S-wingom? a preco nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2011 12:17) |
skor by som to videl ako konkurenciu ku DN-01 (cenovo, vykonovo, typom zakaznika).. ale pri intergre sa ergonomia posedu viac podoba maxiskutrom ako choproidny posed pri DN-01 |
Hodnotenie: 3.7 dam aj na djuukovi ked sa smrdkam predpisovo. a kde je toto pre kristove rany sportova motorka?? |
Hodnotenie: mozno dobra spotreba, aj uzitkove vlastnosti, bla bla... ale nemozem si pomoct, vyzera to otrasne |
chester & deep - vyzera to otrasne na maxiskutra? ale no, neda sa povedat ze by to bol majstrovsky dizajnersky kusok ale podla mna to vyzera normalne |
raptor - maxiskuter je maxiskuter. napr taky burgmann. to je velky skuter a hotovo. toto vyzera, ako keby sa skuter hral na normalnu moto |
Hodnotenie: toto tu malo byt uz davno...skuter s moznostou manual radenia....este pekne a velke bocne kufre a moze byt turistika pre pokrocilych...u mna aj ked to mohlo mat krajsi design Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (26.09.2011 14:20) |
Predok vyzera skaredo, prilis plastovo-mohutne. Uz vidim tu cenu vyse 10 000Eur. Ale inak, prosim jeden kus zabalit . |
Čo nevidieť, Honda začne montovať namiesto sedla postele Niet nad dobre vyspatého jazdca v cieli |
Mozno pri pocitani spotreby a uspory inzinieri z Hondy pozabudli, ze BMW ma podobny motor uz 6 rokov, jedine ze by pocitali spotrebu a usporu iba oproti japonskym strojom, kde sa ale vysokootackove 4 valcove motory moc nedaju porovnavat s R Twinom. |
JuriK - asi uveris ze ma svrbeli prsty napisat o R850 alebo F650 ci F800 ked som cital o najlepsej spotrebe v kategorii strednej triedy, ale potom som si povedal ze pre dobro debaty sem nebudem nasilu tahat BMW aby sa to opat raz otocilo na BMW vs. rest of the world |
ja uz len cakam, kto bude ako prvy s obsahom 1000 ccm a manual radenim... |
honda by si mala začať hladať lepšieho designera |
Hodnotenie: vyzera to urcite lepsie a zaujimavo a nudni burgman. |
mna ten motor nazaujal ani tak spotrebou, lebo je pravda, ze na podobnu spotrebu sa da dostat uz aj terajsimi motormi, ale skor tym, ze ma posunutu klukovku o 270 st, cize nebude palit ako bezny radovy 2valec ale nieco na system R1tky len minus 2 valce.. a dalsia vec, ze sa bude dat kombinovat s manualnou alebo DCT prevodovkou - to myslim, ze ziadna konkurencia nema |
pitaz neviem veru z hlavy ako pali bezny radovy dvojvalec v TDM alebo v F800 |
Hodnotenie: No, ked nebude variator na zadnom kolese = neodpruzena hmota tak to uz nie je skuter, skor motorecka so vzhladom a posedom (?) skutra... |
Hodnotenie: podla mna super motorka |
Hodnotenie: 4 litre v pohode da aj CBF 600 a mozno aj s lepsou dynamikou ako toto. Ani netreba porovnavat s inymi znackami. Kazdopadne zaujimavy koncept, dost mimo ustalenej koncepcie a to je na Honde sympaticke, medzi japoncami az vynimocne. |
Hodnotenie: Raptor kurva a ty si si nevšimol toho jóóókla vzadu ? TS TS TS |
radovy dvojvalec podla wikipedie: Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (26.09.2011 20:57) |
amis neuveris vsimol... ale pri tejto motorke ma to nejak zasadne neirituje.. evidentne nebola robena aby okuzlila davy a pri takychto modeloch mam pochopenie pre lacnejsie riesenia Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2011 21:03) |
Motorku na asfaltovú turistiku s reťazou si môžu nechať. Spotrebu pod 4 l robí rada F800S,ST, kedykoľvek už skoro 6 rokov. |
som zvedavy, ci to bude kardan, alebo retaz alebo.. Upravené 3 krát. Naposledy upravil pitaz (26.09.2011 21:17) |
ma to retaz |
maticko skakava, toto je zasa co za cudo? Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeze (27.09.2011 6:54) |
pato & zeze & majoKE - kua kde ste prisli k tomu ze bude mat retaz? |
Z minuloročného konceptu sa stala hmatateľná novinka - skúter s motocyklovými prvkami nesie meno Integra....to hovorí za všetko.... |
skuter... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (27.09.2011 7:26) |
raptor je to vidno na fotkach z druhej strany |
zeze s tym neuveritelnym podielom BMW v DE by som sa na to pozeral cez prizmu podielu Triumphu v UK, Harley v USA a Hondy v Japonsku Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.09.2011 8:12) |
raptor: ja si myslim, ze jawa zacala zaspavat trochu skor, mozno aj nechcene. 1968, ked sa jej zatvorili niektore moznosti medzinaroneho obchodu. Mozno by dnes jawa bola aspon tak znama vo svete ako Skoda, aj ked je pravda, ze skode pomohlo zlucenie v VW. Ale to uz som velmi odbocil od temy. |
raptor Upravené 1 krát. Naposledy upravil MajoKE (27.09.2011 8:33) |
majoKE - no dobre, na tu retaz sa pozerame asi rovnako |
Hodnotenie: hmm, názov článku mal byť: HONDA predstavila nový skúter...... , niekde sa stala chyba.... |
MajoKE: ty si hotovy detektiv. |
janoval Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.09.2011 8:45) |
variatro-kardan, to je sice takmer to co hladam, ale este to nie je ono Este by to hcelo nejake cervene kozene doplny, na predny blatnik gumeneho dinosaura.... |
Osobne preferujem retaz ako spolahlivejsie riesenie na turistiku, ale na tomto je to trochu odveci. Tu by sa kardan hodil. Inak, ako uz bolo povedane je to taky prasopes (ale to su pre mna aj vsetky maxiskutre). V poslednej dobe ma neoslovuju ziadne nove modely a to nie len od Hondy. Starnem? |
Raptor, ty ma z vyvoja mototrhu neskusaj, a uz vobec nie nemeckeho (ktory je mimochodom klucovy v Europe), na to mam dost rokov a prilis vela nacitane z nemeckej mototlace. |
zeze, cisto laicky sa pytam: kolko je tych zakaznikov, co chcu novu africu alebo XX-ku? |
Počkám si až to bude na predajni a potom budem hodnotiť. |
zeze ale ved ja ta neskusam z vyvoja mototrhu v nemecku.. ja by som len rad dostal odpoved na polozenu otazku co v UK, USA a v Japonsku Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.09.2011 10:44) |
Hodnotenie: Pekna je... Sice integra v automobilovom svete bola z ineho sudku ale paci sa mi... Tymto modelom podla mna Honda utoci na medzeru na trhu v krajinach kde sa plati vysoka cestna dan(pre auta) a jazdit sa da cely rok... Super motor,spotreba a podvozkovo to bude urcite super... Ja davam |
v inej diskusii sa tu pani motorkari rozplyvali ze inzinieri davaju do novych motoriek vsade kardan a nevyuzivaju retaz. tu mate skuter s retazou a je to podla mna uplna hlupost. |
Vŕtanie x zdvih - 73 x 80 (x2 valce) = 670ccm , nie 700 Upravené 3 krát. Naposledy upravil brazel (27.09.2011 17:28) |
Aby tu neboli mylné informácie, meranie spotreby podľa WMTC sa robí v reálnych podmienkach, na planéte Zem, v atmosfére v ktorej žijeme my všetci: |
Jasnačka , ale potom do článku nepíšte : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.09.2011 17:35) |
Brazel, neštudoval som filozofiu ani jadrovú fyziku, ale tam sa niečo vylučuje? WMTC je WMTC bez ohľadu na to, či ho robí Honda alebo Triumph alebo Kwangyang. |
Pri autách sa švindľuje takto: |
velmi dobry clanok Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.09.2011 8:19) |
He-he , hlavne , že som bol za chu.a a niekto zase zožerie všetko , čo mu výrobca vo svojom PR článku podsunie . |
no pozor brazel.. mne sa moc nezda, ze honda niekedy zavadzala so spotrebou na svojich moto.. ja by som tych 3,7 videl realne.. ved uvidime, co ukaze prax.. |
pitaz , veď ja som napísal len , že spotreba 3,7l (pri 670kubíkovom motore) nie je nijak zázračná . |
A ja mam zas spotrebu nizsiu ako sa vsade uvadza. Ku.vy sikmooke |
zaujimavy koncept. Skoda, ze sa diskusia zbehla na spotrebu... |
co sa tyka DN-01, na slovensku sa jej predalo okolo 15 ks (ja som predal tusim 4) a zatial som nepocul o ziadnych poruchach alebo garancnych opravach. |
Hodnotenie: krasne to je a myslim ze aj prakticke. viem si to predstavit raz vo vlastnej garazi ako jediny bajk. mne je retaz sympaticka. nemam problem so starostlivostou o nu. toto musi byt pohodlne, mat super ochranu pred vetrom, dobre jazdne vlastnosti na bezne pouzitie, ako aj na sviznu jazdu po vidieku, paci sa mi to. plus ta spotreba, pohodlie.. som zvedavy na cenu. |
pitaz: vdaka za info, drzim chalanom na DN-01kach palce. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 76583 | Včera: 120242