Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R 1150 R Rockster
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: je to fajn stroj,ale ten olej... uz len kvoly tomu by som to ja nekupil... |
Hodnotenie: článok je síce poznamenaný subjektívne radostnými pseudopocitmi z vlastníctva , ale to je v pohode . Tiež som tie stavy zažíval Pravda je však taká, že asi všetky R-ká, rovnako aj moja Lady Zelda olej papkajú, ale nie je to nič, na čo by sa nedalo zvyknúť. Viem, že po každých cca 1000 km musím skontrolovať a doliať a naučil som sa s tým žiť. btw. ten nápis R1150R som si aj ja na prvý krát prečítal ako RUSOR možno preto, že od čias výpravy do Ruska sa koncepcia motora príliš nezmenila. Ja som si na svoju Lady tak zvykol, že by som ju už asi nemenil. Je to veĺmi dobrá motorka. |
Hodnotenie: Mám jej menšiu sestru od jesene, takže viem porovnať pocity S olejom si hlavu lámať netreba, je to vzducháč,u tohto motora prirodzené |
Hodnotenie: Patrí medzi najkrajšie bavoráky |
Hodnotenie: Motorka taká nekonvenčne škaredá až je pekná |
mlynec vies co je sranda? ze ja by som si tvoju motorku nekupil ani keby olej generovala Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.02.2011 8:18) |
Hodnotenie: čo sa týka oleja ... súhlas ... mal som r1150gs a posledné na čo som pomyslel bolo to, že som tam sem-tam dolial decko. šak nech si dá, keď mu chutí ... |
martiner bude to asi inak - chlap totiz pise o vymene katalyzatoru za Y-zvod a KN filtri a ubezpecujem ta ze tymto zasahom 9 koni neziskas dokonca ani keby vymenil ladak Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (18.02.2011 9:42) |
Hodnotenie: clanok fajne ale ta motorka .. nic v zlom ale toto uz je totalne proti mojmu gustu .. |
Som toho názoru (nie z vlastnej skúsenosti), že výmenou spomínaných dielov (KN, Y-zvod, koncovka) nedôjde ani tak k nejakému zásadnému zvýśeniu výkonu, ale zmení sa tvar výkonovej krivky, čo môže byť v praxi rozhodujúce. |
kalupko - tvar vykonovej krivky sa zmeni... napr taky ladak ti ju dokaze specialne na boxeri krasne rozhadzat |
raptor |
marek nuz s tym hladkanim plynu... to zavisi najma od jazdca, pri 85konoch a tej vahe ked sa chces hybat svizne ten plyn nehladkas |
" ale je pravda ze cez 6 tisic otaciek jazdim max 3x za sezou " nic v zlom ale tak toto tvrdit .. to je nezmysel .. nemyslel si 3x za jazdu ? |
Hodnotenie: dobry clanok, dost nezvycajna masina. |
pretoze na moje moto jazdit pod 3tisic ot je uz velmi velmi na hrane (zacina sa nepacit motoru .. ) .. a 6000ot su uplne bezne otacky kazdeho motorkara .. a pri predbiehani ani nehovorim .. kludne tocis aj 8000ot .. fakt sa mi to zda zatahane za usi .. inac nic v zlom .. jedina moznost ze mas obmedzovat na 5900ot a sem tam to neudrzi ... 6000ot max je nezmysel .. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kweni (18.02.2011 11:14) |
kweni pozeras sa na to prilis cez svoju motorku ale tu sa o tvojej motorke nikto nebavi takze pomaly s tymi nezmyslami Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.02.2011 11:19) |
som to chcel vyhladat .. ale diki zaujimava info .. pekne pekne .. btw som si spomenul ze prvu velku motorku co som chcel som chcel Bmw FS 650 GS .. sranda jak sa mi zmenili chúťky .. v tomto pripade ked vidim ten otackomer tak rozumiem ze taha od 2500 ale aj tak cez 6000 ides aj tak .. ale nie neviem posudit este som na nej nesiel cize nwm ako taha pri tych 2500-5999 otackach kedze ty inde ani nejazdis |
Hodnotenie: velmi pekna motorka. Jeden cas som poskuloval |
raptor: to s tými +20HP tam bolo pre tých, ktorí tomu veria že im to ten výfuk dá. A tí čo veria že im to ten výfuk dá, sú následne v praxi takisto presvečení, že tam tých +20 koní aj naozaj majú To neprebiješ proste Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (18.02.2011 11:30) |
ChesterTT a čo by si dosiahol ostrou vačkou ? Pre bežne používané moto to nemá žiadny podstatný význam . |
brazel - FYI ostre vacky su pri 1150GS este pomerne lacny sposob ako dostat z toho motora vacsi vykon - je to asi prva a velmi standardna uprava s overenym efektom pre ludi ktori sa rozhodli zvysit si vykon na svojom GS-ku |
Na hovno Ti je výkon zvýšený možnosťou točiť vyššie otáčky , lebo to je dôvod pre montáž krátkej vačky . |
Hodnotenie: pekny clanok |
brazel - tu vobec nejde o vyssie max otacky (pri ktorych ta bez ohladu na vykon stopne obmedzovac) ale o vyssi vykon a krutiaci moment v celom rozsahu otaciek, apropo najvyssi vykon sa pri maximalnych otackach myslim nedosahuje ale tusim tesne pred nimi ale tu sa mozem mylit Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (18.02.2011 12:35) |
Hodnotenie: rockster je pkená hračička. Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (18.02.2011 12:29) |
raptor , na väčšine moto ventily zatvára struna , iba na niektorých (vieme o ktoré ide ) nie . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (18.02.2011 12:49) |
eNeM: akoze kam sa ti ten olej straca ked nosis 2 litrovu flasku na dovolenku ? |
brazel je jasne ze ked das ostru vacku musis vymenit aj pruziny na ventiloch za silnejsie, kazdopadne to ze pruzina vracia ventil na spat je jedna vec ale tvar vacky ovplyvnuje rychlost akou sa ventil vrati |
blade, nestráca, žerie ho to, ale spotreba je tak 0,5 litra na 1000 km pri jazde po meste a blízkom okolí, pri dlhých výjazdoch /dovolenkách/ o niečo menej. 2 litre preto, lebo to je bandaska, ktorú mám na kufri |
ono to celkovo žerie tak zvláštne, napr. vo francii som dolieval za skoro 5500 km len dva krát, spolu to bolo do litra, teraz na elefantoch potiahla na 1000 km dobrého pol itra, ale bola kosa. Bežne dolievam tak 0,3 každých 700 - 900 km |
raptor, beriem späť . uviedol som nesprávne info . (niektoré) Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (18.02.2011 13:06) |
Hodnotenie: Clanok super Upravené 1 krát. Naposledy upravil tigrik77 (18.02.2011 13:15) |
eNeM: takze ak prejdes pocas vlastnenia tvojho GSka asi tak 40.000 km tak spotrebujes navyse ca 15 litrov oleja , ktore si motor spapka. Bez ohladu na vymenu kompletneho oleja pri servise. Zaujimave, ale aspon je dobre premazana |
40 000 už máme za sebou veď ja sa aj smejem, že mne stačí meniť filter, bo za 10 000 km tie necelé 4 čo do nej idú beztak vymením za nový aspoň mám furt čerstvý |
eNeM: ty dederoni to potom dobre vymysleli, samocinna vymena oleja pocas jazdy |
tigrik77 - vlastne ano.. jazdim bud pri 2500 otackach alebo skokovym pohonom skocim nad 6000 kukal som jak puk ze o co mu ide |
raptor , neviem odpovedať . Zatiaľ je to 3:1 , ale ten jeden má zase dobrú (a starú)školu ladenia . |
brazel vobec mi nejde o nejake rozsudenie toboz o dokazovanie si vlastnej pravdy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.02.2011 14:17) |
Raptor - minerálny 15W 40 Castrol Actevo alebo Motul a berie mi to tak od 0,5 do 0,8 l na 1000 km, v zime viac, v lete menej Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (18.02.2011 18:18) |
romanka uff to je hrozne moc (ano viem ze je to podla uzivatelskeho manualu este v norme) |
eNeM : co mas furt s tym Horstom ?? nerob mu tu reklamu ... lebo ta preda a raptora k tebe da ako bonus |
Pozri obrázok |
raptor - mne nevadí, že dolievam, je to ako na tranzfúzske, čerstvá krv beriem to, ako Dakotovia rituál pred lovom bizónov, vďaka za radu, ale nebudem meniť za hustejší, pol litra oleja na 1000 km ma nezabije a aspoń ma to núti pravidelne kontrolovať. Čo dolejem, to ušetrím na mazaní a čistení reťaze. Okrem tejn trošky oleja je Lady Zelda famózna motorka, absolútne žiadne výhrady |
romanka mozno ta presvedci fakt ze predpisany olej je 20w50 mineral |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil tigrik77 (19.02.2011 8:31) |
Je kalupko caf, pamatas? Jesen, podvecer, sturec akurat si sa snou bol skamaradit. Typek na zajebanom bandite ... |
Hodnotenie: ja vám normálne závidím to dolievanie oleja. Ja som po 3600km ešte nedolieval nič, tá moja ho nejako nechce papať. |
Vy nemusíte ani olej meniť, šak každých 5000km tam vydolievate úplne novú náplň |
matoob ale netaraj.. mne zerie za 8 tisic km necely liter |
Je fajn že BMWčkárov je viac a viac Chcelo by to urobiť nejaký BMW owners meeting |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42501 | Včera: 170806