Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (16 hodnotení)
Diskusia k článku: Veľa muziky za málo peňazí - Honda PCX
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: mozem potvrdit, na PCXku sa jazdi naozaj skvele! Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (12.08.2010 9:08) |
Hodnotenie: Clanok som este necital, ale ta helma je namakana! |
Hodnotenie: Mne sa ten dizajn paci, fajnove prepravovadlo. Brala by som. |
pitazek: Musíš čítať pozorne, písal som prvá 125 ccm |
Hodnotenie: draha buduci rok asi zacne so skutrovanim a toto je podla mna jeden z horucich kandidatov |
Hodnotenie: ja len dodám jednu fičúrku: skúter v režime Stop&Go nie je možné naštartovať otočením plynovej rukoväte pokiaľ nie je sedlo zaťažené váhou jazdca . tak že baby 45kg a menej, povinne pribaliť olovené závažíčka do vačku |
awia: ja som len precital toto: "Novinka roku 2010 od Hondy zaujala hlavne systémom Stop&Go a tiež ako prvý motocykel na svete používa štartér ACG".... |
Hodnotenie: ja len doplnim.. |
Ked ma pamat neklame, tak taky "dynamo-starter" uz mali stare skutre Tatran z roku 69, kedy islo o uplne identicke prevedenie, teda starter aj dynamo bol vlastne jeden kus upevneny priamo na kluke. Ten ACG starter je iny akurat v tom, ze je to alternator, takze ano, je to prvy motocykel na svete... |
richie... dynamo starter z Tatrana bol jednosmerny, mal aj uhliky, aj zberace, mal budiace vinutie... proste ina konstrukcia |
Hodnotenie: Skútrik je skvelý, avšak dodanie v nedohľadne.... |
Keby som nemal scooter idem do toho je super |
Hodnotenie: Veľmi pekný skúter. To "vaklavé" uchytenie sedadla by mi vôbec nevadilo. Všetko sa dá upraviť a nič nie je úplne dokonalé pre každého. |
Hodnotenie: Declen, ale veď Demo dobre vie, že tam sa nemá čo pokaziť, lebo tam nie je žiadny pastorok. Je to vlastne elektromotor chytený rovno na kľuku. |
Hodnotenie: Honda svoje skútre umiestňuje vo veľkom na taliansky a španielský trh. A čo vydrží tam, to sa na Slovensku zničiť nedá. Teda bežnou prevádzkou. Talenty nepočítam. |
tino |
Tááák. A je vymaľované. |
Hodnotenie: rozmýšlam ako by som domontoval na svoj staručký Manet 100 ten Stop-Go aby som mal skuter na svete....... |
Hodnotenie: Pitaz a kolko je taka cakacia doba, ked sa objedna tento zazrak? |
air26, co viem, tak najblizsia dodavka bude niekedy v sep. ale tam uz su vsetky kusy zarezervovane.. a potom by mala byt dalsia dodavka o par mesiacov - este tento rok |
Pitaz ja som sa pytal iba pre zaujímavosť, tento rok jeden novy stroj už stačil, |
chýba mi tam štandardný skútracký priestor pri nohách.....na mojej mašinke tam mám háčik, kde s prehladom zavesím dve plné tesco tašky...odkladací priestor pod sedadlom sa mi zdá malý. |
dosť slabý motor, plexi u vydriduchov za 324e extrém, úzke kolesá ako z biku, stop a go na 125-ke je blbosť a kravina o zelenej planéte, ale ináč dizajn ala Forza sa mi celkom páči |
Hodnotenie: mne sa paci,je krajsi ako CBFka,nevyzera az tak chudobne za tu super cen,az na ten bubon,do mesta a popri meste paradicka,kebyze mam peniaze,tak do mesta by som zobral |
dizajn parádny, cena podobná ako CBF125, spotreba presne rovnaká, cena tak isto... |
Rozmyslam o PCXke. Nejake nove skusenosti? |
zatial som nemal ziaden negativny feedback od zakaznikov |
Hodnotenie: pri výške 190 cm je to dosť natesno, pri výške 205 na tom vyzeráte naozaj smiešne, a na hrboľatej asfaltke som skákal ako na rodeu, ale súhlasím s tým, že za tú cenu je to bezkonkurenčný povoz. V zábehu som z toho vypučil niečo cez 100km/h, uvidíme, čo bude potom... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15002 | Včera: 121379