Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (20 hodnotení)
Diskusia k článku: Čo nového v kuchyni BMW - K 1600GT a GTL 2011
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: tak zaklad bude urcite okolo 20 000eciek. ale inak |
Varadero, už nám ukážte nové Varadero, nie hentie rachociny |
maTooB : z tych klasickych masin tu je Horex.... a to je asi vsetko |
maTooB: Si mi to z huby zobral. |
horex vr6 je 1200ka toto je 1600ka, mimo to, horex nie je radovy 6 valec.... |
Hodnotenie: a masina bude mat 280 kilo a kostovat 28 000 Euro.. dakujem neprosim.. chcete krutak? Triumph Rocket 3 > 221 Nm a ma este aj gulate svetla co spominal Spidooo a zaber 3 valca bude odspodu brutalnejsi ako zaber 6 valca.. |
Hodnotenie: Tak na toto som velice zvedavy.Urcite to bude zauimavy stroj podla tych tech.parametrov. |
Hodnotenie: Take svetlo chceeeeeeem !!! |
Hodnotenie: len sa "tesim" ked sa take svetlo pokazi alebo ked ho vdaka panovi v klobuku v nedelu poobede rozbijes...kolko asi bude stat nahrada alebo ND? |
Hodnotenie: nech zije pokrok |
Hodnotenie: zbytocny objem a vykon na motorku, ochvulku daju 3liter z BMW530i do motorokoveho ramu, niekomu tam pekne drbe, asi ma komplex menejcennosti a kompenzuje to objemom valcov a hmotnostou motorky |
blade a aky by mala mat vykon cestovna motorka? 160konikov je vela? |
nerd - motorke na cestu stačí 100koní, 100Nm a 200kg.... |
ale radovy 6 val? to uz je moc.. aspon keby bol pozdlzne a nie priecne.. a na turistiku by som urcite nic pod 100 koni nebral.. 130 koni by stacilo.. ale krutak tam musi byt aspon 130 NM a pekne odspodku.. |
Hodnotenie: Konečne poriadny motor pre luxury tourer. Snáď sa staré (koncepčne) LT dočká slušného nástupcu... |
Hodnotenie: Silno dumam ze v KeRku radovo o 3-5 rokov bude pouzita modifikovana prave tato 1600-ka |
..najspravnejsi pocet valcov su 2 a toho by sa malo BMW drzat,lebo tam su najviac doma |
Hodnotenie: Pozitívne je to, že vývoj ide dopredu.Technika bombastická, výkony veľkolepé, potiaĺ je všetko O.K. Ale....? Nie som si však úplne istý, či to je ku prospechu celej veci. Niekde v podvedomí mám taký divný pocit, že pomaly sa už nejedná o to, čo je esenciálna podstata , že pocit, kôli ktorému asi viacerí motorky milujeme je postupne prevalcovaný všetkou tou bombastickou technikou a kapotážami a automatikou, abs, esp, ekg, eeg a čo ja viem, čím všetkým možným ešte. Čím som starší, tým viac som presvedčený, že s motorkami a dobrými babami je to podobné. Najkrajšie sú nahaté. |
Hodnotenie: vsak ale okolokominovci mozu ten zazitok benzin a olej vo vlasoch zazit aj na babete, za mna clanok , inovacia sa musi pochvalit, je to cutting edge motocykel a snad sa k nemu raz dopracujem. |
Hodnotenie: je to fakt hrozne s tymi motorkami , cim novsia tym je vykonnejsia , modernejsia , ma v sebe systemi ktore dokazu sprijemnit cestovanie no ja neviem kam to speje ,,, joj ale vas tu je dudrošov |
Hodnotenie: Romanka ako Rufus |
tak toto uz je trosku vela na jednu motorku, či? |
Hodnotenie: romanka, to uz mozes rovno pisat aj na novu R1 ze to nema kufre, ze na VTX-ke nedas v zakrute koleno ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69079 | Včera: 236014