Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (60 hodnotení)
Diskusia k článku: Nová Honda VFR1200F odhalená
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: nadherna motorka |
Hodnotenie: wow, krasa |
Hodnotenie: krasna masina, som zvedavy aky z nej bude mat clovek pocit nazivo. |
Hodnotenie: Je to mnamka. Ale ten vyfuck woe, to je teda hnus velebnosti... |
Hodnotenie: prinajmensom zaujimava masina Upravené 1 krát. Naposledy upravil Odin (08.10.2009 13:09) |
www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda... |
Hodnotenie: Mnam. Este som zvedavy ako postavi Honda cenu. |
Hodnotenie: raptor - biela, aj cervena bude u nas k videniu |
Hodnotenie: |
@express: ou... dakujem ... hned je to lepsie... toto ma potesilo |
borto nova busa stoji oficialne 11690, u dealera je velka pravdepodobnost ze sa dohodnes aj menej |
Hodnotenie: Aj keď je to na mňa moc moderné, pekné to je. Len jedna huba na akúkoľvek stranu nebude lacná. |
Hodnotenie: pekna len nepaci sa mi to predne svetlo je to take divne... |
campa huba na akukolvekstranu u akejkovek normalnej znacky motoriek lacna nie je |
Hodnotenie: Mna sa tiez svetlo nepaci, pri pohlade zboku stratila moto tu spicatost, co mal predosli model aj so smerovkami, to sa mi veeeelmi pacilo, toto je na mna prilis prudka zmena, ktora predosly model moc nepripomina...ale hadam si zvyknem, aj TA svetlo sa mi po case zacina pacit |
Hodnotenie: je to fesanda, treba si pockat kym sa vyliecia detske choroby, a za rok za dva bude stat triezvych 12000 eur |
ja tipujem "triezvych" 15 Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.10.2009 14:29) |
...ach jasne, zabudol som ze sme na slovensku, 15000 je realnejsie |
kua a tak som chcel napisat ze o 3000 euro preskoci cenu busy ale reku sak pani z hondy by to natolko v casoch krizy neprestretlili aj ked ide o novinku ich vlajkovej lode v segmente sporttourer |
Hodnotenie: Mna by ešte zaujímalo či nová VFRa bue vypínať zadné dva valce pri ustálenej jazde, napríklad na diaľnici. Niekde som o tom čítal, vraj kvôli úspore paliva. Upravené 1 krát. Naposledy upravil m1zo (08.10.2009 15:12) |
spominam si ale ze za mojich "honda casov" stala VFR 800 Vtec v prepocte este viac, ak sa nemylim cennikova cena bola 499000 Sk, takze za novu 1200 to popravde nie je za taka premrstena cena Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (08.10.2009 15:14) |
M1zo, v tlačových materiáloch sa o tom nikde nepíše a nikto z Hondy o tom oficiálne ani nehovoril... |
Hodnotenie: hm hm hm, tiez sa mi ta starsia viac pacila. ale mozno to je len zvyk. a mozno nazivo bude vyzerat o dost krajsie - hornet sa mi na obrazku tiez najprv nepacil ale nazivo to bolo zrazu ine... vtr250 detto... |
Herghott, mal som to s článku: Nová Honda VFR1200 - prvé fotky odhalené z 26.6. |
Nic tak skarede a zaroven krasne som nevidel. V kazdom pripade zaujimava motorka. |
Hodnotenie: by bol silny adept na cestovnu moto pre mna a frajerku, len chechtaky su neni.. a ano.. na dizajn si budem musiet aj ja zvyknut.. |
asi budem prispievat do temy zalubeny na 2hy pohlad :D..na obrazkoch ma nejako neocarila,hlavne predne svetlo. |
Hodnotenie: no mne osobne sa velmi paci ...ostala pri svojom starom-sportova turistika v podstate zaplnila chybajuce miesto po CBR1100XX |
Hodnotenie: super ale na čo sa mi to len podobá? ...MAN |
Hodnotenie: Taku musim mat. |
Hodnotenie: mnam mnam idem sporit penaze a za 5-10 rokov sa vozim jak pan |
Hodnotenie: heh dalsia motorka ktoru budem milovat prisla ( mam rad velke sportovo/cestovne masiny tpu Hayabusa, ZZR 1400, CBR1100, K1300S,.....) Toto je dokonca s mojou najoblubenejsou konfiguraciou motora V4 cize parada |
Hodnotenie: na obrázkach vyzera super, uvidime na zivo |
Hodnotenie: Je mi jasné že je to cestovné delo, ale ja by som si ju kúpil, len ak by bola polokapota. Ale inak |
Hodnotenie: Koľkokrát sa treba pozrieť, aby sa zapáčila? Keď toto je "nový štýl Hondy" tak |
Nieco mi na tej moto chyba na pohlad....len neviem co....bocna kapotaz u mna jednoznacne moc hladke/plne podla mna....uvidime ci sa bude lepsie hladkat nazivo. Asi si na nu budem dlho zvykat, ako na novu BMW 5, ale aj tak, predchodcovia v oboch pripadoch su jednoznacne u mna na oko krajsi... |
Chcem sa mylit, aby ta zenska na snimke, kde sedi ako spolujazdec mala 185cm...je riadne pokrcena. Riadidla sa nedaju dvihnut. V lete vodic zomrie od tepla. Zasluzila by si kolmejsi stit, aby ten vykon a rychlost pri presunoch si mohol vyuzivat aj tri minuty, inak je nanic. |
zopar veci, kde sa mi zda, ze inzinieri od soichira rozmyslali dobre: |
Hodnotenie: pitaz, výkonová krivka z elektromotoru ? Práve na Pane sa mi ten motor páči, pootočím plynom a je mu jedno čo tam je zaradené . Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (08.10.2009 20:38) |
Hodnotenie: odkedy som mal VFR mam strasnu slabost na V4 motory tak som zvedavy do coho dalsieho to daju...ale toto vyzera velmi k svetu |
Hodnotenie: mal som VFR800 a ten zvuk, ten zvuk, ten piskotavy zvuk |
Nech my niekto vysvetlí na jakú pi.. je na motorke objem 1200 ccm Toto už ani nie je VFRka ! |
Hodnotenie: no čo dodať fešanda je to škoda že nieje v mojej garáži |
mne sa tiez moc nepaci ze je tam 1200ccm a nenormalny vykon, ideal by mozno bolo 95 - 100 koni ale neviem to posudit (moj subjektivny nazor). |
Hodnotenie: no ja uz len cekam kedy bude v predaji,pojdem na skusobnu jazdu uvidzime aj cenu,ale ze vraj v uk ma byt okolo 10000£,a ktej hayabuse v uk 9000..najdrahsia je r1 9999. ach kedy budu tieto ceny na SK ,a ked sa mi zalubi,a preskoci mi v bedni ,mozna ju kupim |
marek750 okrem ineho aj na to aby majitelia 750 mohli klast taketo stupidne otazky |
Hodnotenie: velmi pekna masina ,na sportovo turisticky stroj nejake male sedlo |
Hodnotenie: pekna masinka, len tie origo kufre sa mi nepacia |
marek 750 to ze mas moto s velkym obsahom neznamena ze musis chodit ako blazon,rezerva vykonu sa vzdy zide ,a splne nalozenou motorkou a este zo spolujazdcom ani nehovorim .krizova situacia alebo ked neodhadnes moze prist kedykolvek a a aj preto je mat lepsie vacsi vykon |
Inak som dosť prekvapený objemom motora. Tento motor asi budú dávať aj do nového Pana (pravdepodobne stiahnu výkon). Všetky cesťáky majú 1300 cm3 a tu objem ubrali o necelých 100 cm3. No aj tak má výkon až až . |
barko ty si vies predstavit noveho pana v kontexte s touto novou VFR? |
No ja som spokojný aj so 750 ccm , 5ka hrabne aj na asfalte a s točákom si môžem "merať pucku" aj s čoprami |
5 hrabe na asfalte? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2009 23:16) |
marek 750 -mozno ti tych 69 koni staci na nejakej sotoline ale jazdit po ceste a este zo spolujazdcom je uplne nieco ine ,mal som xtz 750 a ten vykon pre mna nebol dostatocny pri bezpecnom obiehani alebo v inych nepredvidatelnych situaciach |
Raptor, čosi sa objavilo na nete okolo nového Panu. Sú to len také "fotodohady". Púšťajú do éteru neoverené informácie, no ak má konkurovať BMW 1300 GT, tak sa Honda musí snažiť. Nové BMW 1300 GT stojí 19200 Eur nabúchané elektrikou (ESA, vyh. gripy + sedačky, tempomat, xenon, protipreklzový, kufre v cene, ...), má super podvozok na 160 k. Ak chce Honda uspieť s novým Panom musí dať podobnú výbavu a nižšiu cenu. |
nabuchane elektrikou neni dobre podla mna.. ale v tejto dobe sa uz zrejme inym smerom ist neda Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2009 23:35) |
No Raptorko jednoducho som sa ponaháňal s kamarátom na Intruderi 1400 , ďalší má 1500vku . |
marek ale take gs 1150 alebo varadero by ti zapasovalo alebo sa mylim |
Len na margo, Nm su uplne nepodstatny udaj, pretoze sa sprevodovanim menia, vobec nezalezi, kolko ma ktory motor papierovu hodnotu, dolezity je priebeh momentu. Takze porovnavat hrabanie na 5ke nie je spravne, po sprevodovani moze mat slabsia motorka na zadnom kolese viac Nm ako silnejsia a ked sa k tomu prida este charakter pneumatiky... Inak je to najma o vykone, tieto dve veliciny su vzajomne zavisle. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (09.10.2009 8:25) |
ako sa hovori /a podla mna je to svatosvata pravda/: objem nicim nenahradis |
Hodnotenie: tak toto nie... urcite nie... preco robi honde design baworak? |
Hodnotenie: Toto je druhá moto od Hondy po GW, ktorá sa mi skutočne páči |
Hodnotenie: paradna motorečka... ked budem srarec tak si kupim niečo taketo... pohodlne silne... |
Hodnotenie: |
pozor - cbf 1000 uz v roku 2010 nebude tak, ako bola doteraz... bude ina, lepsia, silnejsia 1000cka |
pitaz: dakujem za avízo . O rok- dva chystám výmenu a tieto dve motorky sú zatiaľ v užšom výbere . |
Hodnotenie: Je nádherná...som zvedavý na ten zvuk, lebo 800 ho ma perfektný. |
a3.vox.com/6a01101684c06f860c011016bfb6b3860d-500pi |
Hodnotenie: sorry,ale nepaci sa mi.... idem kupit VFR 750,ta je podla mna podstatne krajsia ako tato nova....pouzili super technologie,no dizajnovo podal mna nic moc.... |
Hodnotenie: Mne sa nepaci, cakal som cosi "ine" |
A tie kufre sa mi zdaju priliz male a poloha je ako vzdy, viac sportova, ako turisticka...takze by som netvrdil, ze je to ortodoxny cestak |
Hodnotenie: Paci sa mi kardan, dvojita spojka a V4 musi byt tiez skvela vec. Tiez pristrojovka sa podarila a celkovo je to podla mna podarena motorka. 1200 urcite nie je zbytocne vela - objem je objem Jedina vec mi vadi a to ten velky plast vpredu. Trochu mohli odkryt ten motor, vsak je predsa krasny, tak naco to schovavat... |
Hodnotenie: Som rád že je už na svete. Je to dlho očakávaná novinka. Som zvedavý, či bude odhalená a predstavená v Miláne na výstave. Veľmi rád by som si ju pozrel naživo. |
tusim, ze v milane nebude vystavovat ani honda, ani yamaha.. ak sa pletem, opravte ma prosim |
Hodnotenie: Barko, VFR a PAn European su technicky od seba velmi daleko |
Hodnotenie: Vela vela diskusie, necital som vsetku..... |
No neviem. Jedine pekne - letmak a spataky. Ale tesim sa na lacnejsie verzie Interceptorov. |
Hodnotenie: brutalne nadherna,ale je pravda ze sa trosicka podoba na bawora. |
Hodnotenie: ..no na bawora sa to podoba viac nez dost(vsak zadna polovica motorky je takmer identicka),na druhu stranu mi to nijak zvlast neprekaza-vsak BMW K1300 ja tiez paradna masina.Celkom ma prekvapili technicke parametre:necakal som az tak silny motor,na druhu stranu celkom nechapem tu malu nadrz.Keby tam supli trebars 25 litrovu tak tejto motorke nemam co vytknut,ale ajtak davam .PS:ked uz maju taku zaujimavu strojovnu tak by ju mohli supnut do njakeho poriadneho nakedbiku,taka masinka by uz stala za hriech.. |
No keďže to má nehrádzať Pana a staršiu VFR, tak to viaceré vysvetľuje... Ale stará VFR to už nebude, tá zostane iba v minulosti. Toto je úplne niečo iné. |
na cestovny stroj strasne male sedlo a ako sa tu uz spominalo mala nadrz,uz tak strasne spekuluju nad dizajnom ze pritom zabudaju ze to ma byt cestovny stroj,ale inak az na tie kufre zo skutra Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (10.10.2009 12:17) |
Hodnotenie: Mnam, pekna moto, ale ako sa pisalo, tento motor ma byt vo viacerych typoch a tak sa uz tesim na nove Varadero. Tam by mal byt vyrieseny aj pohodlnejsi posed aj kolmejsie plexi. A inac sa mi zda ze na tych obrazkoch je to plexi posuvne. |
Hodnotenie: Mimo tému, ale nedá mi to /a toto tvrdím už dlho/: akonáhle spoja Varanácky motor s kardanom /napríklad z novej VFR-hoci Deauvilacky sa mi zda možno akoby vhodnejší/, tak bielomodré GS -vrtulky dostanú ešte silnejšiu konkurenciu! Upravené 1 krát. Naposledy upravil GaST (10.10.2009 19:52) |
Hodnotenie: ... velice pekná moto, len nechápem, na čo tam dali ten deflektor , prečo nevytvarovali rovno plexi ??? |
macko aby si mal moznost volby |
Hodnotenie: Pozerám sa a vidím nádhernú motorku, skvelé parametre, V4 motor, nádhera, iba chuť sadnúť a otestovať ju... |
spekulacie o novom varane vo forme v4+kardan vo mne vyvolavaju prijemne pocity velkeho ocakavania |
Mna osobne ten design neuchvatil, vfr800 sa mi viac pacila, toto je skor nastupca inej cestovnej Hondy . |
ked pride naozaj ten novy varan s kardanom to uz nebudu vsetci enduraci koncit pri gs |
pitaz tak to potom bude VFR do "terenu" a nie cestne enduro (teda enduro uz vobec nie) |
... keby dostal varan V4 motor a kardan, tak bude vážiť tak 300 kg a to bude iný masaker ... |
Nemyslim si ze by Honda nezapracovala a vyrobila by nove Varadero s vahou 300 kg. Je pravda ze novy V4 motor bude asi tazsi ako V2, ale ... . Co sa tyka cestnych endur klasicke GS je tiez urcene prioritne na cestu. Do terenu je model GS Adventure. Ale aj tak je GS tak v predu, ze Honda sa bude snazit vyhnut priamej konfrontacii s BMW aby nedopadla MG Stelvio. A bude sa snazit ist vlastnou cestou. Tot moj nazor. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107008 | Včera: 249051