Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (60 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (186)  [Verzia pre tlač] Tlač

Nová Honda VFR1200F odhalená

 Zdieľať

Pridané: 08.10.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10133 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Tááák a je to oficiálne! Po množstve zverejnených fotomontáží, niekoľkých špionážnych fotkách a odhadovaných technických špecifikáciach prichádzajú obrázky a údaje priamo z Hondy. DOPLNENÁ FOTOGALÉRIA!!!

Nebudeme trápne zdržovať, výkon je 127 kW (173 k) pri 10 000 otáčkach, 129-newtonmetrový krúťak leží pri 8 750 otáčkach. Objem motora je 1237 kubíkov, rozovretie valcov 76 stupňov, rozvod Unicam, čo znamená SOHC, avšak pri použití štyroch ventilov na valec.

Ďalej tu máme také dobroty ako obrátená predná vidlica s možnosťou nastavenia predpätia, zadná kompletne nastaviteľná jednotka, radiálne montované predné šesťpiestiky, C-ABS v štandarde, antihop a prevod kardanom.

Honda si na tomto modeli dala dosť záležať, čo bolo cítiť už zo zverejnených výpovedí ľudí z vývojového tímu. Aj vysokopostavený boss Šigeru Takagi na ostrove Man pri príležitosti osláv 50. výročia pretekania Honda povedal, že "Skutočne veríme, že touto novou V4 začneme novú éru. Je to len začiatok a tento model reprezentuje nový druh, ktorý definuje chuť a štýl Hondy." Ako sa dalo dedukovať z jeho ďalších viet, s motorom V4 príde neskôr aj niekoľko ďalších modelov.

V tlačových materiáloch sa zatiaľ nikde nepíše o už oficiálne potvrdenej chuťovke - dvojitej spojke. Tá umožňuje automatické aj sekvenčné radenie. Z toho vyplýva, že v predaji bude model so štandardnou prevodovkou a spojkou, aj verzia s dvojitou spojkou, ktorá by mala prísť na trh v lete 2010. Ponúkané metalízy sú červená, strieborná a biela.

Z obrázkov vidno, že VFR1200F je ortodoxný cesťák, rátajúci aj so spolujazdcom a batožinou. Zaujímavosťou je, že doplnkové bočné kufre nepotrebujú extra držiak, úchytné body sú zakomponované v sérii na každom kuse. Pekná je aj nová prístrojovka, ktorá indikuje aj zaradený prevodový stupeň, vonkajšiu teplotu a spotrebu paliva.

Rozhovory s ľuďmi z vývojového tímu nájdeš na tejto stránke.



Pridané: 08.10.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (60 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (186)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80258 | Včera: 166064