Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (28 hodnotení)
Diskusia k článku: Track T-800: nová dieselová motorka
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No vyzerá to hrozne. Ako pochopiteľne motor z auta... |
Hodnotenie: je to niečo nové ale tiež nechápem čo neprerobia moto motor na fritol a nie furt robit pokusi z automotormi, šak to nemože byt taký problém. Ale aj tak ja vidím velku a aj úspešnu! budúcnost v elektromotoroch a v poslednej dobe vývoj moc pokročil tak sa toho asi aj dožijeme, ked pojde všetko podla plánu . |
Hodnotenie: Ttoto ma trosku zarazilo "Jednoduchosť a spoľahlivosť rýchlo potlačil vysoký výkon benzínových motorov" |
kiazdopadne aj smart ma s tymto motorom 6stupnovy automat s "moznostou" manualneho radenia. |
Hodnotenie: Mne sa to páči. Aj ako nápad, aj ako koncept a v neposlednom rade aj ako celok |
Hodnotenie: Niekto už raz musel posvietiť na slepú uličku ĺudského poznania a nechať odkaz pre ďaĺšie generácie: "Súdruhovia, nie, tadiaľto cesta nevedie" |
Hodnotenie: tiko dizlove motorky sa vyrabaju uz dlhsi cas Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.06.2009 12:39) |
raptor: ja viem o tychto "pokusoch" od royalu a kawasaki |
Niečo z hitórie diesel motoriek: |
Raptor, tiež je mi známe , že tento pokus s naftovým motorom nebol prvý a je pravdepodobné, že nebude ani posledný. Medzi nami, čisto účelovo, motorka má z pohľadu komfortu a ekonomiky takmer samé nevýhody ( veĺká spotreba, ochrana pred zlým počasím , vysoká zraniteľnosť atď) že logicky neexistuje príliš racionálnych argumentov pre jej kúpu. A predsa má spústa ľudí motorky, vrátane nás. je to preto, že nevieme racionálne uvažovať? Súdiac podĺa niektorých príspevkov na motoride je to u niektorých jedincov možné, ale v zásade veľká väčšina sú tu úplne normálni ľudia, dokonca v bežnom živote racionálne uvažujúci. Tak prečo? Pre mňa sú podstatným dôvodom emócie, jazda na motorke mi robí dobre pri srdci a v zásade neriešim veci ako spotreba a ostatné "racionálne" argumenty, radosť z jazdy všetko vysoko prevyšuje. A momentálne som názoru, že z pohľadu radosti z jazdy a emócií nevidím v dieselových motorkách extra prínos. ( majú síce vysoký krutiaci moment v nízkych otáčkach, ale z tohto pohľadu je na tom BMW boxer celkom dobre a spotreba je tiež akceptovateĺná - viem, že jazdím pravek z pohľadu koncepcie) Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (29.06.2009 13:06) |
Hodnotenie: hm.. az na tu automaticku prevodovku.. ta spotreba je super |
romanka nesnazil som sa menit tvoj nazor.. len som si ho dovolil komentovat |
nikdy neni tak gulaté, aby nemohlo byt gulatejšie |
......na nádrž s objemom 22,5l sa dá prejsť cez 1000 km bez dotankovania! |
Hodnotenie: no pekna masina, ale ked sa ti to vytrepe do vody pri nejakom brode, neviem ci to prezije to zohriate turbo |
Hodnotenie: duggo: nevadi, praskne na dve polovice a bude to biturbo. |
Hodnotenie: design by som posunul na spracovanie asi niekomu inemu..co takto taliani?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (29.06.2009 19:05) |
Hodnotenie: subaru boxer 2liter, zmenseny na dva valce a objem 1000 by bolo daco. |
Hodnotenie: Ako bolo spominané. Turatech+manuál+opticne zmeny a hlavne nižšia cena a dalo by sa rozmýšlat. ale inak spotreba super |
Hodnotenie: Nepodceňujte ten automat, v teréne s tým krúťákom sa to musí ovládať same, nestaráš sa o nič len plyn a brzda. Aj za aut je do terénu najlepší offroad s automatom Ja by som to bral tak ako to je len by som musel jebnúť aspoň tri turbá |
Raptor: "Záujem o cice javím značný, ostań kľudný, nie som vzťahovačný" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (30.06.2009 9:10) |
Hodnotenie: raptor : A čo tak ujo Dunlop a nebolo to až tak dávno. Tomu hovorím dosť dobré vylepšenie. |
kdesi z hlbky mozgovej sa mi zahmlieva, ze prave on ako prvy obalil koleso gumou Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (30.06.2009 10:42) |
Hodnotenie: Je to dost dobre !!!!! Vyzera to ako dost dost predajne. Mne osobne sa to velmi pozdava. Urcite by som vyuzill moznost to vidiet, pocut , vyskusat. |
Hodnotenie: je celkom fajn ale nato že je to enduro nemá kryt motora a za tu cenu tam mohla bit už aj nejaká výbava ale ten dojazd paráda |
Hodnotenie: Len čas a poriadne záťažové testy ukážu co a jak. |
Hodnotenie: spotreba je fakt bomba... doslova zadarmo vozenie.... mne sa paci aj vzhladovo az na ten kocka motor .... |
Hodnotenie: Dieselový motocykel ? Prečo nie... Ja si ešte pamätám časy, keď diesele do osobných áut klepali a smrdeli a mnoho ľudí tvrdilo, že by si osobné auto s dieselom NIKDY nekúpilo... A teraz jazdí v Európe skoro polovica dieselov.... Dvadsať rokov vývoja urobí divy... Aj o lietadlách pred 100 rokmi mnohí tvrdili, že sú horšie ako vzducholode V každom prípade je mi sympatický inovatívny a odvážny prístup vyrobcu... Ten výfuk, automat a cena už nie, ale uvidíme... Ale tá spotreba a výdrž motora je nádhera... |
Pred časom sme sa s kamošmi bavili na tému optimálne ťažké enduro. Výsledok bol rám a váha KTM, kardan a motorová charakteristika BMW a spotreba dízel (o Track-u sme nevedeli). Článok bol napísaný s úmyslom dozvedieť sa Vaše reakcie. Preto vďaka, píšte ďalej. |
Hodnotenie: duggo mne sa zdá, že on tú gumu aj nafúkal. |
Nebola to guma, ale hadica na polievanie a urobil to preto, lebo mu liezla na nervy hrkotajúca trojkolka jeho dcéry |
AMIS, čo Ti hrabe? Ja som architekt, dovážaj Ty, budem prvý kupec. |
haro lahsie sa na stelviu jazdi ako sa o tej parodii GS pise |
Hodnotenie: ... zaujímavé sú tu rôzne názory a zaujímavý je aj projekt... aspoň sa trošku oživia aj ďalšie štúdie... mne sa to celkom páči |
dizajner si moze podat ruku so zufalcom z Jawy (co sa tyka predku) |
Hodnotenie: Haro, dik za clanok, len doplnim udaje: na stranke pisu vykon 35kW a prevodovka je CWT, teda bezstupnova, takze prenos sily je bez trhania. Az na to turbo, to si neviem celkom dobre predstavit. |
trochu offtopic, ale predvcerom znova davali na discovery o tej turbinovej motorke aku ma aj Jay Leno |
Hodnotenie: Mne sa to LUUUBIIII, konecne poriadny motor v motorke, nie furt len tie kosacky...len nech to dotiahnu do konca. Ideal pre mna by bol URAL sportsman s tymto motorom, tam uz by som sa aj zabudol pozriet na cenu |
Hodnotenie: Aj mne sa to paci . Podla mna je to len otazka casu kedy to zoberie do ruk nejaky znamejsi vyrobca motoriek. Turbo diesel v motorke ma urcite buducnost. |
Hodnotenie: Je to ozaj novinka, drzim jej palce. Ale ist za dieselom X kilakov v kolone by som asi nexcel. |
cgi.ebay.de/Royal-Enfield-Diesel_W0QQitemZ300330200480Q... |
Hodnotenie: bude to ako u aut, to co usetrim na palive dam 2x tolko do prevadzky. Tocak je sice super ale bez zvuku je kazda moto onicom. Ja zostanem pri benzine ako v aute tak aj v moto. |
Hodnotenie: nafta uz davno nepatri, len nakladakom, ma lepsi krutak, vykon z toho vytlacia taky ako z benzinu,mensia spotreba.... |
Nove videjko, sranda zvuk Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tesouro (03.04.2010 22:44) |
V Európe dieslom pomaly odzváňa Chvála Bohu že sa to neuchytilo medzi motorkami |
Explo - možno sa s tým "pomalým odzváňaním dízlov" dočkáš veľkých prekvapení. |
Hodnotenie: Prejav diesloveho motora, spotreba , dojazd to vsetko je nieco, co je fajn a iste by sa naslo aj vela jazdcov, ktorym by to vyhovovalo, ale ked si prectavim ist este aj s motorku do servisu preto aby mi doplnili mocovinu na cistenie filtra pevnych casti, a ine chujaciny ktorimi zatazila EU dieselove motory, tak radsej nie. Uz len kvoli tomu si myslim, ze nieco podobne sa u moto nikdy neuchyti |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 206410 | Včera: 227191