Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Test Yamaha YZF-R1 - Nová hračka pre veľkých chlapcov
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Z tych 4-roch japonskych sportov sa mi sice paci najmenej, ale chcel by som sa previezt.. |
Hodnotenie: moja vysnivaná láska (ale červeno-biela) |
Hodnotenie: Mal som moznost sa raz na jednej R1 zviest. Supacky fakt nie su az tak vysoko (len spolujazdec prakticky cupi). Mna hlavne zaujimalo, ako liter taha odspodu. Na dvojke pri 4000 otackach pri plnom otvoreni plynu sa roztriasol. Pod 4000 sa da ist len s velmi miernym plynom. A nad 4000 uz taha celkom slusne. Proste v ziadnom pripade to nie je pre zaciatocnika, nie je tam pasmo, kde by sa mohol ucit ovladat motorku. Viac ako na 9000 otacok na dvojke a trojke som vtedy netahal, ved to uz som isiel asi 160 a nebola to moja motorka. V tomto rozsahu (4000-9000) to taha dost podobne ako moja VFR. To len tak bokom pre tych, ktorych prevezenie na R1 laka podobne ako mna |
Hodnotenie: Awia pekne fotky,pekny clanok, mozno by nevadilo trochu viac zapojit emocie do pisania.Ale kazdy ma svoj styl. |
keby to testoval niekto co ma SS, urcite by ho neboleli zapestia po 50 km... |
Hodnotenie: Taku si raz kupim |
Hodnotenie: Ako sa jazdi na R1 v Trebaticiach? Da sa tam vobec zaradit dvojka? |
Hodnotenie: pekna masina, video je tiez super |
Hodnotenie: Nerozumiem tejto kategorii motoriek az tak velmi, ale ked porovnam cisto technicky tak Gixxer je na tom o hodne lepsie (max. vykon, hmotnost, rezimy zapalovania...) ale ani na jednej som nesedel a ani sa velmi nechystam (ja mam moje gule rad ) |
MadIgor: |
Tino: to plne chapem (ten vyrok) |
no ja som mal velice neprijemny posed uz na 6 fazeri (som si velice neprijmne otlacal gule ) mat za domom okruh a penaze nazvys vedel by som si nieco take predstavit... inak ne |
motorkar1: áno spotrebu sme merali. Priemer nám vyšiel 7.2. Min cca 6.5 a to som šiel naozaj kľudne. Bola aj spotreba nad osem litrov. veľmi to závisí od režimu jazdy, Na okruhu to pôjde ešte hodne ďalej... |
raptor: |
tino nemyslim, ked sa ti v ustach obratia |
Hodnotenie: geniaalne video co by som preto musel urobit ak chcem testovat podobne stroje? |
Hodnotenie: R1 je úžasná, krásna a neuveritelná.Na ničom lepšiom som este nesedela! |
Hodnotenie: ... moto síce veľmi pekné, ale na povozenie len pre tých ktorým chýba pud sebazáchovy... |
Hodnotenie: V roku 2005 som kúpil R6-ku s tým istým rokokom výroby –upside down, radialne brzdy, radialna pumpa........ Všetky články písali o tom aký je to čistokrvný superšport ,totálne nevhodný na turistiku , skratka len okruh! V ďalšom roku 2006 sa objavila súčasne s týmto modelom R6-ka v „R“-kovej verzii a v tom momente sa z „klasickej“ R6-ky stala pohodová motorka. Stačil na to jeden rok aby sa názor na tú istú motorku úplne zmenil. A preto treba tu „okruhovú čistokrvnosť“ brat s rezervou. Na mojej R6-ke som minulý rok natočil za sezónu 17.000km a to v prevažnej miere cestovaním –Maďarsko, Čechy, Chorvátsko. Denné dávky boli bežne 600-700km za každého počasia, s tankvakom a bočnými taškami. Nepripadalo mi to vôbec absurdné, pretože bežne ma zdravili Nemci rovnako nabalení na R1-kách, Kawách a ďalších SS. Mam výšku 180cm, vekom sa blížim k 50-ke a netrpím keď sa veziem na motorke – na hocijakej. Takže, koho tlačia gule a bolia zápästia, nech si kúpi auto. |
off topic: ked ale nie kazdy je od prirody tlmic. end off topic |
tlmic len blbe je ze mna netlacili na ziadnej inej motorke okrem fazera |
Hodnotenie: slusna masinka Dobry clanok. |
no nazdar |
mna zasa na endure tlaci viacej zadok ako na sportovejsej moto |
Duggo mozno preto, ze sportovu moto si este nemal |
to cacao: ja mam slusne nakalibrovany monitor a ano tie fotky su jemne podexponovane, ked si prestudujes histogrami hned to zistis. Nemozem vsak suhlasit s tym ze si mal pri foteni zdvihnut EVcko, fotil si velmi dynamicku scenu a ja preferujem mat radsej jemny podpal (lahko sa koriguje) ako prepalit oblohu a lesky (to sa bez "vymalovanky" korigovat neda). Dalsie fotky fot rovnako (vypada ze ten pentax ma slusne meranie) len sa potom trosku pohraj vo fotokrame. K foteniu samotnemu mam ale dve ine vyhrady, prva je ze nepracujes so svetlom a druha je nevhodna kompozicia. Na margo svetla, je velmi dolezite ako je scena osvetlena, kde stojis ty kde objekt a odkial dopada svetlo. Pri foteni moto vonku nebehaj okolo pristavenej motky ale najdi najlepsie miesto a nechaj Hergiho/Awiu makat a otacat motorku, fot radsej v tieni s mensim kontrastom, ked je scena moc kontrastna, zmierni ju bleskom alebo este lepsie kup si skladaciu odrazovu plochu. Na temu kompozicie, vyvaruj sa zaberov s obrovskou krajinou a moto v strede, to si mozu robyt ludia na dovolenke ty si teraz profik . Iste v tej rychlosti sa casto hrame na "odstrelovacov" a mierime objekt na stred hladacika, tvoj fotak ma ale hafo megapixlov aby si framing zkorigoval vo fotokrame (ked uz sa nezadarilo). Tretia, uz nie vyhrada, rada je nauc sa ako funguje hlbka ostrosti, trosku bokeh by mnohym fotkam objektov len prespelo. |
MadIgor: Ak si všimneš na konci článku: Foto: Domino CaCao Juriš, Herghott, Awia. Mojich je tam najmenej, iba statika a to je ten Pentax, potom dynamiku (keďže ja som jazdil) fotil Hergi a Cacao. On ma Canon. To len na upresnenie. |
to MadIgor: dik. ten histogram je dobra pripomienka, to beriem na svoje margo. pokusim sa nabuduce. s tym bokehom ale nespravim nic. fotim to sigmou 70-300/4-5,6 a to je najmizernejsie sklo ake som kedy videl. lenze nemam peniaze aspon na canon 70-200/4 alebo 2.8 ktory kostuje okolo tych 30. |
Awia: aj sa mi to zdalo nejako inak merane (hlavne cerveny kanal bol inak posunuty) ale to sa moze stat pri zmene svetla. Exif bol len na foto z Pentaxu. Teraz su tam ale ine fotky ako ked som to pisal. |
Hodnotenie: R1 - stelesnená krása. |
Hodnotenie: tak toto je plnokrvník, ako sa patrí....Tam stačí odstrojiť tú dušu a huuups s ňou na okruhy, kde patrí..... |
Hodnotenie: neskousíš, nepochopíš.. tak už som to pochopil.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30105 | Včera: 223379