Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.04.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7691 [Novinky - Predstavujeme]
Talianska firma Vyrus nikdy nestavala tuctové motorky a teraz predstavila bike s vlastným rámom, kyvkami a kapotážou a motorom z 1299 Panigale. Nesie meno Alyen 988.
Alyen má predné zavesenie riešené kyvnou vidlicou podobne ako to poznáme napríklad u Bimoty Tesi. Na ovládanie predného kolesa však Vyrus vyvinul vlastný systém HWSS (Hydraulic Wired Steering System) Tiahla od riaditiek sú napojené na hydraulický systém, ktorý pomáha so zatáčaním a zároveň plní prácu tlmiča riadenia.
Okolo motora z Panigalky vyladeného na viac ako 200 koní je postavený rám vlastnej konštrukcie zo zliatiny Magnézia a z každého kúsku stroja priam vytŕča karbón. Sedlo je akoby vo vzduchu, ale jeho podporu zabezpečuje telo z magnézia a karbónou. Magnézium je tentoraz ošetrené aby mu neškodilo UV žiarenie čo výrazne predlžuje životnosť tohto kovu. Vyrobili z neho: stupačky, kyvky, prvky zavesenia, hlavu riadenia,držiak chladiča, radičku aj brzdovú páku.
O odpruženie sa postrarala známa Švédska firma a to konkrétne tlmičmi TTX 40 MK. Vlastnej konštrukcie je aj výfuk, ktorý je pod motorom a je z hliníka. Koncovky z neho sú vyvedené pod sedlo a majú krytky z karbónu. Motorka inak spĺňa normu EURO5.
Kolesá ako inak z karbónu postavila firma ROTOBOX - 10 lúčové kolesá pričom každý lúč je len 5mm široký. Obuté sú Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 120/70 ZR17 vpredu a Diablo Supercorsa SP V3 200-60 ZR 17 vzadu.
Brzdy môžu byť dve verzie: Carbonceramic 320 mm kotúče alebo zo superbiku odvodené Brembo T-drive 320 mm kotúče. Strmene sú rovnako zo sveta motošportu Brembo GP4 RR P4 32/36 Monobloky. Pumpy na riaditkach potom Radial RCS “Corsa Corta” tiež od Bremba.
Ovládače, riaditka a množstvo dielov je vyrábaných zo špeciálnej ľahkej zliatiny Ergal technológiou CNC. Prístrojovka COBO
Truckontrol je plne farebná TFT. Osvetlenie tvoria mini LED svetlá a nechýba ani denné LED osvetlenie
Cena zatiaľ nie je známa ale dá sa očakávať pomerne vysoká. V minulosti sa biky Vyrus ponúkali v cenách okolo 90 000 USD. Viac info pozri www.vyrus.it.
Motor: Ducati 4 stroke 2 dvojvalec do L 90° Desmo
Vŕtnaie: 116 mm
Zdvih: 70.8 mm
Zdvih. objem: 1285 cc
Kompresný pomer: 12,6: 1
Výkon: 205 k pri 10.500 ot.
Prevodovka: 6 stupňová
Rám: Magnesium omega design kombinovaný s kompozitným telom
Riadenie: Vyrus Hydraulic Wired Steering System
Pneu: 120/70 ZR 17 / 200/60 ZR17
Nádrž: 11 l
Razvor: 1575 mm
Hmotnosť: 165 kg na ceste bez paliva
Cena: Neznáma
Pridané: 06.04.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 37767 | Včera: 230560