Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre
Menu

styx-std-01-2025

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Nové BMW S 1000 RR 2019 z Masarykovho okruhu v Brne

 Zdieľať

Pridané: 21.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7136 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Plán znel jasne, prísť do Brna a otestovať nové RR-o. To po 10-tich rokoch dostalo poriadne nadupanú inováciu s kopou noviniek, menej hmotnosti, nový motor s variabilným časovaní ShiftCam. Pozrime sa na neho bližšie...

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

No veci nie vždy idú podľa plánov. Aj keď som do Brna cestoval z opačného konca republiky a pozval sem aj zaujímavého hosťa, z jazdenia nebolo nakoniec nič. RR-u vám, ale predstavím a ukážem všetko čo je na nej nové.

Video: Predstavenie: BMW S 1000 RR 2019 z Brna

10 rokov po uvedení prvej generácie prešiel veľkou zmenou, menej hmotnosti, viac výkonu. 152kW (207 koní) BMW ShiftCam variabilné časovanie ventilov - 113 Nm max otáčky 14.600 ot. Hmotnosť 193,5 kg!
LED svetlá, farebná TFT prístrojovka a ešte viac...

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

Čo je nové:

  • O 4 kilogramy ľahší, novo vyvinutý radový 4-valec s technológiou BMW ShiftCam s variabilným časovaním a zdvihom sacích ventilov.
  • Vyšší výkon a krútiaci moment: 152 kW (207 k) pri 13 500 1/min a 113 Nm pri 11 000 1/min.
  • Najmenej 100 Nm krútiaceho momentu od 5500 do 14 500 1/min.
  • Lineárna krivka krútiaceho momentu: Ďalej vylepšená ovládateľnosť vďaka vyššiemu krútiacemu momentu v nízkych a stredných otáčkach.
  • Novo vyvinutý podvozok s technológiou rámu Flex Frame, motor viac preberá nosnú funkciu.
  • Výrazne vylepšená ergonómia vďaka technológii rámu Flex Frame.
  • Vylepšená geometria podvozku pre ešte lepšiu obratnosť, viac trakcie a dokonalú spätnú väzbu pri jazde na limite.
  • Ďalej vylepšený systém dynamického odpruženia DCC s novou generáciou ventilov ako súčasť voliteľnej výbavy.

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

  • Nové zavesenie zadného kolesa teraz váži o 300 g menej ako predtým vďaka kinematike Full Floater Pro.
  • Zníženie hmotnosti o 11 až 14,5 kg na 197 kg pri plne natankované nádrži a na 193,5 kg s M paketom.
  • Nový výfukový systém váži aj s predným tlmičom o približne 1,3 kg menej.
  • Nový šestosý senzor.
  • Ďalej vylepšený štandardne dodávaný systém DTC.
  • Štandardne dodávaná DTC kontrola zdvíhanie predného kolesa.
  • Nové štandardne ponúkané jazdné režimy "Rain", "Road", "Dynamic" a "Race" a "Pro Modes" s tromi ďalšími, plne nastaviteľnými režimy "Race Pro 1-3" pre optimálne individuálne prispôsobenie podmienkam.
  • Funkcia Launch Control pre dokonalé rozjazdy je súčasťou výbavy "Pro Modes".
  • Štandardne dodávaný Shift Assistant Pro pre rýchle radenie na vyššie aj nižšie stupne bez použitia spojky.
  • Kulisu radenia možno jednoducho otočiť.
  • Elektronický systém pre udržiavanie rýchlosti ako dodatočná výbava.
  • Nový prístrojový panel s 6,5palcovým TFT displejom ponúka vynikajúcu čitateľnosť a je vybavený obrazovkou Pure Ride a tiež tromi obrazovkami Core.
  • Systém osvetlenia kompletne tvorený LED zdrojmi.
  • Smerové svetlá novo s funkciou "Comfort Indicator".
  • Kompletne novo navrhnutá kapotáž pre ešte dynamickejší štýl a optimálnu aerodynamiku.
  • Dve farebné prevedenia pri uvedení na trh: červená Racing Red a farby Motorsport.
  • Rozšírená ponuka špeciálneho príslušenstva a dodatočného vybavenia.

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

Video: BMW S 1000 RR 2019

Foto:
 BMW S1000RR 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:S1000RR
Rok:2019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:999 ccm
Max. výkon:206.7 k (152.0 kW) / 13500 ot.
Max. krútiaci moment:113 Nm / 10500 ot.
Kompresný pomer:13.3:1
Vŕtanie x Zdvih:80 x 49.7 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 48 mm
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:117 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestiková
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 R17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:190/55 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:197 kg
Výška sedla:815 mm
Rázvor:1441 mm
Dĺžka:2073 mm
Šírka:824 mm
Objem nádrže:16.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.1 s
Spotreba paliva:6.4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 193 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Variabilné časovanie ventilov BMW ShiftCam

Pridané: 21.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 127708 | Včera: 165778

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.