Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 12.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 8410 [Novinky - Predstavujeme]
Cestné Multistrady mali väčší motor s 1262 kubíkmi už túto sezónu, kým Enduro behalo ešte na pôvodnej tisícdvestovke. Odteraz však už majú motor rovnaký, čo prináša aj určité výhody, a popritom užitočné vylepšenia.
Najpodstatnejšou zmenou je určite nový motor, ktorý síce má o 64 kubíkov viac, ale Enduro ním nejaký ten koník a newtonmeter stratilo. Dôležitejšie sú priebehy než hodnoty, a tie má nový motor oveľa hladšie - jazdec si tak môže užívať hutný záťah už odspodu. Jazdný zážitok podstatne zvýši aj sériový quickshifter.
Ducati mierne upravila aj užívateľské prostredie a pohyb v 5-palcovej farebnej TFT prístrojovke, pozmenila posed jazdca a semiaktívny podvozok Sachs pracuje s novou charakteristikou.
Ostatné užitočnosti tu ostali, a to je len dobré: palivové mapy, zákrutové LED svetlá, náklonové ABS, tempomat, podsvietené ovládače, wheelie control, hill control, bluetooth konektivita a podobne.
Novú Ducati Multistradu 1260 Enduro 2019 uvidíme naživo už o pár týždňov na milánskej výstave EICMA.
Pridané: 12.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Ducati |
Model: | Multistrada 1260 Enduro |
Rok: | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | L-kový dvojvalec DVT (4T) |
Objem: | 1262 ccm |
Max. výkon: | 158.3 k (116.4 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 128 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 12,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 106 x 71.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 185 mm |
Zdvih vzadu: | 185 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm |
Pneu vzadu: | 170/60 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 225 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 254 kg |
Výška sedla: | 870 mm |
Rázvor: | 1530 mm |
Dĺžka: | 2190 mm |
Šírka: | 1000 mm |
Výška: | 1495 mm |
Objem nádrže: | 30 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Servisný interval: | 15 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | vypletané kolesá |
Poznámka: | |
Touring pack (hliníkové bočné kufre, vyhrievané rukoväte, taška na riaidilá) Sport pack (homologovaná titánová koncovka výfuku Termignoni, čierny, hliníkový kryt vodného čerpadla, hliníkový kryt spojkovej nádržky a nádržky prednej brzdy) Urban pack (hliníkový zadný kufor, taška na nádrž, USB port) Enduro pack (prídavné LED svetlomety, kryt vodného chladiča, kryt olejového chladiča, padací rám, kryt zadného brzdového kotúča, spodný kryt reťaze) Cena 09/2019: 20 890 EUR |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82441 | Včera: 120500