Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 25.01.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 18996 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Konkurentov tak vyslovene scramblerových v tejto kubatúre zas tak veľa nenájdeme. Ako prvú spomeniem Ducati Sixty2 - podobne stiuhnutá mašinka má ale L-kový dvojvalec 399 ccm podobného výkonu avšak je viac ako o 30 kg ťažšia a pochopiteľne aj o tisícku drahšia. Takpovediac z vlastných radov konkuruje KTM 390 Duke ako moderne strihnutý naháč, ale aj bielz súrodenec Vitpilen 401. Nová Honda CB300R má podobný retro moderný café vzhľad, je slabšia, má nižšie zdvihy, je ľahšia a zaujme aj priaznivejšou cenou.
Svartpilen 401 je pohodlnejšia verzia Vitpilenu s dizajnom scrambleru. Oproti nemu je trochu praktickejší a pohodlnejší na dennodenné využitie a lepšie zvládne aj výlet mimo asfaltu. V tomto prípade je cenovka rovnaká, takže len na tebe záleží či dáš prednosť bielemu cafáču alebo čiernemu scrambleru.
mäkší podvozok, vzpriamenejší posed, lepšie pohodlie pre spolujazdca (držiak), „enduro“ gumy, nízka hmotnosť, všestrannejšia motorka | cena trochu vytŕča nad konkurenciou (okrem Ducati :-) ) |
Motocykel na test poskytla spoločnosť Husqvarna Motorcycles
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Husqvarna | Ducati | KTM | Husqvarna | Honda |
Model: | Svartpilen 401 | Sixty2 | 390 Duke | Vitpilen 401 | CB300R |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | |||
Kategória: | Naháč | Klasika | Naháč | Naháč | Naháč |
Motor: | |||||
Typ motora: | jednovalec (4T) | dvojvalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 373.2 ccm | 399 ccm | 373.2 ccm | 373.2 ccm | 286 ccm |
Max. výkon: | 43.5 k (32.0 kW) / 9500 ot. | 40.1 k (29.5 kW) / 8750 ot. | 43.5 k (32.0 kW) / 9000 ot. | 43.5 k (32.0 kW) / 9500 ot. | 31.4 k (23.1 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 37 Nm / 7250 ot. | 34.6 Nm / 8000 ot. | 37 Nm / 7000 ot. | 37 Nm / 7250 ot. | 27.5 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 | 10.7:1 | 12.6:1 | 12.6:1 | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 89 x 60 | 72 x 49 mm | 89 x 60 | 89 x 60 | 76 x 63 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | Desmodromický rozvod (2V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 142 mm | 150 mm | 142 mm | 142 mm | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 150 mm | 150 mm | 150 mm | 107 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik | jednokotúčová, 2 piestiky | jednokotúčová, 4 piestik | jednokotúčová, 4 piestik | jednokotúčová, radiálny 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 296 mm |
Pneu vpredu: | 110/70-17 | 110/80 R18 | 110/70-17 | 110/70-17 | 110/70R17M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm | 245 mm | 230 mm | 230 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 150/60-17 | 160/60 R17 | 150/60-17 | 150/60-17 | 150/60R17M/C 65H |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 167 kg | 149 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 150 kg | 183 kg | 148 kg | 143 kg | |
Výška sedla: | 835 mm | 790 mm | 830 mm | 835 mm | 799 mm |
Rázvor: | 1357 mm | 1460 mm | 1357 mm | 1357 mm | 1352 mm |
Dĺžka: | 2100 mm | 2012 mm | |||
Šírka: | 845 mm | 802 mm | |||
Výška: | 1150 mm | 1052 mm | |||
Svetlá výška: | 170 mm | 185 mm | 170 mm | 151 mm | |
Objem nádrže: | 9.5 l | 14 l | 13.4 l | 9.5 l | 10 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Spotreba paliva: | 4.6 l/100km | 3.4 l/100km | 3.3 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 228 km | cca 295 km | cca 227 km | ||
Servisný interval: | 12000 km | 12000km | |||
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||||
Iná výbava: | USD vidica | ||||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Cena 9/2018: 6 350 eur | Cena 7/2017: 7 790 eur | Cena 10/2018: 5 459 eur | Cena 6/2018: 6 350 eur | Cena 10/2018: 4 690 eur |
Pridané: 25.01.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30001 | Včera: 216240