Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha YZF R1 2003 Masteracing Slovakia

 Zdieľať

Pridané: 28.06.2005 Autor: jules
Čitatelia: 20498 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Mamina mi vždy hovorila len pomaly Janko pomaly...
Ale deti sú už také. Prečo by sme im zakazovali to čo sa im páči, a z čoho majú radosť. Takže
teraz je mi 34 a deťom radosť nekazím a som rád, že ich tento šport baví hlavne prostredníctvom TV. Nemusím sa báť, že by ich to lákalo ako mňa. Dobre vedia, že naša diagnóza sa ťažko lieči a že nesie aj isté riziká sem tam odrené alebo polámané končatiny, prípadne aj nahnevané priateľky a v niektorých prípadoch aj manželky.
Ale čo už, vývoj je už taký....

Yamaha YZF R1

Celkový víťaz mnohých porovnávacích testov. Pomer výkon / hmotnosť je väčší než 1. Motor plný špičkových technológií prekypuje výkonom v celom pásme otáčok.

 Nadržaná kráska
Nadržaná kráska

Päťventilová hlava válcov v kombinácii s vačkovými hriadeľmi Kainzinger Tuning Company s vysokým zdvihom, digitálnym vstrekovaním paliva a eletronikou IgniJet Max Power veľmi presne reaguje na pohyby plynovej rukoväti.

 Pred sezónou 2005
Pred sezónou 2005

Náporové sanie Ram Air - Klinger KEG ďalej zvyšuje výkon vo vysokých rýchlostiach. Ľahké vnútorné diely motora rýchlejšie reagujú na plyn. Celotitánový výfukový systém Akrapovic Evolution - RAAS .

 interiér
interiér

6-stupňová - úprava Fuki Racing prevodovka v súčinnnosti s antihopingovou spojkou JTR anti hoping a rýchloradením Techtronics optimalizujú prenos výkonu pri agresívnej športovej jazde. Kompaktný a úzky motor umožňuje výborné nakláňanie stroja až 53°.

 Prvý facelift po prvom páde
Prvý facelift po prvom páde

Rám Deltabox II je veľmi ľahký a veľmi pevný. Hliníková, kyvná vidlica má mimoriadnu tuhosť. O brzdenie sa stará špičková brzdná pumpa Brembo, brzdové strmene a veľké kotúče pre extrémnú účinnosť. Pneumatiky Metzeler Slick SC1, SC2 zaisťujú ideálnu stopu motocykla v zákrutách a vo výjazdoch.

 Pannónia 2005
Pannónia 2005

Technické parametre

Pridané: 28.06.2005 Autor: jules Zdieľať

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145324 | Včera: 234753