Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Intermot 2016: Nové BMW R nineT Racer a R nineT Pure, K1600GT a rada S1000 R, RR, XR

 Zdieľať

Pridané: 04.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8313 [Novinky - Predstavujeme]

Dnes začala v Kolíne výstava Intermot, ako prvá značka mala ráno tlačovku BMW Motorrad. BMW tu ukázalo dva retro modely orientované na históriu značky ale i inovované štvor a šesť-valcové modely.

Seriál článkov - Intermot Kolín 2016:

| Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 |

R nineT Racer a R nineT Pure

Na základe pozitívnej odozvy teraz BMW Motorrad predstavuje R Ninety Racer a R Ninety Pure - dva motocykle, ktoré rôznymi spôsobmi oslavujú históriu výroby motocyklov BMW. Ide o čisté roadstre s old-schoolovým charakterom klasických športových motocyklov. Obe stavajú na prístupe, ktorý bol populárny v 60. a 70. rokoch, a táto nostalgia neprestáva veľa motocyklových fanúšikov fascinovať do súčasnosti.

BMW R nineT Racer 2017
BMW R nineT Racer 2017

BMW R nineT Racer 2017
BMW R nineT Racer 2017
BMW R nineT Racer 2017
BMW R nineT Racer 2017

BMW R nineT Racer 2017
BMW R nineT Racer 2017
BMW R nineT Racer 2017
BMW R nineT Racer 2017

Oba nové modely série BMW Heritage sú vybavené výkonným vodou / olejom chladeným motorom boxer s objemom 1170 cm3, výkonom 81 kW / 110 k a šesťstupňovou prevodovkou. Motory plnia emisnú normu Euro4. Výfukový systém z nerezovej ocele je umiestnený na ľavej strane a vyznačuje sa klasickým dizajnom.

BMW R nineT Pure 2017
BMW R nineT Pure 2017

BMW R nineT Pure 2017
BMW R nineT Pure 2017
BMW R nineT Pure 2017
BMW R nineT Pure 2017

Nové BMW K 1600 GT:

Nové BMW K 1600 GT ďalej posúva predchodcami už tak vysoko postavené štandardy v oblasti jazdnej stability, dynamiky a ovládateľnosti. Motocykel je teraz štandardne vybavený adaptívnymi tlmičmi Dynamic ESA s možnosťami nastavenia "Road" a "Dynamic". Nový je asistentu cúvania a Shift Assistant Pro pre radenie bez spojky, nová prístrojovka, systém E-Call, dynamickejší vzhľad, optimalizovaná ochrana pred vetrom a počasím a nové farebné schémy...

BMW K 1600 GT 2017
BMW K 1600 GT 2017

BMW K 1600 GT 2017
BMW K 1600 GT 2017

BMW K 1600 GT 2017
BMW K 1600 GT 2017
BMW K 1600 GT 2017
BMW K 1600 GT 2017

Nové BMW S 1000 RR, S 1000 R a S 1000 XR

Výkonný štvorvalec v S 1000 RR plní emisné normy Euro4 a má tri režimy. Radový štvorvalec s objemom 999 cm3 bol prepracovaný, aby plnil emisné štandardy EU4. Jeho výkon stále dosahuje 146 kW (199 k) pri 13 500 1 / min a krútiaci moment činí 113 Nm pri 10 500 1 / min. Krútiaci moment sa pritom v okolí svojho maxima drží v širokom rozsahu otáčok: od 9500 (112 Nm) až do 12 000 1 / min (113 Nm).

BMW S 1000 RR 2017
BMW S 1000 RR 2017

BMW S 1000 RR 2017
BMW S 1000 RR 2017
BMW S 1000 RR 2017
BMW S 1000 RR 2017

Štandardom je trojica jazdných režimov "Rain", "Sport" a "Race", doplnená čiastočne integrálnym závodným ABS (Race ABS). Novinkou výbavy je funkcia Dynamic Traction Control (DTC) so senzorom náklonu a možnosťou jemného nastavenia +/- v siedmich stupňoch pre najlepší možný výkon a bezpečnosť pri akcelerácii.

BMW S 1000 R 2017
BMW S 1000 R 2017

Naháč BMW S 1000 R plní emisnú normu EU4, má vyšší výkon, nižšiu hmotnosť a HP titánový tlmič výfuku pre ešte dravší zvuk a vzhľad. Motor disponuje výkonom zväčšeným na 121 kW / 165 k pri 11 000 1 / min (predtým: 118 kW / 160 k pri 11 000 1 / min). Motocykel je súčasne o 2 kg ľahší, váži 205 kg (DIN). Ďalšie novinky sú: Riding Modes Pro, DTC, ABS Pro, HP Shift Assistant Pro, ľahké HP kolesá, nová prístrojovka a dizajn.

BMW S 1000 R 2017
BMW S 1000 R 2017

BMW S 1000 R 2017
BMW S 1000 R 2017
BMW S 1000 R 2017
BMW S 1000 R 2017

Nové BMW S 1000 XR má motor s výkonom zväčšeným na 121 kw / 165 k pri 11 000 1 / min (predtým: 118 kW / 160 k pri 11 000 1 / min). Konštruktéri popracovali tiež na obmedzení vibrácií riadidiel a zväčšenie celkovej aj užitočné hmotnosti o 10 kg.

BMW S1000XR 2017
BMW S1000XR 2017

BMW S1000XR 2017
BMW S1000XR 2017
BMW S1000XR 2017
BMW S1000XR 2017

Mäkšie izolačné prvky na riadidlách efektívnejšie filtrujú aj veľmi jemné vibrácie nového S 1000 XR. Pri výjazdoch aj prázdninových cestách jazdci ocenia zväčšenie maximálnej celkovej hmotnosti o 10 kg z 434 na 444 kg.

BMW S1000XR 2017
BMW S1000XR 2017
BMW S1000XR 2017
BMW S1000XR 2017

Pridané: 04.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Intermot Kolín 2016:

| Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Harley-Davidson

06-MG-Stevio-side

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 179277 | Včera: 178379