Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 15001 [Bleskovky - Novinky]
Ako posledná z japonského štvorlístka vstupuje Kawasaki do veľmi konkurenčného trhu so 125-kubíkovými skútrami. Naháče zaujímavo inovovala, ZZR1400 ešte viac posilnila.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
Kawasaki bola z japonského štvorlístka jediná, čo nemala žiadneho bojovníka na preplnenom trhu stodvadsaťpäťkových skútrov. Mala však tristovkový skúter J300, na ktorého základe teraz prichádza prvý 125-kubíkový skúter Kawasaki J125.
Trojkilečko nebol žiadny mini kompakt skúter, a J125 prichádza v jeho šate takmer bez zmeny. To znamená, že je to rozmerná a pohodlná stodvadsaťpäťka. Vo výbave zostala aj 12V zásuvka, aj osvetlenie veľkého podsedlového priestoru. Pohľad na prístrojovku tiež ukazuje, že nepôjde o žiadnu rozpočtovku. Oba skútre vyrába Kawasaki v spolupráci so značkou Kymco.
Vďaka priaznivej legislatíve hádam uvidíme novú J125 v hojnom počte aj na našich cestách.
15.10.2015 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 5602 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki vylepšila svoj litrový superšport ZX-10R Ninja. Pre rok 2016 prichádza s vylepšeným podvozkom, elektronikou ale aj motorom.
Populárne ER-6 si už zaslúžili trošku osviežiť. Do novej sezóny vyrážajú vyzbrojené novými farebnými kombináciami, ktoré obsahujú dvojfarebné lakovanie nádrže, kontrastnú farbu pružiny zadného tlmiča a výrazné pásiky na ráfikoch.
Podobne je to s ostrejšími modelmi Z800 a Z1000, ibaže lakovanie je o dosť temnejšie, tu Kawasaki vsadila na kontrast medzi čiernou a červenou. Oproti é-er-šestkám sú na zedkách niektoré komponenty anodizované, ale čo je najpodstatnejšie, zvuk má na starosti pán dirigent Akrapovič. Tento koncept Kawasaki nazvala Sugomi edition.
Známa "zezederka" bola v Miláne predstavená vo verzii s názvom Performace sport. Ten napovedá, že niektoré komponenty sú fakt chrumkavé, a fakt, veď aha: dva Akrapoviče, vzadu Ohlins TTX39, Brembo M50 monobloky zásobované pancierovými hadicami a radiálnou brzdovou pumpou, 310-mm kotúče a napríklad aj vyššie plexi.
Pridané: 17.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 173083 | Včera: 213820