Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 16.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9446 [Bleskovky - Novinky]
Podobne ako Ducati aj Honda vybalila svoju nádielku noviniek v predvečer výstavy. Niektoré novinky sme vám už postupne predstavili. Okrem produkčných modelov Honda predviedla koncept Adventure skútra.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
Koncept prináša nový pohľad na dobrodružstvo v meste. Kríženec skútra a Adventure mašiny na vypletaných kolesách dokazuje že Honda vyhľadáva nové možnosti na trhu.
O novej Afrike sme písali často a veľa, všetky údaje už boli známe. Nech sa páči:
16.10.2015 - datadive Čitatelia: 16425 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Honda dnes pustila do sveta viacero nových videí, týkajúcich sa dlho očakávanej novinky Honda CRF1000L Africa Twin. Aby ste nemuseli veľa klikať, rozhodli sme sa vám ich dať pekne nakopu a k tomu ako bonus viac ako 100 nových fotografií!
Honda odhalila aj tri vynovené modely stredne veľkých motocyklov určených na časté dochádzanie.
09.11.2015 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6825 [Bleskovky - Predstavujeme]
Honda dnes odhalila tri vynovené modely stredne veľkých motocyklov určených na časté dochádzanie.
27.10.2015 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 10953 [Bleskovky - Novinky]
Po Honde CBR500RR Honda odhaľuje aj svoje plány na modernizáciu radu crossoverov. Čaká nás modernejší vzhľad, LED svetlá a rôzne iné technické zmeny.
15.10.2015 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 7033 [Novinky - Predstavujeme]
Spoločnosť Honda Motor Europe s potešením oznamuje celkovú modernizáciu CBR500R – športového stroja strednej kategórie, ktorý bol prvýkrát predstavený v sezóne 2013.
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda | Honda |
Model: | CRF1000L Africa Twin | CB500F | NC 750 S | Integra 750 |
Rok: | 2016 | 2016 | 2016 | 2016 |
Novinka: | NOVINKA 2016 | NOVINKA 2016 | NOVINKA 2016 | NOVINKA 2016 |
Kategória: | Cestovné enduro | Naháč | Naháč | Skúter |
Motor: | ||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 471 ccm | 745 ccm | 745 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 8500 ot. | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98 Nm / 6000 ot. | 43 Nm / 7000 ot. | 68 Nm / 4750 ot. | 68 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7:1 | 10.7: 1 | 10.7: 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 x 75.1 mm | 67 x 66.8 | 77 x 80mm | 77 x 80mm |
Palivový system: | vstrekovanie | PGM FI | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) | SOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová | manuálna 6 stupňová (voliteľné DCT) | automatická 6 stupňová dvojspojková |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 120 mm | 120 mm | |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 120 mm | 120 mm | |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 | 120/70-17 | 120/70-17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jedno kotúčová (CBS) |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 240 mm | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 | 160/60-17 | 160/60-17 | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 208 kg | 173.4 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | 190 kg | 216 kg | 237 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 790 mm | 790 mm | 790 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1410 mm | 1525 mm | 1525 mm |
Dĺžka: | 2335 mm | 2075 mm | 2195 mm | 2195 mm |
Šírka: | 875 mm | 780 mm | 780 mm | 810 mm |
Výška: | 1475 mm | 1060 mm | 1130 mm | 1440 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | 155 mm | 140 mm | 135 mm |
Objem nádrže: | 18.8 l | 15.7 l | 14.1 l | 14.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 3.5 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 251 km | cca 302 km | ||
Servisný interval: | 12000 km | 12000km | ||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | v sérii modelu s ABS | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | v sérii modelu s ABS | nie | nie | |
Trakčná kontrola: | v sérii modelu s ABS | |||
Palivové mapy: | nie | |||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tempomat: | nie | |||
LED svetlomet: | áno, v sérii | |||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | |||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |||
Automatická prevodovka: | za príplatok | |||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | Voliteľná automatická prevodovka DCT | automatická prevodovka DCT | |
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Predbežné ceny: CRF1000G bez ABS/ bez HSTC: 11 790,- EUR CRF1000AG ABS/HSTC: 12 590,- EUR CRF1000DG ABS/HSTC/DCT: 13 590,- EUR Očakávaný príchod prvých kusov modelu pre zákazníkov je koniec novembra 2015. | LED svetlomet a zadné svetlo väčšiu 16,7-litrovú palivovú nádrž nastaviteľné predpätie prednej vidlice a nastaviteľnú brzdovú páčku nový ľahší tlmič výfuku. | LCD prístrojový panel s možnosťou zmeny farby podsvietenia | Cena 04/2016 8650€ s DPH |
Pridané: 16.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20314 | Včera: 243604