Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.02.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10383 [Novinky - Predstavujeme]
Mv Agusta ešte v polovici januára vypustila krátke ochutnávkové video na niečo s názvom "Dragster" Teraz tu máme nový model Brutale 800 Dragster.
Najextrémnejšia a najagresívnejšia Brutale všetkých čias. Plyn dokorán. Motor na hranici otáčok. Preklzujúce sa zadné koleso sa neúnavne snaží získať trakciu, jazdec obklopený oblakom bieleho dymu a pískanie pneumatiky... MV Agusta Brutale 800 Dragster je toto všetko a oveľa, oveľa viac. Je to motorka osekaná na úplnú podstatu, čisté potešenie z jazdy. Emocionálna sloboda. Aspoň takto ju predstavujú chlapci z MV Agusty.
Po predstavení Rivale 800 rozširuje MV Agusta svoju ponuku o nový model. Nová Brutale Dragster by mala odzrkadľovať agresívnejšiu verziu Brutalky s obľúbeným trojvalcovým motorom. Vysoký výkon, skvelé jazdné vlastnosti, nízka hmotnosť, skvelá ovládateľnosť a v neposlednom rade dizajn s prvkami prevzatými zo sveta dragsterov - motoriek špeciálne postavených, aby predviedli svoj výkon v priebehu pár sekúnd.
Srdcom Dragstera je trojvalcový motor. S výkonom na hranici možností v danej objemovej triede, maximálnou elasticitou, dobrým priebehom krútiaku v celom spektre otáčok, priaznivou spotrebou a v neposlednom rade kompaktnosťou. Celý motor váži len 52 kilogramov a jazdcovi dáva do pravačky 125 zdutých kobýl. Všetko pochopiteľne riadi elektronika: systém MVICS (Motor&Vehicle Integrated Control) a vstrekovanie ride-by-wire od Mikuni. Všetko je možné nastaviť samozrejme priamo cez prístrojovku alebo prepínačmi na riaditách. Jazdec má na výber 4 palivové mapy (Sport, Normal, Rain a vlastné nastavenie) Vo vlastnom nastavení si vie jazdec prispôsobiť: odozvu motora, obmedzovač otáčok, nábeh krútiaceho momentu, citlivosť plynu a brzdenie motora. Vo výbave pochopiteľne nechýba ani trakčná kontrola, nastaviteľná v 8 stupňov vrátane možnosti vypnutia.
Rám Dragstera vychádza z toho čo je v MV už standardom. Robustný a ľahký trubkový rám obopína motor. Podvozok je plne nastaviteľný vpredu upside-down vidlica Marzochi, vzadu centrálny tlmič Sachs upevnený na jednoramennej kyvke z hliníka. Pri brzdení jazdec diktuje svoje požiadavky strmeňom od Bremba. Vpredu to sú štvorpiestikové radiálky s 320mm kotúčmi a vzadu 220mm kotúč brzdí dvojpiestik.
Nová MV Agusta Brutale 800 Dragster bude dostupná s ABS v sérii v dvoch farebných prevedeniach: Biela a Matná metalická sivá. Cena by sa mala pohybovať na úrovni 13 4980€.
Zdroj: MV Agusta Press
Pridané: 07.02.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | MV Agusta |
Model: | Brutale 800 Dragster |
Rok: | 2014 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 798 ccm |
Max. výkon: | 125.1 k (92.0 kW) / 11600 ot. |
Max. krútiaci moment: | 81 Nm / 8600 ot. |
Kompresný pomer: | 13.3 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 54.3 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 200/50 - ZR 17 M/C (75 W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 167 kg |
Výška sedla: | 811 mm |
Rázvor: | 1380 mm |
Dĺžka: | 2060 mm |
Šírka: | 825 mm |
Svetlá výška: | 149 mm |
Objem nádrže: | 16.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 245 km/h |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Iná výbava: | elektronický quick-shift, USD vidlica Marzocchi nastaviteľný útlm a predpätie, tlmič Sachs plne nast |
Poznámka: | |
Cena s ABS k 8/2014: 13 390,- Eur Akciova cena 12 990,- Eur |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 152075 | Včera: 230299