Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Diskusia Diskusia k článku (20)  [Verzia pre tlač] Tlač

Buldog Rally Duchonka 2004 3/4

 Zdieľať

Pridané: 27.06.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 13960 [Mototuristika - Západné Slovensko - Moto-akcia]

Medzitým v areáli pribudlo kopu motorkárov ale aj ostatných návštevníkov. Keďže sme mali veľký hlad na rad prišiel obed. Škoda len že tie veterány, ktoré stáli na parkovisku keď sme prišli z relly, na nás nepočkali :-)) Program pokračoval jazdami na Jawách a Veľkou gumovačkou. Tá nakoniec ani nebola taká veľká. Neviem kde boli všetci tí gumovači čo som ich videl na iných zrazoch. Veď tam im nikto neponúkol novú gumu za polovicu a aj tak gumovali... No aj tak som videl asi najviac strelení pneumatiky pokope. O Dobrú zábavu sa postarali aj chalani, ktorý predviedli, že gumovať sa dá aj na starej jawke. Akurát po gumovaní nebolo na na ich barumke ani stopy...

 Peťo \"bojuje\" o novú gumu
Peťo "bojuje" o novú gumu

Nasledoval spoločný výjazd do Topoľčian k pivovaru Topvar. Predstavitelia Topvaru dokonca prisľúbili odmenu všetkým zúčastneným. Odmenou bola nakoniec plechovka piva. Cestou späť som sa akosi omylom priplietol do nejakej skupinky, ktorá šla ešte do Bojnej na nejaký ranč (asi na večeru). Keď som sa spämatal tak som to otočil a už som sa ponáhľal na Duchonku, kde som si chcel dať zmerať výkon mojej lokomotívy.

 Spoločný výjazd
Spoločný výjazd

Meranie výkonu prebiehalo trošku chaoticky. Nebol žiaden poradovník a tak si museli poradie medzi sebou riešiť sami motorkári. Samozrejme, že každý tvrdil, že prišiel skôr (keď som tam prišiel ja, ešte za dažďa, tak tam stáli 4 motorky a žiadny ľudia) Nakoniec prišiel na pomoc ochrankár a bolo po problémoch. Moja CBR-ka obstála na moje prekvapenie veľmi dobre. Museli kvôli nej síce upravovať stolicu (taký dlhý rázvor nemala žiadna z moto testovaných pred ňou), ale zjavne im to nevadilo. Za 200Sk som dostal do ruky graf priebehu výkonu a krútiaceho momentu (max. výkon 110k, max. krútiak 87Nm). Vďaka sériovému stavu motorky (žiadne laďáky) boli obe krivke úplne hladké bez akýchkoľvek prepadov. Krivka krútiaceho momentu je veľmi plochá a už v 4200ot je k dispozícii 76Nm. Čiže bol som asi jeden z mála ľudí, ktorý si dali zmerať výkon a boli spokojný. Ostatným sa väčšinou namerané hodnoty zdali malé.

 CBR-ka na stolici
CBR-ka na stolici

< >

Pridané: 27.06.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (20)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155101 | Včera: 140883