Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.08.2013 Autor: eNeM
Čitatelia: 14711 [Testy a predstavenia - Test]
Hlavnou konkurenciou je bez pochýb BMW K 1600 GT, no zaradiť by sa sem dal aj Harley Davidson Street Glide. Zvyšné, ako Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, či Triumph Trophy sú skôr športvo-cestovné a preto by som ich sem osobne neradil. Motoricky by sa sem takisto určite dal zaradiť anglický krásavec Triumph Rocket Roadster, avšak absenciou kapotáže a integrovaných kufrov je to skôr typický cruiser.
Honda F6B, alebo žehlička, ako som ju počas našej týždňovej známosti volal ja, je silne imidžová motorka, určená primárne pre americký trh, prípadne pre extravagantnejších individualistov, túžiacich po motorke, s ktorou môžu ísť po ceste z práce na nákupy, cez víkend sami, prípadne s ľadvinkou na kafíčkovský výlet a v lete vo dvojici v pohodlí na kreditkovú turistiku po západnej Európe, kedy nevyžadujú odkladacie priestory na kompletnú kempingovú výbavu, vrátane dvadsiatich rezňov od maminky, ale im bohate stačia dva bočné kufre, do ktorých zbalia oblečko pre dvoch na 10 dňovú dovču v alpách a pri mori a ešte ostane miesto aj na suveníry. Tou predošlou vetou som vlastne možno trochu sebecky, ale inak dokonale vystihol seba a moje využitie motorky, takže ja osobne by som Hondu F6B vo svojej garáži privítal kedykoľvek s otvorenou náručou.
Cruisin |
komfort, design, jazdné vlastnosti | absencia tempomatu a ukazovateľa zaradenej rýchlosti |
21.06.2012 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 26413 [Testy a predstavenia - Test]
Nestáva sa každý deň, že máme možnosť vyskúšať motorku, akou je Goldwing. Honda našťastie pristúpila k modernizácii stroja, ktorý stojí na vrchole jej ponuky a právom je označovaný za kráľa ciest.
Servisný interval | 12 000 km |
Spotreba | 6,1 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 25 l (4 l rez.) |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | 307 km |
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh | 1 500 ot. / 2 500 ot. / 3 500 ot. |
Cena motorky | 22 500,- EUR |
Zadný nosič | 291,36 EUR |
Nosič bočných kufrov + kufre | V štandardnej výbave |
Príplatok ABS | V štandardnej výbave |
Vyhriavané rukoväte | 437,76 EUR |
Turistické plexi | 402,72 EUR |
Padacie rámy | V štandardnej výbave |
Páčka brzdy | 101,1 EUR |
Stupačka | 57,8 EUR |
Spätné zrkadlo | 397.5 EUR |
Smerovka | 91,8 EUR |
Svetlomet | 632,7 EUR |
Text: eNeM
Foto: Filip Kalka - Masochista
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda SLovakia. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR a prilbách Suomy od firmy Styx.
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Honda | BMW | Harley-Davidson | Honda | Triumph |
Model: | Gold Wing F6B | K 1600 GT | FLHX Street Glide | GL 1800 Gold Wing ABS | Rocket III Roadster |
Rok: | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 | |||
Kategória: | Cestovná | Športovo cestovná | Cestovná | Cestovná | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||||
Typ motora: | šesťvalcový boxer (4T) | šesťvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | šesťvalcový boxer (4T) | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 1832 ccm | 1649 ccm | 1690 ccm | 1832 ccm | 2294 ccm |
Max. výkon: | 118.3 k (87.0 kW) / 5500 ot. | 160.5 k (118.0 kW) / 7750 ot. | 118.3 k (87.0 kW) / 5500 ot. | 148.2 k (109.0 kW) / 5750 ot. | |
Max. krútiaci moment: | 167 Nm / 4000 ot. | 175 Nm / 5250 ot. | 134 Nm / 3500 ot. | 167 Nm / 4000 ot. | 221 Nm / 2750 ot. |
Kompresný pomer: | 9,8 : 1 | 12.2:1 | 9,6:1 | 9,8 : 1 | 8.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 74 x 71 mm | 72 mm x 67.5 mm | 98.4 mm x 111.1 mm | 74 x 71 mm | 101.6 x 94.3 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | SOHC (2V) | DOHC (4V) | SOHC (2V) | DOHC | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan | kardan | remeň | kardan | kardan |
Zdvih vpredu: | 125 mm | 120 mm | |||
Zdvih vzadu: | 135 mm | 105 mm | |||
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm | 320 mm | 296 mm | 320 mm | |
Pneu vpredu: | 130/70-R18 (63H) | 120/70-ZR17 | 130/70B18 | 130/70-R18 (63H) | 150/80-V 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 316 mm | 320 mm | 316 mm | 316 mm | |
Pneu vzadu: | 180/60-R16 (74H) | 190/55-ZR17 | 180/65B16 | 180/60-R16 (74H) | 240/50-V 16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 306 kg | 355 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 385 kg | 319 kg | 368 kg | 413 kg | 367 kg |
Výška sedla: | 725 mm | 815 mm | 715 mm | 740 mm | 750 mm |
Rázvor: | 1690 mm | 1680 mm | 1625 mm | 1690 mm | 1695 mm |
Dĺžka: | 2605 mm | 2324 mm | 2430 mm | 2630 mm | 2500 mm |
Šírka: | 945 mm | 1000 mm | 945 mm | 970 mm | |
Výška: | 1455 mm | 1440 mm | 1455 mm | 1165 mm | |
Svetlá výška: | 125 mm | 125 mm | 125 mm | 148 mm | |
Objem nádrže: | 25 l | 24 l | 22.7 l | 25 l | 24 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | ||||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 6.1 l/100km | |||
Dojazd po rezervu: | cca 304 km | cca 307 km |
Honda F6B |
Pridané: 07.08.2013 Autor: eNeM Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169965 | Včera: 118765