Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.03.2013 Autor: sidi24
Čitatelia: 8961 [Vaše stroje - Moja úprava]
Kedže v lete 2012 som mal nehodu s mojou krásnou GSX-R 1000 K5 a za vinu som dostal ja ako ináč, čo tu nebudem rozoberať, nezvýšilo veľa peňazí a po mojom zotavení som chcel motorku spať čím skôr, lebo ja nevydržím len tak sedieť doma bez moto.
Rozpočet bol malý a tak voľba padla na moju starú lásku Yamahu FZS 1000 Fazer. Našiel som jeden v blízkom okolí, mal malé chybičky krásy, načo ja si nepotrpím a tak začiatkom Októbra stál doma.
Nakoľko zima je dlhá a ja som už na jeseň rozmýšľal o zmene svojho Fazera, tak po odložení do garáže som sa v novembri pustil do realizácie svojho vlastného faceliftu. Chcel som mať taký desing s akým by som sa na ceste veľmi nestretol a nechcel som zasa minúť veľa Eur.
V polovici Novembra, som začal odstrojovať diely a rozmýšľať nad samotným desingom, jednoduché skice, trocha inšpirácie na nete a bol som rozhodnutý, biela farba a na to Yamaha pruhy, ale v nezvyčajnej pre Yamahu trikolóre, nakoľko mám kombinézu takej farby.
Pruhy som chcel dať najprv lakovať, no nikto mi to v okolí nevedel spraviť a už aj keď som tu na východe našiel ochotného človeka tak ta suma mi nevoňala, nakoľko za 500 ,- Eur mám parádny výlet mimo republiku. Padlo rozhodnutie, dám vyrobiť polepy. S nimi som sa hral zo dva týždne, návrh na plastoch načo som použil staré zbytky pásikov na kolesá a potravinársku fóliu.
Pôvodný stav |
rozborka |
návrh |
rozkreslenie na výkres |
Ďalej presné rozkreslenie na výkrese a spracovanie v corali. Medzi tým som si už objednal cez internet biele budíky, modré race páčky, a plexi doble buble od F.Fabbri. V decembri ešte išla dole zadná lopata ako volajú kamoši seriový držiak ev. čísla. V januári som dal polepy vyrobiť do reklamného štúdia, nakoľko som si všetko spracoval sám, niekoľko krát som si v tej firme nechal vyrábať veci a pracuje tam dobrý priateľ môjho dobrého priateľa, tak všetky pruhy a nápisy a prúžky na kolesá mi spravil zadarmo čím sa mu chcem týmto aj poďakovať.
Plasty s nádržou som dal lakovať lakovníkovi, môjmu známemu tak aj práca aj cena bola super, farba biela krémová. No s kolesami sa mu nechcelo babrať nakoľko som ich chcel dvojfarebné, tak tie som si zobral na starosť ja a počas februára som si ich nalakoval a polepil sám. Musím uznať, že to bola pekná babračka, hlavne to olepovanie.
domáce lakovanie |
koleso, výsledok |
Ďalšie 4 večere som strávil pri nalepovaní polepov a nápisov na kapotáže, čo som robil prvý krát, no prečítaní viacerých návodov na nete sa mi to podarilo ozaj dobre, ale do najbližšej zimy ozaj nemám už chuť na niečo podobné. V domácich podmienkach to chce ozaj trpezlivosť. Ešte som si opravil sedlo, nakoľko na jednom mieste už švi povolili.
Podarilo sa mi kúpiť v akcii v Yamahe Prešov širšie riadidlá zn. Lucas a dokúpil niekoľko drobností ako 12V zásuvku, značky Yamaha, váhadlá, šróbky do nádrže a na plexi.
Prvý marcový týždeň vykuklo slniečko a prišla ta najlepšia časť a to skladanie a konečný výsledok mojej celozimnej práce. Výsledok si môžete pozrieť na fotkách. Ja som spokojný, páči sa mi veľmi a sadne mi pekne ku kombinéze. Verím, že sa s podobným nestretnem na cestách ale hlavne šlo mi o to niečo spraviť podľa seba, zabiť čas v zime a dúfam, že výsledok sa bude páčiť a možno inšpirovať iných.
finálny výsledok |
profil |
Celkové náklady, lakovanie + farba 70,- Eur, lakovanie kolies farba 8,- Eur a vlastná práca, polepy a ich lepenie vlastná práca, štít F.Fabbri 70,- Eur, širšie riadidlá zn. Lucas 25,- Eur, budíky 30,- Eur, tankpad, 12V zásuvka, farebné šróbky, znaky 25,- Eur, páčky 40,- Eur, suma sumárum 268,- Eur.
Pridané: 22.03.2013 Autor: sidi24 Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | FZS 1000 Fazer |
Rok: | 2002 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm |
Max. výkon: | 145.2 k (106.8 kW) / 10000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 105.9 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.4:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 74.0 x 58.0 mm |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Zdvih vpredu: | 140 mm |
Zdvih vzadu: | 135 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 298 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 58W |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 267 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-ZR17 73W |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 208 kg |
Šírka: | 765 mm |
Svetlá výška: | 140 mm |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16539 | Včera: 319903