Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 11.12.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 8254 [Novinky - Predstavujeme]
Ako sa dalo predpokladať ku KTM 690 Duke pribudla aj derivovaná verzia s označením R v názve. Čo nám teda namixovali rakúsky inžinieri do motorky s názvom KTM 690 Duke R?
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
13.11.2012 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5830 [Bleskovky - Novinky]
Hlavným ťahákom prezentácie KTM, bola beštia, ktorá im vraj unikla z vývojového centra. Dostala meno SuperDuke 1290 R prototyp, najsilnejší naháč v histórii KTM. Nechýbali ani menšie Duky a oslava titulov v takmer všetkých moto disciplínach.
Už na prvý pohľad sa od seba 690 Duke a jeho eRková verzia líšia. Nejde len o dravú kombináciu farieb oranžovej a bielej s všadeprítomným písmenom R ale aj o prídavný rám okolo motora či priesvitný kryt airboxu, ktoré dávajú KTM 690 Duke R krásny vzhľad v detailoch. KTM 690 Duke R váži aj napriek pridanému rámu okolo motora rovnako ako "obyčajná" KTM 690 Duke a to 149.5 kilogramu bez paliva. Samotný rám z chróm-molybdénových rúrok váži 9 kíl a zadná kyvka váži 4 kilá.
Motor ostáva rovnaký, kvapalinou chladený jednobuch o objeme 690 ccm. Jeho výkon však symbolicky stúpol o dva kone, teraz má maximálny výkon 51.5 kW pri 7.500 ot./min a maximálny krútiaci moment 70 Nm pri 5.500 ot./min. S anti-hoppingovou spojkou, plynom ovládaným systémom drive-by-wire a servisným intervalom 10.000 kilometrov iste poskytne dostatok adrenalínu svojmu majiteľovi. Spolu s koncovkou od Akrapoviča ulahodí uchu určite ešte viac.
Brzdy sú od Bremba. Vpredu nájdeme radiálne montovaný 4 piestikový strmeň zahryzávajúci sa do kotúča s priemerom 320 mm a vzadu je 240 mm kotúč a jednopiestikový strmeň. Aj KTM 690 Duke R sa dodáva so systémom ABS Bosch 9M+. ABS-ko má navyše mód s názvom Supermoto, ktorý ak aktivujete umožní vám zablokovať zadné koleso avšak predné bude stále pod dohľadom ABS-ka.
Odpruženie je značky WP avšak je modifikované a KTM 690 Duke R je vďaka tomu o 15 mm vyšší než neeRkový 690 Duke. Vpredu nájdeme upside-down 43 mm vidlicu, ktorá je plne nastaviteľná s oddeleným systémom tlmenia a pruženia. Plne nastaviteľný je aj zadný centrálny tlmič.
V skratke má KTM 690 Duke R oproti verzii bez písmena R:
Info & foto: www.ktm.com
Pridané: 11.12.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | 690 Duke R |
Rok: | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 690 ccm |
Max. výkon: | 70.0 k (51.5 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 70 Nm / 5500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 102 x 84,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 149.5 kg |
Výška sedla: | 865 mm |
Rázvor: | 1466 mm |
Svetlá výška: | 192 mm |
Objem nádrže: | 14 l |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70946 | Včera: 162492