Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 29.10.2012 Autor: yamaha901
Čitatelia: 14045 [Vaše stroje - Moja motorka]
Po uverejnení článku o mojom streete Story of one streetfighter som dostal od Bacula čestnú úlohu predstaviť Vám ďalšieho streetfightra, tentoraz trošku zaujímavejšieho najmä svojou extravagantnosťou.
Začnime teda pekne od začiatku a prenesieme sa do zimy 2011. Po úspešnej prestavbe Yamahy XV 1700 Warrior, uverejnenej v časopise zaoberajúci sa prestavbami Wild 5/2011, sa hľadal darca na ďalšiu prestavbu, tentoraz kategórie streetfighter a padla voľba na nejakú zachovalejšiu Hondu CBR 900 RR model SC 33. Po dlhšom hľadaní sa našiel vhodný darca i keď model SC 28, ale prestavba sa mohla začať.
Stav po kúpe |
Pôvodný plán bol spraviť niečo jednoduchšie, lenže ako to už býva ešte toto vylepšíme ešte toto a nakoniec sa to prerobí od základu. Takže nasledovalo rozobratie moto na šróbik a následné nekonečné hodiny a hodiny brúsenia, pílenia, dopasovávania a hľadania inšpirácii či súčiastok na nete, ktoré človek musí robiť iba srdcom, nakoľko sa to nedá robiť pre peniaze.
Dopasovávanie |
Ako už býva u Bacula zvykom, každá jeho motorka má určitú charakteristickú črtu. Pri tejto je to tak trochu netradičný podvozok, konkrétne zadné koleso z auta. Áno presne tak čítate správne zadné koleso je 18" elektrón z auta obuté na 240-tke pneu z choppra, samozrejme tomu predchádzala výmena zadnej vidlice z Hondy VFR. Predné koleso bolo použité 17" taktiež z Hondy VFR, ktoré je krotené racingovými "strapatými" kotúčmi v spolupráci s racingovou brzdovou pumpou. Optické rozšírenie prednej vidlice zabezpečilo okrytovanie prednej vidlice z Yamahy Dragstar. V racingovom duchu sa nesú taktiež stupačky Valtermoto.
zadne koleso |
Väčšina z Vás bude so mnou súhlasiť, že jednou z podstatných častí motorky je srdce, teda motor. Tento sa tiež nevyhol úpravám, konkrétne vylepšený o skrátené zvody s koncovkou Arrow, Dynojet kit trysiek do karburátorov, K&N vzduchový filter, upravené nasávanie, veko spojky, alternátora, snímača impulzov kľukového hriadeľa a veko ventilov lakované v čiernej lesklej s podtlačou lebiek pod lakom. Keď už bol vyriešený podvozok a motor nadupaný, prišiel čas vyriešiť nemenej náročnú čas prestavby a tou bola podsedadlovka. Podsedadlový plast bol kúpený ako hotový laminátový kus, ktorý bolo však potrebné dopasovať na podsedadlový rám. Ten bol realizovaný za použitia upravených, skrátených a následne zvarených pôvodných hliníkových profilov. Zadné svetlo s designom evokujúce chopper spolu s ŠPZ si našlo svoje miesto na zadnej časti podsedadlovky. Jedna z mála pôvodných vecí na motorke je nádrž. Tá dostala podobne ako zvyšok motorky sivé lakovanie s čiernym pásom a nápismi "I don´t care" po bokoch. Veko nádrže obsahuje podobne ako už spomínané veka motora a zadná vidlica čierne lesklé lakovanie s podlačou lebiek. Ďalšou nemenej podstatnou vecou je predné svetlo s laminátovým krytom dotvárajúcim celkový streetfightrový design motorky. Predný blatník, ten je kapitola sama o sebe, vyrezávaný je ručne a použitý je z Hondy CBR 954 RR Fireblade.
Výsledný efekt po prestavbe |
Keď už bolo dielo hotové prišiel čas na uverejnenie v časopise Wild, podobne ako vyššie spomínaná prestavba Yamaha XV 1700 Warior. Momentálne sa pracuje na stavbe z Yamahy XS 650, tak ak by mal niekto záujem o túto CBR-je na predaj.
prestavba CBR-ky uverejnena vo Wild 5/2012 |
Pridané: 29.10.2012 Autor: yamaha901 Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 81801 | Včera: 112267