Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.10.2012 Autor: lejbo
Čitatelia: 5571 [Novinky - Reportáž]
V jednom z najväčších nepoznaných miest sveta - Chongqing sa dňa 11. – 14. októbra konal 11ty ročník motocyklovej výstavy China International Motorcycle Trade Exhibition (CIMAMotor). Na ploche 60,000 m² prezentovalo viac ako 400 spoločností z toho 90% domácich.
Medializácia výstavy sľubovala najväčšiu mezinárodnu výstavu národnej úrovne v Azií. To ale predchádzalo konfliktu Číny s Japonskom o vlastníctvo súostrovia Senkaku. Predaj automobilov japonských výrobcov klesol v Číne u niektorých značiek až o 49%. Motocyklový trh tento trend nasleduje a to sa aj odzrkadlilo na účasti japonských motocyklov na výstave.
Ekonomický rast Ázie láka každý rok viac a viac výrobcov zo západu. Tento rok sa tu zišli pod jednou strechou: Harley Davidson, BRP, MV Augusta, Benelli, Piaggo a Peugeot. Najväčším exotom na výstave v ázii bola nemecká spoločnosť zaoberajúca sa výrobou motocyklov na mieru – Fred Kodlin motorcycles. Protiklad filozofie masovej výroby ľahko dostupných motocyklov vzbudzoval veľký záujem.
Do prekladov technických údajov z činštiny som sa radšej nepúšťal, preto aspoň krátky fotoreport domácich značiek.
Nechýbal ani prototyp Honda RC-E |
Pridané: 22.10.2012 Autor: lejbo Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 64533 | Včera: 172785