Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.07.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 21377 [Bleskovky - Predstavujeme]
BMW inovovala populárnu dvojičku cestovných endúr modelového radu F. F650 GS od roku 2013 nahradí nový model s označením F700GS.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
Model orientovaný viac na cestu, ktorý doteraz niesol meno F 650 GS (aj keď mal motor so zdvihovým objemom 800ccm) sa mení na F 700 GS. Oba modely dostali nový mierne upravený vzhľad, ale aj niekoľko technických noviniek ako napríklak systém ABS v sérii.
Nové BMW F700GS a F800GS pre rok 2013 |
Zmena mena zo sebou priniesla aj výkonové úpravy. Výkon motora F700GS stúpol zo 71 koní na 75 koní, kým výkon 800-vky zostáva nezmenený. 700-vka dostala do vienka navyše aj druhý kotúč na predné koleso a už spomínaný systém ABS v sérii.
BMW F700GS 2013 |
Novinkou sú aj voliteľné elektronické systémy ASC (Automatic Stability Control - systém kontroly stability) a ESA (Electronic Suspension Adjustment - elektronický systém nastavenie podvozku)
BMW F800GS 2013 |
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | BMW |
Model: | F 700 GS | F 800 GS |
Rok: | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 798 ccm | 798 ccm |
Max. výkon: | 74.8 k (55.0 kW) / 7300 ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 77 Nm / 5300 ot. | 83 Nm / 5750 ot. |
Kompresný pomer: | 12:1 | 12:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 82 mm x 75.6 mm | 82 x 75.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 170 mm | 215 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová (ABS) | dvoj kotúčová (ABS) |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 300 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 59 H | 90/90-21 54 V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 140/80-R17 69 H | 150/70-R17 69 V |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 186 kg | 191 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 209 kg | 214 kg |
Výška sedla: | 820 mm | 880 mm |
Rázvor: | 1562 mm | 1578 mm |
Dĺžka: | 2280 mm | 2320 mm |
Šírka: | 880 mm | 945 mm |
Výška: | 1215 mm | 1350 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 192 km/h | 200 km/h |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km | cca 266 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | ABS v sérii |
Pridané: 02.07.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155457 | Včera: 226258