Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.07.2012 Autor: tref
Čitatelia: 11206 [Vaše stroje - Moja úprava]
Začínala sa jar, slnko pomaly zohrievalo vzduch a po dlhej zime som konečne prestával byť na cestách jediný “šialenec”. Už to snáď ani nemohlo byť lepšie, iba horšie.
Studený asfalt, studené gumy a auto z vedľajšej zmenili jarné slnko na neonky v nemocničnej izbe. Všetko sa stalo tak rýchlo, stále mi to nedochádzalo, ani keď ma pustili som si neuvedomoval rozsah toho všetkého čo sa stalo. Realita prišla až s pohľadom na môj sen visiaci na popruhoch nad veľkou mlákou oleja. Už mi je jasné, že na dlhšiu dobu sa musím rozlúčiť so životom ktorý mám tak rád.
Zranená |
Rozobratie motorky však bola tvrdá rana a reinkarnácia bude náročnejšia ako som spočiatku myslel a ako na pohľad vyzerala. Postupne triedim diely na dobré, opravitelné a nepoužitelné. Tretia kopa je akosi najvačšia a kraľuje jej motor. Vlastne mi ostal iba podvozok a pár plastov. Tak veru, nákupný zoznam je dlhý, vlastne si idem postaviť novú motorku. Do čoho som sa to pustil?
Absolútna jednotka na zozname je motor. Repasovať starý by sa dalo, ale čert nikdy nespí a istejšie je kúpiť dobrý jazdený. Nájsť ale náhradu z rovnakého typu a v dobrom stave nie je zrovna jednoduché. Štastím bola ponuka na výborný motor z búračky z Čiech a priateľka sa už tešila na víkend v Prahe. Rozobratie, kompletná kontrola a naštastie bol ako nový, potreboval iba údržbu. Ventily, pár tesnení a ešte pár drobností a pridal sa na kôpku škatúľ s dobrými dielmi. Snáď mám to najhoršie za sebou, optimista...
Som ešte len na začiatku najhoršej fázy, tou je zháňanie dielov. Dlhá robota, peniaze len tak miznú a s kuriermi si už tykáme. Každú krabicu rozbaliť, zaradovať sa a odložiť na veľkú hromadu ďalších bezprízorných krabíc, no smutný pohľad na holý rám v kúte dielne.
Skladačka |
Farba |
Vidlice tiež dostali nový lak, a netrvalo dlho a už aj stála s novými Hyperpro pružinami na vlastných kolesách. Samozrejmosťou boli nové ložiská, tesnenia, všetko vyčistene a premazané, keď už, tak predsa poriadne.
Ako nove |
Strojovňa |
Znovu v sedle |
Pridané: 18.07.2012 Autor: tref Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | GSF 1200 Bandit |
Rok: | 2001 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1157 ccm |
Max. výkon: | 99.4 k (73.1 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 91 Nm / 4500 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 79.0 x 59.0 mm |
Palivový system: | karburátor(y) |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 125 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 214 kg |
Výška sedla: | 790 mm |
Objem nádrže: | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 230 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56137 | Včera: 132059