1. Stretnutie MotoRide-ákov 2012, Rajecké Teplice (ako sme Lada čakali) 2/2

Pridané: 21.08.2002 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 15831 [Mototuristika - Západné Slovensko - Moto-akcia]

Stretnutie MOTORIDE sa konalo 16.8-18.8. 2002. Celé dva týždne pred stretnutím pršalo a ja som si myslel, že už sa ani žiadne stretnutie nebude konať. Ale ako sa hovorí nádej umiera posledná. V piatok ráno sa konečne ukázalo slnko a vtedy už som vedel že stretnutie sa bude konať.

Zavolal som RAdovi, že o koľkej vyrážame, ale ten ma zabil tým, že je škaredo a nechcú s Lenkou opršať tak idú na pizzu. Lenka mala krásnych 25 rokov. To ma mierne podráždilo, ale nakoniec všetci šli. Dohodli sme sa, že sa stretneme v na pumpe o 17:15. Ja som rýchlo išiel pre Moničku, ale aj tak som to nestíhal o 17:15 som ešte len prichádzal do Višňového. Monička nasadla a valili sme na pumpu.....za jazdy jej hovorím, že prvý krát sa na nás bude čakať. Ale keď sme dorazili do Bytčice stretli sme RAda ako si to šinie na pumpu....vravím Monike, že nebudeme posledný. Prišli sme na pumpu a zistili sme, že sme prvý. Tak sme si sadli, pofajčili a za chvíľu dorazili Peťo s Lenkou a Zuzkou a hneď na to Kiko na Kawasaki NINJA. No už sme boli komplet a mohli sme vyraziť do kempu.

Keď sme prišli do kempu bol tam už Harly a Awia. Harlyho a spol. som tam bol ja doviesť už o 15:00 aby zbytočne neblúdili. Tak sme sa zoznámili a pokecali a popozerali kto ma aký stroj. Na moje veľké počudovanie tam neprišiel žiaden chopper, teda len my PANTHRY sme boli na chopperoch. Asi okolo pol siedmej sme sa rozhodli že sa ideme ešte niekam previezť a že zostaneme aj na noc. Tak sme šli do Lietavskej Svinnej na kofolku....len moja Monika si dala malé pivo. Potom sme išli natankovať do Žiliny na Shell a na nákup až máme večer čo jesť a hlavne piť. Zbalili sme stany a asi okolo pol desiatej sme sa dostavili naspäť do kempu.

Prekvapil ma poplatok 130Sk za noc myslím že za jeden stan a motorku je to dosť peňazí. Rozložili sme stany a šli sme na vrátnicu pre drevo. Začali sme chystať triesky na oheň.....ale drevo bolo mokré a nechceli sme si urobiť hanbu pred ženami že nevieme ani oheň založiť, tak sme sa snažili ako to len šlo. Podarilo sa. Oheň sa rozhorel Monika nám nakrájala špekáčky a už sme aj opekali. Keď sme sa najedli tak sme si sadli ja z Monikou....cigaretka pivečko .....čistá pohodička.

Zbytok MOTORIDE partie sedel pri vrátnici v bare. Tak sme sedeli a kecali a prehovarali sme baby aby zostali na noc ale sa nám to nepodarilo. To bola škoda. Potom došli ostatní Motoridaci z baru a ničo sme popili a pokecali a oni sa pobrali spať. Pomaly nás aj dievčatá opustili a už sme zostali len ja RAdo a peťo.......ešte medzitým nás navštívil Vlado (buľo) motorkár čo prišiel autom na motorkovú akciu ....sľúbil nám že donesie klobásky....samozrejme nič nedoniesol....No a keď nám dievčatá odišli otvorili sme pivečko a hodili sme chlapskú debatu.....RAdovi to po dvoch pivách mluvilo ajaj ale neskor už sme sa aj my s Peťom rozkecali. O štvrtej sme šli vrátiť sekeru a šli sme spať. To bol prvý deň stretka.....

V sobotu ráno som sa zobudil na fajnú bolesť kolien tak som šiel domov streliť jeden ružový sen (ibuprofen) a šiel som pre Moniku. Prišli sme do kempu akurát sa ľudia zberali na odchod. Tak sme si ešte ujasnili plán trasy a dohodli sme sa že ideme ešte tankovať do Bytčice. Lenka zaspala (stretli sme ju až na odchode ale neotočila sa za nami) a RAdo ostal v kempe čakať Mimu. Jeho potencionálnu spolujazdkyňu. Tak sme vyrazili bez nich.

V Bytčici sme sa dohodli ako pôjdeme (prvý Zeno na varadere a za nim ja aby vedel akou rýchlosťou môže ísť) a vyrazli sme smerom na Terchovú. Išlo sa dobre. Počasie nám prialo , slniečko pražilo. Bol to pekný pohľad na kolónu motoriek idúcich pekne za sebou. Detičky okolo cesty nám mávali. Proste bola sranda. Dorazili sme do Terchovej a pod Jánošíkom sme sa dohodli že kto chce nech sa ide previezť cez tiesňavu (proste nádhera, presne cestička pre chopper) a kto nechce nech počká tam na parkovisku. Medzitým na parkovisko dorazili aj RAdo s Lenkou. Pofotili sme sa a vyrazili sme na Zázrivú.

Prvý problém mojej 125tky: kopčisko pred Zázrivou sme ale nejako na dvojke zvládli a na horiznte sa nám ukázala krásna slovenská príroda. V zázrivej (na nás mávali s korbáčikmi, nikto si nekúpil) sme odbočili na Párnicu a šinuli sme si to kľukatou cestičkou pomedzi kopce. RAdo to hnal tak som si moc nepozrel prírodu. Ale Monička mi zo zadu rozprávala, že tam je nádherne. V Párnici sme odbočili na Oravský podzámok. Počas celej cesty sme sa stretli s obdivom ľudí ktorí nám mávali a blikali na nás z plechovíc a trúbili....bol to pekný zážitok Potom som musel zastaviť a dať si dole prilbu, lebo už ma bolela hlava . Peťo zastavil ale zbytok kolóny nám ušiel. To ma trochu naštvalo, lebo keď sme prišli do Oravského podzámku nevedeli sme že kam všetci išli nakoniec sme sa s nimi spojili telefonicky a zistili sme že sú pod hradom na parkovisku. Došli sme za nimi. Časť ľudí šla pozrieť hrad a tí ostatní sa občerstvili dole v malej krčmičke na parkovisku. Ja s Monikou sme šli kúpiť Lenke nejaký darček. Nič moc tam nebolo ale potom sme našli drevenú píšťalku, ktorá sa nám páčila. Popriali sme Lenke všetko naj a šli sme sa s ostatnými dohodnúť čo ďalej. Skonštatovali sme, že sme hladní tak sme sa šli hore na Príslop najesť. Pri odchode nás zarazili cenou parkovného. 20Sk za 15 minút čo sme tam stáli sa každému zdálo dosť – a ešte tam bola taká nepríjemná stará škatuľa. No ale nejako sme zaplatili, Peťo s ňou pohádal a vyrazili sme na ten Príslop. Po ceste sme stretli autobus idúci 30km/h, všetci ho obehli len ja som prisal a tak som musel čuchať naftu kým nebude v protismere voľno. Keď sme dorazili na Prislop zistili sme že tam je len jedna čašníčka tak sme cez hodinu čakali na jedlo. Čašníčka pomotala čo sa dalo. Doniesla mi jedlo a nedoniesla príbor ani kečup ani vodu. No ale nejako sme si to vydobili. Pekne sme sa s Moniku najedli pri sviečke. Po výdatnom obede, ktorý stál aj dosť peňazí (za také slabé služby také prachy...tam sa už najesť nepôjdem) sme vyrazili smer Námestovo.

Boli sme dohodnutí, že so zbytkom partie ( ktorý bol na hrade), že sa stretneme v Námestove na parkovisku pri priehrade. Keď sme dorazili do Námestova na parkovisko, kde robila pekná mladá slečna, ktorá nás pustila zadarmo (ďakujeme) sadli sme si na lavičky a oddychovali sme a čakali na zbytok partie. Urobili sme nejaké fotos a dali sme si zmrzlinu. Keď dorazili tak sme sa dohodli, že sa pôjde ďalej na Oravskú Lesnú a odtiaľ do Zázrivej a naspäť do kempu. Počkali sme na RAda, kým sa oblečie (jemu to večne trvá) a vyrazili sme. Cesta bola v celku dobrá až na ten pás hovien pred Oravskou Lesnou. Lenka to prefrčala stredom kde bol chodníček jasom šiel tesne za ňou takže keď som to zbadal už bolo neskoro ....celé nohy od hovien. Hroooznééé. Lenka ma vysmiala a šiel som ďalej.

V Oravskej Lesnej sme neodbočili tam, kde sme mali a zostali sme čakať Awiu a Harlyho pri jednej krčmičke. Tam nas dobehol Kiko na Ninji. Kedže sme zistili, že sme zle odbočili mysleli sme si, že Harly s Awiom už išli tak sme sa vydali na Zázrivú . Šli sme krásnou horskou cestičkou. Hore na hrebeni sme zastavili a pofotili sme sa. Bolo tam pekne. Tam bolo pekne vidieť koľko nás je keď sme stáli pekne vedľa seba okolo cesty. Už som pomaly začínal byť unavený....a cesta naspäť zo Zázrivej už bola taká že každý išiel ako vedel každý toho mal už dosť a chcel byť už v kempe. V Tepličke nad Váhom moju krásnu Moničku poštípala včela do prstu takže nám všetci ušli. Keď sme sa vrátili šli sme ešte ja Lenka a Monika do Rajeckých teplíc na zmrzlinu. Boli tam hody a strašne veľa ľudí.

Práve hrala skupina Peha tak sme chvíľu popočúvali a šli sme pobrať nejaké veci. Lenka nás zradila lebo sľúbila že bude aj so Zuzkou stanovať a nedodržala to. Lenka šla na nákupy a my sme čakali v kempe zase padla na kemp tma a my sme opekali a kecali a srandovali. Dosť skoro sa to začalo poberať na spánok a tak som nakoniec zostal len ja a Monika. Skočili sme do Rajeckých kúpiť cigarety. Otvorili sme si Kelta a kecali sme pri ohni (pahrebe) až do rána. .........Druhý deň stretka za nami......

v nedeľu ráno sme sa s Monikou zobudili pred budíkom takže bolo v pohode ráno.( Keď nás zobudí budík je po nálade) Všetko sme pobalili a povybavovali a tak ako sme sa dohodli boli sme o pol jedenastej pripravený vyraziť. No RAdo zase nestíhal.(lebo dve hodiny behal po kempe v slipoch), Lenka prišla na pumpu len o 35minut neskôr takže to bolo v pohode meškanie tak ako som povedal že vyrazíme okolo pol dvanástej tak sa aj stalo. Ešte sme si dali s Moniku sladké pokušenie (corneto) a vyrazili sme smer letisko Žilina, na ktorom bola akcia s názvom HONDA DAY a súťaž o kaskadéra roka.

Bolo strašné teplo a organizátor to nezvládal.....proste ľudia na slovensku sa navedia chovať. Vbiehali na trať ako hlúpy. (dovtedy sa vybieha na dráhu kým nie je rozbitá hlava) Moja Monička už mala očividne po nálade tak sme sa rozlúčili s Milanom a jeho ženou a Andrejom, pofotili sme mašiny a vypadli sme do Harleya do Žiliny dať si pohárik studeného džúsu. Tam boli dvaja wikigovia. Hneď so ich pofotil - krásne mašiny. Dali sme džús s ľadom a prišiel RAdo a Lenka....Cvíľu sme posedeli a pokecali a rozlúčili sme sa a padali sme domov, lebo už bol každý na konci so silami......stretnutie MOTORIDE je za nami a možem povedať, že sa mi to páčilo a bolo to úplne super.....lepšie ako nejaká masová akcia.....dúfam že aj druhý ročník sa podarí ako tento a určite tam pôjdem......dúfam že Monika pôjde so mnou. Takže za rok sa Motoridáci uvidíme zase.

S pozdravom Mike. PANTHERA CHOPPER CLUB

PS: Tento text aj s fotkami nájdete na našej stránke behom dvoch týždňov.