Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Nieco pre majitelov Honda VFR - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky

Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.

Značky: Video, Foto, Audio, Hra, Test, Kaskadér, Nehoda.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNieco pre majitelov Honda VFR - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Video.

28.01.2012 21:58

Nieco pre majitelov Honda VFR

yamaha901
 Jogurťák 

Ikona

Doteraz pouzivana koncepcia V4 motorov vznikla u nas,keby nebolo komunistov asi by sme mali SS Cz a Jawy :-( [

Video: Zašlapané projekty - Stop pro Čezetu 1/2

]
[

Video: Zašlapané projekty - Stop pro Čezetu 2/2

]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil yamaha901 (28.01.2012 21:59)


29.01.2012 9:43

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Uz 23 rokov tu komunisti nie su a este stale nemame SS CZ, alebo Jawy :-~


29.01.2012 10:07

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

no ty si asi nevidel vfr-u. ta ma motor do V ale hento ma motor do L tak jak tie jebky ducati :-D


29.01.2012 10:52

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

dreamer [dobre]


naší západní susedia sú majstrami vo vykecávaní pri pive - v čom všetkom by boli najlepší, keby im to niekto iný nebol prekazil - a kazili si to hlavne sami [zle]


29.01.2012 11:35

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

Hasis1098
 Kávičkár 

Ikona

dejte mi lidi jááá to udeláám asi tak :-))) :-)))


29.01.2012 18:36

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Chlapci, dosť úzkoprsé pohľady máte :-P

Tu ide o to, že potenciál bol obrovský, no zadusený vtedajším systémom. Čo sa deje dnes s menami ako Jawa, to je iná vec. Ale tak ako bolo aj v reportáži spomenuté, ak by vtedajší producenti mali voľné ruky, určite by vedeli držať suverénny krok v 70-80 rokoch.

V časoch kedy sme my jazdili na štvortaktoch, jazdili Japonci tak akurát na drevených bicykloch a žrali žížaly. ;-)


29.01.2012 18:56

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

kalupko- 89. im ruky uvolnil a neni to ktovie co :-D


29.01.2012 19:57

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

snahulak: hovorim o 70-80 rokoch...

V 89 mala Jawa akurat tak vzduchom chladenu 30 rokov zastaralu triapolu, kym Japka uz davno chrlili GSXRy... takze vstavat z popola v 89tom uz bolo dost dost narocne (alebo nemozne).


29.01.2012 20:50

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

kalupko-bavime sa o cezete a nehovor p tom co jawa vyrabala, mala zacat vyrabat nieco ine ked im (povedane tebou) rozviazali ruky. ci maly plany len tej 639-ny? :-))) aj keby stacilo tam udret tlmice, pridat 2. kotuc, vrazit rotax privarit par trubiek na kostru a mozno dnes nemuseli konkurovat cinanom ;-)


29.01.2012 21:29

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

Keby-keby :-(


29.01.2012 21:53

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

snahulak: CZ a Jawa neskor vlastne splynula co sa tyka vyroby. Takze preto spominam aj Jawu. Ver ze to nie je len o tych par trubkach, vyvoj konkurencie ide dopredu milovymi krokmi. Ten rotax tam veru vrazili, konkretne v modeli Jawa 650. Uspech to nemalo.


30.01.2012 0:10

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

chlapci, kecy :-)))

žil som v tom období dosť rokov (žiaľ) a nikdy nikdy som sa nestretol s tým, že by niekto bránil iniciatíve vo vývoji, príp. výrobe niečoho progresívneho
napr. existovali aj odmeny za "zlepšovacie návrhy" - socializmus si hýčkal ľudí s inovatívnymi nápadmi - hlavne v technike lebo tam nebol ideologický problém

nevieme kde je pravda dal by som aj ruku do ohňa, že na 90% problém so zaspatým vývojom (ČZ, Jawa,..) ide na vrub neschopnosti vývojárov a technikov týchto značiek a nie zákazom

Prioritou ale technických vylepšení bola podmienka použitia maxima z vlastnej - československej výroby, dovozy boli veľmi limitované z dôvodu nedostatku devízových prostriedkov (doláre,marky, schilingy,....), takže ak tam génius z ČZ navrhol drvivú väčšinu súčiastok z dovozu, tak to zatrhli - nie ale z ideologických dôvodov, ale možno preto, že to génius navrhol ako skladačku z dovozových súčiastok.
nebudem ale tvrdiť, že to tak bolo lebo objektívne informácie dnes už nevieme, len tendečný dokument českej televízie, ako boli technici obmedzovaní. Každý, kto žil v tej dobe, tak vie, že je to chu....ina.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil plechovkar (30.01.2012 0:10)


30.01.2012 9:29

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

kalupko- never tomu ze to neni o tych trubkach :-))) namiesto dvojtaktnej svine 640 za 90.000.- ci kolko vtedy stala bolo treba ponuknut plnoobjemovy stvortak a nemuseli sa sem vlacit vylietane japonske hajtri za ceny trojizbovych bytov ;-)


30.01.2012 22:21

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

PETOrf
 Turista 

Ikona

akoze nemame ???JAWA 350/640 sport. supersport jak vysity,len tusim ho nasadili do boja uz neskoro


04.02.2014 11:28

Re: Nieco pre majitelov Honda VFR

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Toto je neskutočná stavba, nič krajšie som na VFR nevidel. Áno, vyzerá to ako Ducati Streetfighter, ale krása, pekné video tiež: [
Video: www.youtube.com/watch?v=TRlM-CymiNM ]

Zo stavby: www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 41767 | Včera: 243491