Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ja sice nevidim do zakulisia, ale taketo obmedzenia podla mna vyvoju velmi neprospievaju |
Neviem, má ten prevod aj sériovka? Ak nie, tak asi smola... |
ospravedlnujem sa |
odkaz pod obrazkom. Je tam cely clanok. Najdes toho na nete viac. |
V zavode to taky rozdiel nebude, kedze budu moct za zavod spalit viac paliva. Ale aj tak myslim, ze budu na chvoste Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (17.11.2011 18:59) |
ale co je hlavne tak budu moct mat aj viac benzinu cca 24-27l oproti 21l |
neviem presne ale viem ze maju viac motorov a aj pneumatik. kazdopadne su vyrazne pomalsie. 5-6 sekund na kole je obrovska priepast. ivan silva testoval vo valencii CRT a vikend na to tam siel pretek so stockovou ZX10. na kawe bol o 2 sekundy rychlejsi ako s BQR Inmotec tieto 2 kategorie dohromady bude asi dost trapas |
To urcite! Ale som zvedavy aj na BMW. |
nerd a to sme s kamošom dávali stávky, ze do MOTOGP nepôjdu. A ľaľa, špekulanti |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil taaat (17.11.2011 16:34) |
buduci rok s tym budu pretekat v motoGP aspar martinez nasadi ako CRT upravenu minulorocnu apriliu RSV4. |
nemyslim,ze by sa na tomto rozvode dalo nieco zakazat, casovanie bude asi kusok presnejsie, ale aj tak je to len zbytocna komplikacia (4V)oproti radovemu stvorvalcu |
Tento rozvod pomohol Biaggimu vyhrat titul, robil aprilku na rovinach neprekonatelnou a potom mu to zakazali. |
ups, jak som na to zrychlika pozrel som sa okaslal.. mea culpa |
rozvod je to fakt že pekný len ten remen nevidím Upravené 1 krát. Naposledy upravil fitko (17.11.2011 14:39) |
s tou hmotnostou je to otazne, jednak je pouzity remen, co je uspora, dalej druhy hriadel je kratsi, je o jedno klzne lozisko menej, navyse ma tym valec ine proporcie. Ktovie, ale myslim ze to jedno koliesko navyse (kedze druhe musi byt tak ci tak) bude mat nejaky zmysel. Ale tie 4 do V .. fuuuu |
ja vidím len, že druhá vačka nie je priamo poháňaná remeňom ale ozubeným kolesom z prvej vačky. Nevidím reálnu výhodu oproti klasickému pohonu reťazou (remeňom) na obe vačky. Príde mi že tento systém je hmotnostne ťažší než klasický |
zatial som tam nenasiel nic zvlastne, co konkretne ti neni jasne? |
Vysvetlí to niekto? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 198702 | Včera: 210532