Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Predstavenie BMW G 650Gs - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky

Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.

Značky: Video, Foto, Audio, Hra, Test, Kaskadér, Nehoda.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPredstavenie BMW G 650Gs - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Video.

26.04.2011 18:28

Predstavenie BMW G 650Gs

Margy
 Turista 

Ikona

auto.sme.sk/c/5864765/prva-jazda-bmw-g-650-gs-nenarocny... ]
Vyzera to fajn :-) Co vy nato?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Margy (26.04.2011 18:28)


26.04.2011 18:52

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

freebiker
 Kávičkár 

Ikona

je to len 5kvalt maju tam chybu


26.04.2011 18:55

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

freebiker hmmm... stavime sa ze je to 6 kvalt? >:-)


26.04.2011 19:03

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

raptor neverim ze si tie kvalty vedel spocitat... :-P :-D


26.04.2011 19:41

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

freebiker
 Kávičkár 

Ikona

raptor hmmmm.....a o co?


26.04.2011 19:57

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

hrac
 Edvenčr 

Ikona

vypletané kolesá pár úprav a je to mňamka :-)


26.04.2011 20:02

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

1. Dobre, ze niekto zacal opat robit jednovalce endura.
2. Cena japonskeho 2-valca, ale BMW, tak beriem.
3. ci 5kvalt, alebo 6 je u jednovalca asi jedno, nie je to stroj na dialnicu. A keby niekto chcel, tak si prehodi retazovu sadu a hned ma na dialnici nizsie otacky.
4. Liatinove kolesa na enduro. No nech sa na mna nehnevaju, ale na co je to dobre? Ked na to daju cinske kolesa, tak nech na to daju aj cinsku cenu.

Uprava:
Zabudol som. Raptor pekne napisane a myslim, ze aj celkom objektivne. [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (26.04.2011 20:04)


26.04.2011 20:13

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

freebiker kua pravdu mas, nejak sa mi to zrejme pomiesalo s KTM Duke 125, ktoreho sme uz vtedy mali rozpracovaneho - mea culpa a dik za opravu [dobre]

janoval
1. jednovalcove enduro predsa robi napr Yamaha XT 660R, XTZ660, aprilia (motor z yamahy)
2. tak to budes asi jeden z mala ktory berie :-))) [dobre]
4. je to dobre na znizenie nakladov, v dnesnej dobe je malo tych co s cestovnymi endurami naozaj jazdia v terene - na cestu su liate disky asi aj lepsie a v lahkom terene podrzia a do tazkeho ta motorecka naozaj nie je

dakujem, dufam ze aj video sa pacilo lebo Beal zase raz odviedol perfektnu robotku


26.04.2011 20:18

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona

raptor Mam taky pocit ze je to motor Minarelli alebo nieco take. Yamaha to neni.


26.04.2011 20:29

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

freebiker
 Kávičkár 

Ikona

raptor: v poho mohol som ti zase napisat ze nakladas :-@


26.04.2011 20:38

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

BMW sa pri G650GS vobec nesnazi hrat teren, ved aj na co, ked ma F800GS, takze vypletane kolesa su zbytocnost a ked vsetci V-Stromaci tu hadzu offroad fotky co vsetko zvladne V-Strom v terene aj s diskovymi kolesami, tak tato motorka zvladne s origo kolesami este o chlp viac (hmotnost a jednovalec sa v terene ukaze ).

Uz to tu bolo X-krat spominane, toto je nastupca motorky F650GS a nie F650GS Dakar, je pravda ze predchodca mal vypletane kolesa a celkovo ex model bol na tom o malo lepsie aj vykonovo aj kapacitou nadrze ako jej nastupca, pri aktualnom modeli len viac zvyraznili jeho cestne smerovanie.


26.04.2011 20:38

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

no vidis, na yamahy som takmer zabudol a pritom yamaha bola moja prva zahranicna motorka (oco doniesol z talianska)
Neviem sice kolko stoji XT, ale po XTZ 660 som jeden cas pozerall, ale cena sa mi tam zdala byt prehnana.
4. takmer cele slovensko je lahsi teren, tak mozno preto mam taky nazor ako mam :-D


26.04.2011 20:40

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

Asfalt
 Turista 

Ikona

MajkyYamahapresne tak v XTéčkach sú motory Minarelli 660.
Len tak by má zaujímalo že aký je rozdiel medz Rotaxom a Minarelli (priebech výkonu, spotreba, zdvih a vrtanie)


26.04.2011 20:49

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

Pepo88
 Geriatrik 

Ikona

malo muziky sa vela penazi [zle]


26.04.2011 20:49

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

fitko
 Kávičkár 

Ikona

za tu mincu nič lepšie nedostaneš :-)


26.04.2011 21:09

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

yoyo
 Turista 

Ikona

hrac, vypletane kolesa a zopar uprav a je z nej znovu F 650 GS. Ked pocujem ten jednovalec este stale somnou klepe a to som ju predal uz pred rokom, na dlhe presuny priserna volba. Na druhej strane sedlo bolo pohodlne a spotreba bez konkurencie. Nerozumiem ale, preco jej o 3 litre zmensili nadrz :-(.


27.04.2011 19:18

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona

fitko Yamaha XT je zhruba o tisicku lacnejsia s konstrukcne rovnakym motorom ;-)

Podla mna si toto cudo nezasluzi mat oznacenie GS. Kazi iba dobre meno tychto svetoznamych adventure bikov.


27.04.2011 22:15

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

V-Strom je adventure? Novy Transalp je adventure? Je a neni, zalezi najviac od jazdca a od toho ako velmi je ochotny motorku znicit v terene, pretoze ani jeden spomenuty model nie je offroad model, napriek tomu, ze toho v terene vsetky zvladnu dost.
Toto GS zvladne minimalne to iste v terene ako spomenuta konkurencia napriek tomu ze vyrobca ho este viac pocestnil ako predchadzajuci model.

BMW v poslednej dobe kedy sa vsetky modeli zcestnievaju ma pri modeloch GS v kazdej kubature aj cestnu verziu.
Aj F650GS s 800 motorom aj 1200 GS mozu mat diskove kolesa a napriek tomu si zasluzia oznacenie GS. Nie kazdy pod pojmom teren rozumie rozbahnenu Ukrajinu ci Rumunsko, su tu aj civilnejsi turisti, ktorym prave viac vyhovuju diskove kolesa a len malo kedy zavitaju do praveho terenu a preto je tu moznost volby, kazdy si vyberie co potrebuje.
Tak ako sa nikto nekupi GS1200 Adventure do velkeho mesta na vozenie a potom sa bude cudovat, preco to urobili take velke a tazke, tak rovnako by asi nikto nekupil G650GS ked uvazuje jazdit pravy offroad a teda by sa ani nemal cudovat, ze preco to ma diskove kolesa.


27.04.2011 22:24

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

cim novsie GScko tym menej sa mi paci .. po zhliadnuti videa som bol zaskoceny tou neuveritelnou prepracovatelnostou veci na nej .. raptor sa pochlapil [dobre] ale chlapci od BMW [zle]


27.04.2011 22:36

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

racer8
 Turista 

Ikona

Nechcem dehonestovat niekoho prácu ale to video....


27.04.2011 22:48

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Cirna zaaaba z Vrablu, nevyskakuj tu!!! Vsak daco natoc a hod to sem. :-)
Mozes natocit poradnu moto, napriklad Freewinda! :-P


27.04.2011 23:06

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

racer8
 Turista 

Ikona

Kanko to mozme prebrat na pive ;-)


27.04.2011 23:17

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Jaaaj, ze ake sluby... :-D To ja skor pojdem do dochodku ako uvidim Tvoju tvar. >:-)
Inak musel som si rypnut kvoli tomu ciernemu "Zetku". :-)))


27.04.2011 23:31

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

racer8 a co konkretne sa ti nepacilo? ;-)


27.04.2011 23:59

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Raptor - dobrá práca [dobre] [dobre] [dobre]

Konečne sa aj testuje - nie len ospevuje ;-)


28.04.2011 22:36

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

yoyo
 Turista 

Ikona

Cena 7250e je velmi zly importerov zart, ked v GB sa tento model predava za cca 5600e.


28.04.2011 23:36

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nami testovana motorka vybavena o ABS, hlavny stojan, zadny kufor mala na preberacom protokole cenu 8200 €


29.04.2011 0:00

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

wow :-O


29.04.2011 7:32

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

racer8
 Turista 

Ikona

Raptor pochmurny dej :-~
Kanko kludne si rypni ved aj tak sa uvidime v pekle >:-)


29.04.2011 8:07

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

raptor Vy uz mate aj kamerovu jazdu? Za chvilu budete potrebovat cely stab. :-) Pekne spracovane, myslim stale zvysujete uroven [dobre]


29.04.2011 8:41

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

Cena nie je najnizsia ale ABS + hlavny stojan + kufor je navysenie cca 1000 Eur a potom to uz ani nie je tak hrozne ako sa zda.


29.04.2011 20:39

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

8200 € je dost za takyto typ moto. :'(


29.04.2011 20:52

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

wiese
 Turista 

Ikona

chybaju spicove kolesa,inak pekna


29.04.2011 21:15

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

stiki2
 Kávičkár 

Ikona

video [dobre] moto 8-) cena I-GRR


30.04.2011 22:18

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

kankoXF nova cena V-Strom DL650 ABS bez hlavneho stojana a bez kufra je 8090Eur:

www.suzuki.sk/motocykle/35-technicke-udaje...

Tiez to je palka. Oproti vlanajsku navysenie ceny o 800Eur.


01.05.2011 0:42

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kingston hoci som skalnym fanusikom BMW motorrad tak maly strom je oproti G650GS v mojich ociach daleko lepsia volba - tu sa skratka niekto vykaslal na vyvoj, na stary motor a ram hodil nove plasty a hura podme predavat pricom si neuvedomil ze obrovska konkurencia pre tento jednobuch je uz vo vlastnych radoch a je nou F650GS (dvojvalec)


01.05.2011 11:48

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Motor v G650GS vo svojej triede je stale konkurencie schopny a konkurecne jednovalce by sa skor mohli od neho ucit co sa tyka spolahlivosti a spotreby. Vyvoj by sa skor zisiel podvozku a brzdam a V-Stromu by sa to rovnako hodilo.
BMW urcite neislo o vyvtvorenie novej motorky, chceli len vzkriesit popularny model, ktory sa dobre predaval v minulosti a vyroba pre EU uz skoncila a na zaklade velkeho ohlasu v USA a aj v Europe vyvtvorili faceliftovany model. Ich zamer bol zvysit predajne cisla za cenu takmer ziadnych nakladov na novy vyvoj.
BMW ma ine motorky vhodne na porovnanie s V-Stromom, smozrejme ak sa vstupny parameter na porovnanie berie cena, tak sa porovnava vzdy o tiedu nizsi model BMW.



01.05.2011 12:02

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

raptor , JuriK na 100% súhlas, len tá cena V-Stromu šla hore :-( .

Snáď príde nejaký nový model od Suzuki namiesto V-Stromu, potom si bonsaja vo výpredaji kúpim :-} .


01.05.2011 12:37

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

juriK vsetko co si napisal je pravda s vynimkou konkurencie schopnosti v pocte koni, pozri sa na to kolko koni maju KTM podobneho objemu - spolahlivy urcite bude a spotreba je naozaj za pusu [dobre]


01.05.2011 13:22

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Koncepcne 20 rocny (alebo starsi?) motor 1V od Suzuki ma parametre ako tento v BMW. Aj spotrebu robim (ked chcem) bezne pod 4 litre na 100.
Nedal by som 7500-8200 € za podobnu moto. To je moj nazor...


01.05.2011 13:55

Re: Predstavenie BMW G 650Gs

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

KTM ma specificke motorky aj motory, vela z nich sa neda porovnat z nicim z beznej produkcie, proste je to viac RACE naradie za patricnu cenu s vyssim narokom na servis.

Ked sa ale budeme drzat rovnakych kriterii a stale za vstupny parameter porovnania sa povazuje cena, tak nemozeme porovnavat vykonne nabusene motory KTM s civilne zameranym motorom G650GS urcenym primarne na pohodovu turistiku.
Tak isto sa to neda s KTM porovnat ani motor Minarelli 660ccm, ktory pouziva Aprilia alebo Yamaha.
Aj BMW dokaze dostat z toho motora 70 koni ako to ukazalo ked tento motor prerobili do Dakarskeho specialu, ale to nie je cesta ktorou chcelo ist BMW s tymto motorom.
KTM je asi jedina firma v sucastnosti, ktora sa este stale seriozne zaobera vyvojom jednovalcoveho motora o objeme 600 a viac a preto aj dosahuju takych parametrov.

kankoXF ved cela tato motorka ma zaklad v F650GS z roku 2000 ak nie este starsieho. Keby BMW chcelo urobi to vykonnejsie, ale na co ?
Ved sa to bude predavat aj tak a oni vlastne nechceli velku zmenu, pretoze to ma byt "come back" popularneho modelu. Takze velke zmeny boli nepripustne.
Ja by som nedal rovnako za imageovku Fiat 500 alebo VW Chrobaka take peniaze, lebo za tie peniaze mam ovela lepsie auto, ale bez problemov sa najdu ludia co to kupia aj keby to stalo este viac. Ludia su rozni. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (01.05.2011 14:04)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61922 | Včera: 124676