Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
www.evisor.tv/tv/motorrad-oldtimer/hardcore-fuer-die-oh... |
tak toto už je masaker na dvoch kolesách a jake otáčky tomu rezal na tú dobu je to super a ten zvuk ako si všetci zapchávali uši |
jooooj krasa :D ja ked budem velky chcem 6 valec .. a to hocijakeho objemu |
Tiež by sa mi pacil 6 valec. Trebars Honda CBX 1000 ale poriadne prekopana ( novy podvozok, brzdy, a tak.. ) |
Honda kedysi experimentovala s viacerými alternatívami motorov, škoda, že od toho vo veľkej miere upustili, rozhodne mi sedia takéto svojské a nemainstreamové mašinky |
v 1966 a 18,000 otacok? Ved tolko tocia aj teraz a rozdiel je 40 rokov vyvoja |
Na tomto stroji absolvoval Mike Hailwood v roku 1966 12 velkých cien, z toho 2 nedokončil a v ostatných desiatich vyhral, o rok neskoršie išiel 8 pretekov a zasa 2 nedošiel a zvyšok povyhrával. V obidvoch rokoch vyhral aj v Brne a ja som mal tú česť byť pri tom |
Preto každý rok zájdem do Boľkoviec na preteky veteránov . Vždy je načo pozerať a aj čo počúvať |
prepokladam ze motor toho veterana na to vrm vrm vrm vrm od toho krivo-ocka, co sklbal plynom jak keby neandertalec brusil kopiu na mamuty, bol uz zohriaty |
podľa mňa ako bolo zvykom japonci v tých rokoch tiež napodobňovali lepšie značky ako všeci vieme čiže je to pravdepodobne okopčený prekopaný jeden motor spojený dohromady čiže 6x a keďže to tak točilo životnosť bola možno jeden závod aj to som veľa povedal a ako aj dnešné motorky napríklad crossy treba robiť GO 1x do roka a to toľko netočia čiže sa toto muselo bohovsky srať a asi to bol len prototyp ktorých mala v tých rokoch každá značka habadej či bmw triumph čz ale nedostali sa do výrobi asi prečo ? Akú mala tá motorka maximálku ? veľa jej nedávam ale zvuk má dobrý no ukamenujte ma |
Dudo ty si ale komik |
Aj Kawa mala svojho casu seriovy sestvalec, sice nie tak pekny ale nenahnevalo by ma kedy ju mam v garazi... |
podobny formulovy zvuk sa podaril spravit kamosovi na fazerovi 600 + doma robene zvody + slovensky vyfuk, no proste nadhera. |
marek pozri zavodaky jawa alebo čz napriklad 4valec čz 70koni maximalka 260km/h Upravené 3 krát. Naposledy upravil DUDO175 (13.12.2009 19:02) |
Pozri si niektore clanky od Retra |
[ |
Jarro v podstate súhlasím s tebou |
aj by som ti nato niečo povedal ale nemá zmysel sa tu hádať do nekonečna...ja viem svoje a aj si budem stáť za tým a koľko vecí japonci odkukali ? A mnohokrát sa stalo že v tých 6-dňových pretekoch vo francúzsku došla len jawa jediná motorka do ciela a bolo to obhajovenaé francúzmi v dokumente "muž na jawě" čo na nich jazdili a k tým technologiam naši boli v tej dobe o niečo napred...a aj toto je zaujimavý dokument len treba počúvať no ja neberiem informácie len takýmto spôsobom www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409235100061007-zaslapan... |
Nikto neberie Jawe alebo ČZ úspešnú históriu ,ja nie som ich nepriateľ. |
novidíš taký výkon ako mala honda v 69 mala čz 350 už v 1954 a v 1966 mala čz 350 45KW pri 14000 ot/min alebo jawa 350 z r.1966 mala 53kw pri 13000 proste v tých rokoch boli japonci dosť pozadu...a v každom veteran klube ti povedia ktora značka mala v tých rokoch navrch ako aj v tom videu...japonci sli dobpredu po 70-tom a aj jawa a čz by šla keby nebolo červenych "oslobodenie" v 68 a konec motorky sa nerozvijali jedine co sa dorobili starsie projekty ale aj tie uz boli zastarale Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (15.12.2009 14:43) |
No znalci... prestante tu drístať a pozrite si niečo vo fóre z histórie /hlavne československých/ pretekov. A stojí to zato. |
Dudo175 miešaš hrušky z jablkami |
ale tu je potom zase rozdiel v tom že japonci mohli pre svoj narod robit aj take silne motorky tam to mal kto kupit ale tu v cssr by si ich nikto dovolit nemohol tak sa vyrabali len pre zavody...ale taka panelka ma ovela vacsiu zivotnost ako hinta honda a ver tomu ze keby to malo zmysel tak konstrukteri vyrobia panelku aj s takym vykonom...no a este k tomu vyvazaniu motoriek ku koncu este vyvazali aj do FR a GB...a k tym seriovkam aj Čz vyrabala motokrosove stroje seriovo tiez vykon 38KW myslim tie prve ako cz 250/980 vyrabane okolo r.70 ale tunejde ani tak o to...a ked si predstavim ze yamaha vznikla v 50 tom ? tak cz a jawa uz vyhravala Upravené 2 krát. Naposledy upravil DUDO175 (15.12.2009 20:55) |
Čo chceš vedieť? Porovnávaš tu špeciály so sériovkami čo sa nedá. Výkon so spoľahlivosťou, čo sa tiež nedá. Krosové zetky... Môže byť, ale až taký zázrak to nebol. Sériové Jawy boli spoľahlivé, ale nikdy nie pokrokové. Ani slávy perák podľa mňa nieje zázrak. Motor si porovnaj z DKW, nič nové pod slnkom. Vyťažili len na tom, že motocyklový priemysel bol po vojne v celej Európe zničený a Jawa ktorá ostala prakticky nedotknutá obsadila trhy. Boli to však dobré motorky, ja nenadávam. V špeciáloch boli stále na svetovej úrovni. Na ceste do konca 60.rokov a v teréne do konca 70. |
chalani ostaňte oboma kolesami pri zemi |
síce prestavby moc nemusím, ale toto vyzerá a hlavne znie naozaj dobre |
No neviem, spodok ako tak OK, ale ako idu otacky hore, je to volajake plechove... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56627 | Včera: 213773