Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
|
tusim, ze toto video som uz videl. Keby pridal plyn a mal dostatok vykonu tak by to este mozno vyrovnal, ale som rad, ze nevyrovnal, lebo toho skutristu by pravdepodobne zrazil. |
1,2ka dole kopcem Upravené 1 krát. Naposledy upravil IgorUMF (07.11.2009 20:19) |
Obmedziť vodičáky na autá, pre zobákov do 21 rokov len Daewo TICO |
Ja som to vždy tvrdil že francúzke autá sú na prd. |
slajo: to nebude francúzskym autom....ale "když je blbej mozek, trpí celý tělo" |
malymirko - 6 rokov sme mali peugeot a aj hondu zároveň ale na ňom poviem príklad odišiel výfum po 60 000 tisícoch a na crv-čke nám drží doteraz a to má 200 000 a o čapoch a podobných veciach ani nehovorím s hondou som veľmi spokojný teraz máme aj accorda a nemôžem krivé slovo povedať, čiže z toho vyplýva že ja si francúzke auto nikdy nekúpim a rovnako ani talianske a španielske to sú proste nebezpečné autá a ešte ked sa pozriem ako vyzerajú chce sa mi .... a inak neber to tak že som na nich ja najazdil tie kilometre ale proste vidím čo sa deje s tým autom |
treba to pustit odporcom motoriek nech vidia ,som zvedavi ako budu hajit plechovkarov. |
slajo: no vidis, ja mam zase s Peugeotmi presne opacnu skusenost. Po vsetkom dobrom co som si zazil s 405kou (ktora mala cez 250 tisic km nabehane a nikdy sa nevyskytol nejaky seriozny problem) sme kupili nedavno 308micku. Ma za tych zopar mesiacov este len nieco cez 20 tis. km, ale dovolim si tvrdit uz teraz, ze je to naozaj vynikajuce auto (uvidime co cas prinesie, ale verim ze nic :D ) Cize ono vzdy zalezi na kuse. Ja by som mohol rovnako tvrdit ze mercedesy su hovno auta, lebo o jednom neskutocne problemovom novom Ecku viem. To sa neda skatulkovat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (08.11.2009 14:37) |
najvacsi problem u aut, ale aj u motoriek, je ked si niekto kupi novy model, kde este nie su vychytane muchy... |
slajo- ty mas nejake divne nazory ,ked posudzujes auto podla toho ze havaruje ,ale od 16 rocneho to berem s rezevou , este ked mas toloko odjazdene. |
wiese - čo tu prosím ťa pletieš zase môj vek toto mám tak rád, keby si nebol chytrý a prečítal si aj môj druhý príspevok pochopíš prečo som napísal čo som napísal |
Slajo: dalsia tema v ktorej tvrdis ze mas zase pravdu Prosim ta, pre upresnenie napis akeho peugeota ste mali...cena CRV je okolo 600-700 tisic a viac... |
morph - tú nejde o to čím mám pravdu alebo nie to je proste môj názor. Bol to Partner rv. 2000 ni skrinový ale normálna osobná verzia cena crv v dobrej výbave je okolo 25000 eur keďže je kríza vraj a partner stál vtedy okolo 600000 sk čiže 20000 evri a ozaj tá crv je 98 rv. |
Moja mama ma presne taky isty sluzobny Peugeot 206 ako v tom videu, je to obycajny tragac !!! |
Slajo: su aj chybne typy, v robote mali 2 felicie, ten isty rocnik, jedna sa vkuse kazila a druha nic...zalezi na aky typ clovek narazi ps: pezota ani ja nechcem.. ja radsej nemcurske auta A preto mam teraz fiat, ale to len kvoli tomu ze rossi ho ma na prilbe |
kamaratka ma golfa a stale sa jej tam nieco kazi,ja som uz mal dve 405 a vzdy bez poruchy .jeden taxikar nabehal na 405 800000km,kazde auto sa kazi ked sa o to clovek nestara.jeden fagan z nitry nechce okrem citroena nic ine vidiet a nadava na nemecke auta.a takto by sme tu mohli polemizovat vecne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (08.11.2009 18:13) |
tref: Dúfam, že benzínovú 308... Ak HDIčko s FAP filtrom, tak sa za teba večer pomodlím |
morph - hej v tom máš pravdu ale to väčšinou by odišli 2-3 veci ale tu všetko a o dosť menej to vydržalo ako na tej honde napr. krstný má 306 break a tiež na to vkuse nadáva a to má len 140 000 najzdené Upravené 1 krát. Naposledy upravil slajo (08.11.2009 18:13) |
simie - asi máš pravdu som hlúpy trepem a nevyznám sa do toho |
Nuž ja vám neviem za starých čias mal otec trabanta a ten jazdil a jazdil a jazdí doteraz zato sme vystriedali viacej značiek a akosi hm trávili dosť času v servise a neobúvajte sa zase do slaja je to jeho skromný názor |
takych vodicou co si myslia ze vedia jazdit tak to daju 100vkou dole kopcom poznam velmi vela, a secko su to frajeri uz s burackami |
preratal sa,chyba vodica neh mal kolko chcel..A modelu auta..peguot ani zadara..nech je akykolvek aj 607...francuz,taliaj a japonec u auta az upne na ko.......c |
Ešte,že ten Pičus čo sa na tom videu zozjebe nemal Renaulta lebo to by tu bola debata o kvalite aut A moj nazor je francuzske auta sú Fake |
No tak ty na tom skutri museli mat plne gate. Teda ja by som mal urcite. |
vsetko zalezi od urciteho modelu od urcitej serie ... aj ked pezoty su asi kazovejsie ako ine ale nemam proti nim nic extra a je mi uplne na ked citam nazory ze francuzy taliani ... a v podstate vsekto okrem trapneho wv alebo bmw neni ani auto . |
Skutrista to zobral sportovo a pekne sa snazil vyhnut naklonom |
Mikey:"francuz,taliaj a japonec u auta az upne na ko.......c"- v tomto s tebou súhlasím |
Kua, pekne sou, len tak kontra prisla kus neskoro, |
já zas už nikdy v živote nechcem fiat, konkrétne brava 1,6 |
slajo: poddimenzovane suciastky?! .. ehm vidim ze sa vyznas do dimenzovania namahanych suciastok. Ked ty hovoris ze su poddimenzovane, tak to potom asi vies viac ako tymi inzinierov, ktori denno denne pocitaju a dimenzuju napatia a deformacie namahanych suciastok pre pouzitie. Sak ich chod vymenit, ked to v svojich 16tich vies lepsie ako vsetci studovani babraci (inak pikoska, viete o tom ze s nimi spolupracuje aj nasa STUcka?? ). Ale vlastne sak Simie ti to uz napisal uplne presne. |
tref - ja som tou poddimenzovanosťou nemyslel že sú kvalitovo pod hranicou akú by mali mať ale sú na tej hranici a nič by si nestalo keby boli nad ňou predsa. A ja to nehovoril z krčmových príbehov ale z vlastnej skúsenosti. To je tak každý si chváli to čo má a myslí si že je to dobré ale potom si kúpi niečo iné a zistí že to prvé bolo úplne na prd a z toho som čerpal aj ja akurát že sme mali tie dve značky súčastne. |
slajo: oni su vsetky daleko nad nou, o to sa bat nemusis, kazda jedna suciastka ma urcene tzv. dovolene miery napatia a deformacie, tie su vyratane ako maximalna hodnota nap a def ktoru suciastka je schopna pri najvyssom zatazeni dosiahnut plus bezpecnostnych 20%, to je konstanta ku ktorej sa potom diel dimenzuje a tych 20% pouziva vacsina vyrobcov (tusim ich dokonca udava norma ako minimum, pod nu by to nedostalo homologizaciu, cize mozne je len viac), cize este raz ti hovorim, NEMAS PRAVDU!. |
No ale čisto teoreticky sa môže stať že niektorá automobilka má bezpečnostných 20% a iná napríklad bezpečnostných 30%? A potom keby mala každá automobilka spomínaných 20 % nevznikali by rôzne tabuľky poruchovosti áut podľa mňa, keď si také tabuľku pozrieš väčšinou sú medzi najneporuchovejšími autami na prvom mieste japonské a konkrétne toyota a potom aj nemecké. Stáva sa že mercedes je niekedy vzadu lebo stále vymýšlajú nové technológie elektronika a podobne a tie veci sú potom poruchové. Neviem ja tie čísla naštudované nemám, ja som iba zreprodukoval aké skúsenosti som mal s tými konkrétnymi autami a fakt vravím že na tom peugeote malo všetko kratšiu životnosť. |
chalan ked spochybnujes system kontroly kvality, ked spochybnujes metrologiu a normy ISO, podla ktorych vyrabaju automobilky, tak ja uz neviem co ti mam povedat. Keby neboli dodrzane normy (ktore okrem vsetkeho ineho pojednavaju aj o dimenzovani a bezpecnostnych hraniciach), tak vyrobok nedostane homologizaciu a nepustia ho na cesty. A never tomu ze niekto v honde ti da miesto hlinikoveho profilu tri krat tak hrubu vysokolegovanu ocelovu tyc, aby to prezilo pad asteroidu. Tak by ich sedany vazili tri tony a jedno stalo asi trojnasobok, pre to nejaka nema "30%" lebo to zvysuje narocnost na cenu, technologiu a v neposlednom rade hmotnost produktu, z coho dalej vypliva kopec veci. Ale sak ked raz budes studovat technicku skolu, tak ta naucia ako to cele funguje. |
my sa asi nechápeme ako to myslím lebo už neviem ako ti vysvetliť čo mám na mysli nevadí kašlime na to.... inak som druhák na priemyslovke |
Nemám dostatok skúsenosti a najazdených km, aby som sa mohol doťahovať so 16-nasť ročnými odborníkmi z praxe. Ja len že v knihe "Najhoršie auta sveta", ktorá je momentálne v predaji je spomenutý iba jediný Peugeot. (406) |
Lenze Slajo - zalezi ako kto na aute jazdi - mne vydrzi francuz 20 rokov a tebe japonec 5... |
janoval>nestraca sa pridanim plynu este viac trakcia tak nahodou?? Skor by som povedal, ze zo strany "polovodica" absolutne neskora reakcia....alebo skor ziadna. Kolesa takmer nemal natocene do "protismyku". |
veď nie ja som sa nechcel dostať k tomu to aby sme sa zase hádali, |
Ked toto robia v premavke!! Potom,ze to nieje ako pouzitie zbrane. Vystrelil,len netrafil. Zavriet ho k.kta akom za pokus o vrazdu. Pritom to auto nevedel riadit a ovladat. |
onko: tazko poveadat, nie som nejaky extra skuseny sofer, ale myslim, ze ked to ma predny nahod a pohral by sa so spojkou a s plynom, tak by to vyrovnal, casu mal dost, len sa asi zlakol. No ako som pisal, som rad, ze to nevyrovnal, lebo ten skutrista by to mozno ani nerozchodil |
Nechcem byť odporný ale nie každý je natoľko dokonalý aby nezazmätkoval hlavne keď s ním auto začne zametať |
slajo: nejdem sa hadat, je mi to nakoniec jedno.. a myslel som skor VS, nie SS, ale to je vlastne jedno |
janoval: vyrovnavat smyk na prednom nahone neni nic moc ak lovek torksu zastresuje nevie co ma robit alebo uz je to mimo kontroly tak neni sanca . |
Slajo&Tref: na nasej fakulte skumame materialy, resp. priciny ich znehodnotenia..By ste sa cudovali, ako su na tom niektore brzdove kotuce v Mercedesoch a ako sa podarí spackat spojka na porsche |
onoff.. ja sem vyrovnal šmyk na felde uš ale 7x... a né malé, porádné hentaké.. sice priznám že 2-3x z teho sem uš mal pusťené v gaťoch a zmýrený s tým že lecím do pola (v lepším prípade) šecko to bylo v 18 roku veku, odvtedy 19 20 21 sem čistý uš |
igor : to potom ako jazdis ? asi moc bezpecne nie. nepovedal som ze to nejde ale ze ak clovek zazmetkuje a je stresak tak je v prdeli a presne to urobil henten smyklo ho a uz len stal na brzde a to nemal . na druhej strane ako ho vynieslo a vyrovnaval by to smyklo by mu zadok aj do druhej strany a je takmer iste ze by si to odniesol ten skutrista . Upravené 1 krát. Naposledy upravil onoff (10.11.2009 1:11) |
na aute sa smykat nezvyknem, v premavke jazdim ako "modelka", t.j. 90:60:90. |
janoval>no vidis aky si sikovny, ved Ty to vlastne vies. To je presne to, co sa pri pretacavom smyku ma robit. Vymacknut spojku t.j. aby si ani nebrzdil, ani nepridaval a tym dal moznost kolesam chytit co najvacsiu trakciu. Urcite je na vybratie lahsi, ako nedotacavy smyk a neprichadza tak znenazdajky. |
morph - inak mi napadlo keď hovoríš o tých brzdách že môj starký má ignisa a teraz po 55000 km menil brzdové kotúče lebo už boli na hrane myslím že prípustná hranica bola na tom aute 0.9 mm z každej strany a len tak na porovnanie na nešej crvčks me ich menili zhruba pri 180 000 tisícoch, viem že to záleží aj od štýlu jazdy ale starký nie je nejaký závodník a može to byť tým že sa robí v madarsku to auto? Upravené 1 krát. Naposledy upravil slajo (10.11.2009 9:12) |
stlačit spojku ? to rovno možete vletet do zákruty 150 na neutráli |
Igor: zalezi do akej, niektore sa aj v 200ke daju... |
Slajo: kazde auto je naprojektovane inak, velkost kotuca, typ dosticiek atd...ja mam na fiate 160tisic km, a buduci rok idem menit kotuce..neviem ci su to povodne alebo uz boli menene.. |
idem si dat bryndzove halusky s kefirom. |
tref - jasné za 5 rokov to tu máme inak tie halušky by som si dal aj ja |
tref: sakra!!! nie sme vsetci na slovensku, tak nas cezpolnych prosim ta neprovokuj haluskami este aj na motride, lebo zjem monitor! |
Tref zelené sú ekologické |
Kosho: napr ja som to este neskusil(nechcem trapit mojho deduška stareho diesla) Auto je na normalne jazdenie a motorka na ....... |
morph - no a ak je ešte francúzky tak ozaj radšej kašli na to prepáč nedalo mi nerypnúť si |
hmm? fiat francuzsky? |
ja som zabudol že máš fiat ... teraz som už za úplného debila |
dnes som zrazil jezka surovo som ho zmasakroval zadnym kolesom tie Fr. auta su fakt smejdy, ani detektor na jezkov nemaju |
je..t vsetky plechovky, rachocina ako rachocina. jaj mam 106 a plna spokojnost. dopravi ma z A do B tak isto ako medved za dva melony. peace |
ja okrem francuza nechcem nic ine ,francuzi maju s jednych z najspolahlivejsich dieslov na svete. |
aj na takychto bacha, v poslednej dobe ich je na babe coraz viacej video asi s pred 40 min |
vela ludi si skracuje drahu v protismere,na tom nieje nic zvlasne ked vidi ze nejde nic. |
ale ne vzdy je videt vela ludi z pk baby by o tom vedelo hovorit Upravené 1 krát. Naposledy upravil Martin091 (15.11.2009 14:32) |
wiese ,francuz a naj diesle::?? |
wiese To s tými francúzmi a najspoľahlivejšími dieslami... to si ma pobavil |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 197105 | Včera: 221557