Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
auto.idnes.cz/jedinecny-cesky-crashtest-auto-s-motorkou... |
a to si zober ze to bola java,keby to bola taksia masina tak ten naraz aj pretazenie by bolo este vecie |
Pretazenie nema nic spolocne s hmotnostou. Pretazenie ti vznika vplyvom spomalenia. Az vyslednu silu ti ovplyvni hmotnost. Zase si myslim ze tazsia motorka ma vacsiu zotrvacnost, teda bude sa dlhsie spomalovat pri naraze a vysledne spomalenie bude mensie ako pri lahkej motorke a rovnakej rychlosti. Dufam ze chapes co som chcel povedat |
Oni mi rozbili moju jawku Aspon viem jak dopadne ked to nahodou prepisknem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil BiTurbo (02.11.2009 10:17) |
to nemaju lacnejsie auta na crashtestovanie? :D |
Zadne lave dvere im strelim ak by to chceli dat dokopy,len sú strieborne |
ako takto dojebať jawku ... hamba ... |
V okamžiku střetu naměřili na těle motorkáře přetížení 20G ...co myslim ze suvisi aj od hmotnosti motocykla a tym padom aj vecieho rozmeru poskodenia auta aj motocykla ... LcD185-myslim ze ked priamo vpalis do auta na jawke ktora ma nejakych 100kg a na nejakom litry ktory ich ma 180 tak to je rozdiel ... |
grepo918...pretazenie skutocne nema nic spolocne s vahou auta ani motorky. Jediny sposob ako pri naraze citelne znizit pretazenie su deformacne zony teda zase to nema nic spolocne s tym co pises o poskodeni auta a motocykla. Pri nehode maju deformacne zony za ulohu pohltit a absorbovat co najviac z energie narazu a tym "zjemnit" pretazenie ktore musi prekonat posadka a je jedno ci na motorke alebo v aute. Takze tazsia motorka sa doslova viacej zabori do auta a tym aj pohlti viacej z kinetickej energie narazu. Paradoxne na prvy pohlad dobre navrhnute deformacne zony znamenaju ovela viacej rozbite auto ako ked by bolo tuhe. |
Bruno75: myslím, že o preťažení čo sa týka motorky je zbytočné hovoriť, preťaženie na motorke nieje citelné len pri priamom stretnutí tela s autom prípadne múrom, aby si zistil aké má deformačné zony tvoja motorka musel by si svojími rukami a nohami držať moto tak silno, aby si vlastne telom tú energiu neodpružil, tým pádom sa nedá kinetická energia merať na motorke, možno kecám, ale z časti je to pravda, ide v skutku o princíp, keď v takej rýchlosti lízneš auto na moto, môže ti byť jedno či máš 125ccm, alebo máš pod riťou liter...TY proste letíš, žiadne pási, žiadna palubovka... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 91490 | Včera: 185578