Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, ak by niekto vedel dobre nemecky a spravil titulky, bolo by to dobre video pre plechovkarov..pre ich lahsie pochopenie nas. Kratka jazda a aj on mal "krizovku"... Ked to tu uz bolo ospravedlnujem sa, ale nenasiel som. www.evisor.tv/tv/motorrad-schule/die-sprache-der-motorr... |
To nechce preklad, to chce aj u nás natočiť a vysielať dookola. Mne sa páčilo vysvetlenie tej nohy ako poďakovanie, že ho pustil a to chodenie v rámci pruhu zľava do prava v zákrutách, že je motorka naklonená širšia a preto ide ku kraju v zákrute do prava a naopak :D |
pjekna reportaz |
ako by povedal moj kamos: "Ja nemluvit jak nácek" |
Dobry bol (nebezpecny)pohlad pri predbiehani z auta a potom (bezpecny)pohlad motorkara |
no ved to...aby to nebolo bischen..ale vsjo, jak hovoria nasi Ja som tiez neni dokonaly nemcinar...ale skusim popytat kolegu,nech prelozi,za nejake to pivko a skusil by som spravit titulky. Sa mi to vidijko vcelku paci.... Mozno potom to dat Mariovi z toho Penizonu, nech to da kamosovi nejak spropagovat a bolo by.....hned trochu lepsie. |
ak by bol enemo taky dobry a aspon napisal o co sa v tom videu jedna, bola by to pecka |
V skratke sa snazia pelchovkarom priblizit vnimanie motorkara a vysvetlit niektore pre nich mozno nepochopitelne veci, ako napr. preco motorkar chodi z krajnice na stred pri zakrutach, co znamena "kopnutie" nohou po predbiehani, ako vnima predbiehaci manever motorkar, ze motka je pri nizsich rychlostiach menej stabilna a podobne. Je to fajn... Len som nepochopil to je "slalomovanie" pred tou krizovatkou, kde cakalo auto..ta akoze aby hu upozornil, ci co? |
To slalomovanie robil preto aby ho postrehli na tych krizovatkach... celkom dobra reportaz... potom este hovoril aj o kombinezach, ze latkove sa casom opotrebovavaju a kozene ak sa o ne staras vydrzia cely zivot a ze protektory cim vacsie tym lepsie a najlepsie je ak su zapracovane v latke... a ze to testovali s dummykom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil termix (28.05.2009 11:39) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110872 | Včera: 195218