Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Kto vlastní/vlastnil niečo takéto? Upravené 1 krát. Naposledy upravil neno (08.03.2009 16:25) |
Ja som chcel strasne Apriliu AF1 alebo Hondu NSR ale nechal som sa prehovorit tatkom aby som to nekupil ze budem viac opravovat ako jazdit. Tak 125tku 2T nepovolil ale 500vku 4T povolil a som rad ze to tak dopadlo |
riadne vraky to nie dake pekne motorky a tie farebne kombinacie |
niektore sa mi fakt pacia.no dnes su to uz stare motorky,stare legendy,o ktore uz nikto nema zaujem.skoda.za 15-20 rokov budeme brat dnesne najnovsie motorky presne tak isto. Upravené 2 krát. Naposledy upravil PETOrf (08.03.2009 19:59) |
Veru evolucii nezabranis :D Ale niektore uz vtedy vypadali dobre, niektore akoby boli z rokov 60-70 :D :D |
sshark oco má pravdu a rozum. Vybral si si ideálny stroj. Mne ten rozum pri výbere motorky trochu chýba a u mňa vyhrali emócie. Jogurty 125 2T sú problemovejšie ako 4T stroje ale na vlastnej mtorke som zistil, že mnohé reči o ich kazivosti treba brať s rezervou. |
vlastnil som AF1, to bolo ale žihadlo len skoda ze nakonci bola viac v servise ako na ceste. nakoniec som ju predal na nahradne diely |
10zaciatocnik10 čo jej bolo keď išla na náhradné diely? Lebo mne sa zdá, že tieto stroje sa dajú porobiť doma na kolene. |
S dnešnými 125-kami sa nedajú porovnať. Vtedy NSR vyzerala ako veľká motorka a aj išla na rozdiel od dnešnej CBR 125 (horšie ako elektrická kosačka) |
neno: to mi ani servisak nevedel povedat, nedrzala otacky ani za svet. nakoniec sa dosiel na nu pozret jeden chalan, oc potreboval jedno kolecko zo startera, a nakoniec si ju zobral celu. Asi o dva tyzdne neskor som ju videl v inzeratoch na nahradne diely uuuuuplne rozobratu |
neno je to tak jak pises |
10zaciatocnik10 na týchto mašinách treba časom meniť gumenný spoj karbec-motor, ktorý predsa nevdrží 100 rokov, kade ti pravdepodobne vháňalo falošný vzduch. Alebo to bola iná maličkosť... Škoda jej, keby bola havarovaná na totálku nepoviem nič... Aký presne typ to bol, aký ročník, aká farba? Totiž u nás ich moc nie je k videniu a možno som ju videl, či poznal. |
volaktore su fest pekne motorky.....ja mam 2T RS a nesklamala ma ...len ten benzin je nevyhoda 2T |
OndroXL:Ty uz nemas varana?jak ze mas RS? |
maco535maam aj aj...ale ta RS je taka s jednym typkom..a ju predava:D.. |
ked 2T tak poriadny |
jaka sleha?ktovie akej dnesnej moto by sa to dalo prirovnat zrychlenim |
sirkadobre mu nakladal to uz musi byt pekna sila |
kamarat mal 350RD a ze vraj vytrel aj 600 asi cbr alebo co |
sirka ten kamarát nie je náhodou Lacko z Reci? |
inac bol s reci co ju mal ale vola sa janko m. ale on ju mal ako prvy na slovensku doviezol ju z taliansa ale len chvilu ju mal potom to predal |
|
macek slušná lokomotíva ale nerob mi to offtopic a radsej pridaj foto svojej s popisom a napríklad s jej históriou |
nenko:OK ja len ze lokomotiva |
moto to boli krasne ale som rad ze sa skoncila era velkych 2T kvoli maticke prirode |
tie mašiny boli snom, každého chalana v 90tych rokoch, jednu mal aj ANDOO ale špeciálnu bezdušovú verziu MITO tubeless dokonca s dierami na ráfkoch nabehal mrte kilometrov. |
2T su vdacne stroje len sa treba vediet o nich starat, troska ich piplat a casto ich kontrolovat, a zato sa vam zavdacia dobrym vykonom, len ta sakramentska spotreba a cakat kym sa otvori privera |
AMIS:To si pametam aj ja :D tuning fafiky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 77967 | Včera: 205019