Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky: .
|
Pozri obrázok |
|
waaa, to musí byť ťažká paráda toto |
|
hmm, je to niečo iné ako tuctový ryžáček, asi by som si aj dal povedať |
|
Dost dobre, na 588cc vykon 170bhp a ta vaha... |
|
brutalitka a moc pekna..... |
|
hej precital,len po dizajnerskej stranke som myslel ze sa mi nepaci.... |
|
rixo nejazdieva... taká kubatúra tam nemá čo robiť... |
|
prasek vysoke vyrobne naklady, vsetko musi byt vyrobene velmi presne. |
|
ten výkon na tú váhu |
|
vďaka členovi retro som naďabil na toto : |
|
Zaujimave, skoda ze zivotnost wankla je strasne kratka,+ prevadzkove naklady. |
|
no ale tie parametre... vaha a ovledatelnost ako 125ka, vykon ako liter |
|
Nepaci sa mi vyzera ako motorky ktore sa vyrabali do roku 2000 s kapotazou z novsieho rocniku,ale tie technicke paranetre ma dostali...130kilo a ak som dobre pochopil tak 170bhp???ti jebe?to mu si ist ako raketa |
|
ešte by ma zaujímalo, či tá váha 130 kg je v suchej onej, alebo s náplňami... |
|
psycho neni jedno?aj keby ze bez alebo s naplnami by to malo cca 145 a stale menej ako cbr600 |
|
Wankelov motor používali autá NSU a Mazda od roku 1967 .Napr.NSU 995ccm mal až 99kW a Mazda RX pri podobnom objeme 96kW a Mazda uvádzala životnosť motora "až 100 000km " |
|
...vzdy som obdivoval Wankelov motor |
|
wankel je super vynalez.. na mazde dava krasny vyon úpri krasnom zvuku.. ale za vela muziky vela penazi.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (29.11.2008 22:54) |
|
MASAKER:ten štvorrotor, čo som sem dával s turbom veď to je veľké jak nejaká 1.6VTEC a výkon že 1664HP to je celkom slušné:D a pototm že hoď tých 1664HP na zadné kolesá |
|
Velká haluška originálne A to je aký výrobca čína ? Japan ? Abo čo ? |
|
satan77-ani čina,ani japan, ani talian..hadaj čo je to |
|
satan77 : Pouzivaju ho japonci |
|
Cital som len nejake texty o wankelovi ale tych 600tis si asi presvihol, tusim sa uvadzalo 300tis +- ale mozno to bolo neobjektivne Upravené 1 krát. Naposledy upravil MatoR6 (30.11.2008 18:36) |
|
Robil som v nemeckom servise a robili sme polske rx7micky s okolo 550tis |
|
EssoSK: a ešte je tam výhoda, že "pomerne jednoducho" upravíš motor tým, že pridáš ďalší, čiže budeš mať 4x 638cc, 4 rotory.Môžeš ich tak pridať myslím až 8, ale to už je zbytočné, pri 4rotoroch a prepĺňacom tlaku 0,8baru máš výkonu až až... |
|
No to neviem |
|
tú 1.6VTEC som ymslel, že to je približne také veľké ako ten motor z tej hondy...:D |
|
ja nie robil som v jednej dielni v nemecku a tam ich bolo dost |
|
Mali tam aj také prestavby kde mali pod kapotou 13b turbo? |
|
boli aj take Upravené 2 krát. Naposledy upravil EssoSk (30.11.2008 20:39) |
|
hm a ten zvuk otvoreného výfuku cez turbo |
|
trosku plagiatorstva... |
|
Mam jednu mimotemovu otazku....Kedy sa jazdi TT a vysielaju niekde aj pramy prenos na nejakych znamych EU televiziach??? |
|
také 3 kolá si môžeš dať aj teraz tu, len klikaj dalej |
|
wankel je motor s buducnostou...na vyske to bola moja diplomovka a doteraz je to moja srdcovka...skoda ze sa nan pomaly zabuda...jedine mazda ho vo velkom vyvyja...a este par mensich firiem v lodiach a lietadlach...a teraz zas norton oprasil svoj motorcek spred 20rokov...keby sa vyuzila dnesna technologia z moto gp a f1 tak wankel je bezkonkurencny motor |
|
ze aky zvuk.. |
|
Uz chapem, preco spominal MalyMirec vysoku spotrebu oleja. To dymi jak stara tatrovka. |
|
karburátor: a co to teprv bude za zvuk, když zapneš repráky:D |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1391 | Včera: 225334