Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
sa tu tusim niekto vozil na GSA cez week a zosadol vysmiaty ako kilo rozbiteho leča |
No, každopádne sa s toho padalo v menších rýchlostiach ako na super sportoch. |
MZrider chcel by som vidiet tvoje jazdecke umenie na 270kg motorke ty profesional jeden akysi |
Tak to gs predsa taha na stranu len mi nie je jasne na ktoru |
Na GS je aj padanie zabava horsie je to dvihanie |
raptor: ale musis uznat ze az na toho co jebol na ceste to bolo mile, take capnutia na zem |
keby isli rychlejsie tak sa nevykotia, ale bolo to funny |
teraz neviem ci je fakt také ťažké ovládať to GeeSo alebo to len vyberali tych najmantavejšich. No niektory mali povodne gumy a nie drapaky, to chapem, mam len Varadero 125 ale viem čo je to isť po terene s klzkych podkladom na gumach s tvrdou zmesou, raz to to položil v blate, bolo moc hlboke |
"Gummikuh" tak hovoria nemciska BMW motorkam, teraz uz chapem preco |
express uz si niekedy jazdil na GS v terene ked mudrujes? |
raptor: teraz som si prečital čo som napisal, no terza to vo mne vzbudilo iny vyznam, takze nemyslel som to tak ze som neaky borec v terene no semtam si doprajem dobre huste blato... a GS som este neskusal, mozno do buducna, pekna masinka |
motorky asi nakupili v anglii ked mali special ponuku a nepovedali im ze volant je na druhej strane |
viem co je to 270 kil, viem ako sa to manevruje, dokonca aj mimo cesty (stale je rec o velkom XJ), ale preco niektory tak strasne chmatali po tych prednych brzdach? |
To z toho jedného čo sa vyrúbalo vo vyššej rychlosti na asfalte lietali valce??? |
lebo trenovali nudzove zastavenie!!! mali zastavit do tych cervenych pp |
jj, bol to ten isty zavod, teda vacsinou na tom istim, ten tipek v zltom tam stale pobehovl. A ten na tom asfalte co mu podletelo zadne kolo..... nepríjemne |
ja som pochopil ze chceli zastavit, ale urcite zasady teorie brzdenia v terene by im mali byt vysvetlene uz vopred, hlavne ked to bolo organizovane a pobehovali tam zrejme instruktori. Aj pri zjazdoch sa im predne kola kusali. |
a ze padaju len supersporty Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (21.05.2008 7:27) |
nerd nuz neviem... myslim ze to boli zabery z enduro-skoly |
Niekde som videl to video cele ,zacina tak ze kazdy polozi svoje gs na zem a uci sa ho sam dvihnut zo zeme ,ide o techniku ,ak je dobbra da sa dvihnut aj jednou rukou .Potom to pokracuje ucenim bezpecnych padov ,a hlavne vcom je rozdiel ak sa brzdi v terene s abs alebo bez pokracuje to ucenim extremnych sotolinovich vyjazdov proste kopce co nevyleziem ani na peso a potom extremne zjazdy. |
ale ja som uz toto niekde videl. aha uz viem ale to bol jeden chalaň na žltej TDM |
zubco myslis toho co vyletel z cesty do pola?? |
1. treba z moto aj dociahnut na zem |
raptor - a preco sa niekto na 270kg motorke trepe do hentakeho terenu? Najviac ma na tom ale fascinuje to, ze sa tym motorkam v terene nic nestane... |
agresor pretoze ten 270kg kredenc zo 100kg jazdcom vie prejst aj taky teren... lenze vsetko zavisi najprv od jazdca az potom od motorky |
superblablablaa: to bol on.aj ty si to videl? ale bol dobry chalaň, ustal to. to by teraz s tym nakladakom nedokazal |
bacha geeso je naj moto na svete a raptor este lepsi jazdec |
raptor: myslis ze by si sa zjebal aj ty? zase sa tak nepodcenuj a nemyslim ze kazdy z nas.. podla toho co myslis kazdy, ze ci ti co pisu do tohoto fora alebo ti co maju GS tu na motoride... myslis ze taky Awia by to nezvladol?? Alebo Francuz? Alebo duggo? nemyslim si, ci? |
podla mna tie gs su iba pre chlapou co maju silu predsa to neni mala motorka ja by som osobne tuto moto nexcel radsej by som bral XT 660 R alebo cross skor cross WR 450 F 2x2 je to 2x2 a ma aj svetla to je masinka |
pjekne.. Ale dal by som sa nahovorit skusit si to |
tak to je trapas....... každý musí raz spadnút ale toto??Nech sa naučia spon brzdit blbečci čo je to za rozum tak prudko skákat na ten predok........ Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (25.05.2008 18:57) |
neprehnal, naopak.. este aj malo som povedal lebo aj ten jazdec vazi 70-100kg Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.05.2008 19:04) |
konecne viem preco maju tie snicle valce do boku sak to skoro ani nepadne len sa opre o valec |
Raptor: |
hrac ked jazdis na motorke tak tvoje kilogramy sa nezaratavaju do celkovej hmotnosti motorky? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.05.2008 19:46) |
raptor: |
hrac ale prosim ta... vobec to neberem ako utok na bmw |
Hráč, tá potvora má s padákmi, rámami na kufre a podobnými ptákovinami, plnou nádržou a kvapalinami bez kufrov dobrých 285-290 kíl, čo som počítal, takže full load, až ju budem mať a bude nabalená na dovolenku bude okolo 320 kg plus mojich 90 Je to hold macek |
GS nemam, ale jedna filozoficka otazka pre ich majitelov (Raptor): ako zvlada motorka pady na bok? Ked trči ten motor? K tomu aby sa nedojebala treba padaky a ten kryt co ma Adventure verzia? Ako zvladne taky pad klasicka neopadakovana motorka ked padne na ten motor? Samozrejme nemyslim v 100vke, ale pri takych padoch ako su na videu. Dakujem za odpovede. |
hm... |
Kardan pre neskuseneho jazdca nema vyhodu, kedze odpusta menej jazdeckych chyb ... |
...a potom si ich šecia také pekné nepadnuté kúpite aby ste sa s nimi naučili padať |
mumin jedine co potrebujes je naucis sa citlivejsie robit zo spojkou... je pravda ze kardan je "tvrdsi" prevod ale zas GS ako take zo svojim podvozkom a brzdami je mimoriadne priatelske aj k zacinajucemu jazdcovi... ako jediny nedostatok vidim relativne vyssiu hmotnost ale ak ma chalanko 196cm a 94kg tak je rovnakej postavy ako ja a nema problem |
veillen: motoride.sk/?P=inz_detail&ID=140095 |
Akonáhle sa hroch rozbehne, váhu prestávaš cítiť, pri manipulácii na mieste to chce si zvyknúť, to je pravda, ale po mesiaci - dvoch to už bude v pohode, je trochu širšie, takže pomedzi autá trochu s citom a kardan cítim iba ak idem úplne naľahko a prudšie pridám, aj to iba veeeeľmi jemne. |
no keby nemali cestne-hladke gumy, tak polovicka z nich nepadne |
ja len na margo toho kardanu, kamarát jazdí r1200r (jeho prvá motorka) a nevie si vynachváliť.... |
to raptor: hustota benzínu je 0,72kg.dm-3 , čiže 30l nemá 30kg (ako voda ktorá má hustotu nejak 0,9), ale okolo 21,6kg. Čiže tie hmotnosti by aj sedeli. |
nathan dikes.. ja som ten benzin vzdy iba spaloval, nikdy som nemeral kolko vazi jeden liter |
|
edott henta hovadina ma o 60kg menej ako GSko... |
šak ano, je to ine ale je to aj dost podobné, išlo o toho jazdca. myslím že keby sadol na gs tak by to vypadalo rovnako. Volade som našiel raz take video aj s gs ale ho teraz nenajdem, |
vdaka za rady ! diwi, presne nad duggovou moto som rozmyslal, odkedy ma mnohi presvedcili, ze moto s ABS pre zaciatocnika ma velky zmysel+ splna moje ocakavania priblizovadla na vacsie dialky a co je hlavne,neskutocne sa paci ! |
veillen ja len tolko ze tu duggovu trosku poznam... a nenasiel som na nej jednu chybu |
veillen, neni to sice Mongolsko, ale ako prva skusenost postaci: Moto turistika: Rumunske Karpaty |
to Mongolsko bolo trosku s "nadsazkou" jasne, v zaciatokoch bude dobry aj moj rodny Turiec |
potvrdzujem raptorove slova - duggova GSA je uplne v poraadecku |
ach, bolel ma chrbat len z toho ked som ich videl ako dvihaju tie 250 kilo kravy |
A čože je to s tým Dugovým pisoárom, šak on je s ňú spokojný, či už ani niéééé ? |
Väčšina záberov tam je z enduro školy takže asi off-road panici. No a každý vie, že najlepšia škola sú vlastné pády... A ja o tom viem dosť... |
VaranDriver07: K odolnosti GS a pádom si pozri dôkaz: Ukrajina rally 2005 alebo ako my pajechali na Odesu |
moj zatial nesplnení sen velmi tasko sa mi pozeralo ako sa valaju po zemi |
co sa tu pise o mojej moto ? dikes chalosi ... |
no niektori su tam fakt husti, brzdit prednou na sotoline v zakrute... hmm |
nedávno som bol afu skusit trochu do piesku a stál som ako stíp a skoro som sa posral, je to tak, dokial som nezačal pružit a ohýbat sa podla terénu a krútiť ručkami z prava do lava aj ked chcete íst rovno. potom to trochu išlo ale žiadna sláva bol dost suchý a hlboký ale je to sranda |
GS 1200 je idealna do terenu |
parada,super som sa pobavil.Akoby som videl seba 6.juna v Levoci |
mammutk: dostav sa, okuknem ten tvoj stroj naživo. Nestál si náhodou okufrovaný v sobotu v Červenej skale? |
Gsko je vysavac,ktory nepatri do terenu..... |
lakyluk inak aj ja som sa zdrbal v piesku s ktm ale len raz a plne nalozeny hehe |
tak to dopadne ked dakto precenuje svoje schopnosti a hlavne schopnosti stroja. Nevhodna motorka do terenu, nech si mysli kto chce co chce. |
|
stanley ja stale hovorim ze je to v prvom rade o jazdcovi az potom o tom na com sedi |
Raptor vies ako, pre mna je to zbytocne nicenie inak celkom peknej motorky. Isto v pripade nejakych vecsich nerovnosti (bubny, mensie skoky alebo pod.) ide podvozok nadoraz. Uz len kvôli tym tech riaseniam (paralever, telelever, jednostranne uchytenie kolesa...) to nie je vhodne. |
pekne video, raptor: mas pravdu, vsetko je to o jazdcovi |
stanley vidno ze si GS nejazdil... ten podvozok sa da nastavit tak ze si skor rozbijes usta ako ho das na doraz... a ak zacnes jazdit taky level ze ho budes davat na doraz potom je tu este ohlins |
Nevozil som sa na tom este (mozno na turatech travel event ak buduskusobne jazdy). To mi hovorili majitelia. BMW HP2 ma v predu klasicku USD vidlicu a v zadu daky high tech vzduchovy tlmic. |
stanley ok vyhral si (nechce sa mi hladat obdobne videa z modelom GS) |
zabavka, i ked skusat ten husty teren na bicykli bo bolo sikovnejsie a mensie trapenie, ale kazdy raz z bicykla postu vyssie /fakt len fanatik na jednu stopu/. |
Nemusis hladat. Videl som aj take videa s GS |
stanley ale ty si ho vo svojom prispevku 28.05.2009 18:41 odsudil |
to tvrdim stale ze nie je vhodne do terenu. Na cestovanie je dobre |
ako mozes tvrdit o motorke na ktorej si nejazdil ze neni vhodna do terenu? |
Mali dat pomocne kolieska na tie vlace a bolo by po probleme. |
Pojem "vhodnosť do terénu" je mimoriadne nejednoznačný a je veľmi hlúpe sa o ňom hádať. Všetko je to o využívaní potencionálu kto má chuť hľadať hranice ten ich aj hľadá. Na GS-kách a viac či menej cestovných endurách je krásne to, že tie hranice (cesta/terén) sú od seba mimoriadne ďaleko. Možno si spomínate na video GS-ka z ostrova Man a na druhej strane je mnoho off-roadových videí... |
Wildman, je tam par padov co su pre GS normalne, ked brzdis v terene a uz ide do naklonu tak ti to lahne jedine ze sa nezlaknes a namiesto brzy plyn, a vsak to video je o skole takze naucit sa padat je zaklad na hocicom Upravené 1 krát. Naposledy upravil diwi (28.05.2009 22:44) |
raptor kliiiiidek! to video treba brat s nadhladom, niektory pochopili iny ti mozu byt jedno. ale nemozes dojebat kazdeho kto sa nespravi nad GS-om |
jj každý si bráni to svoje.....kamarát nad HP2 Enduro premýšlal...čo mám informácie, tak v BA je vraj na predajni posledný kúsok...ale možno je už predaný |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 171801 | Včera: 192997