Troja Turecko druhá polovica mája 2012 - Diskusné fórum - Moto turistika

Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?

Značky: Cestopis, Tip, Mapa, GPS, Batožina, Plánované, Skúsenosti.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTroja Turecko druhá polovica mája 2012 - Diskusné fórum - Moto turistika

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok

Značky: Cestopis, Mapa, Plánované.

19.03.2012 22:09

Troja Turecko druhá polovica mája 2012

Ikona

zdar bratia a sestry , oznamujem , že spáchame 7-dňový výjazd do Turecka s cielom v starovekej Troji. Najpravdepodobnejší termín odchodu 19.05.2012 z Bratislavy. Predbežná trasa - Maďarsko,Srbsko, Bulharsko, Turecko. Predpokladaná trasa návratu cez Chorvátsko so zastávkou na Makarskej riviere, ale zatial len vec dohody. Počet zúčastneých strojov, zatial 4, vačšinou chopper. Kto je nekonfliktný a má záujem o spoznávanie historie a cudzích krajín zo sedla motocykla v sprievode pohodovej partie už vybláznených jedincov, môže sem šprtnúť príspevok, prípadne sa pridať.
Koniec hlásenia :

19.03.2012 22:26

Re: Troja Turecko druhá polovica mája 2012

držím palce, boli sme v Troji, zo Slovenska na tretiu noc, tuším, len jedna rada, vyjednať si všetky ceny vopred, aj ubytko aj večeru
boli sme trajektom do Canakkale a stihli sme cestou aj Grecko z Bulharska
v Srbsku nebolo problém prespať na odpočívadle v stane, v Bulharsku sme boli v campingu, priamo v Troji v stane pri penzione, to sme si vyjednali, ale večeru nám spočítal majiteľ dobre :-D

19.03.2012 23:01

Ikona

aj my volíme cestu po poloostrove Galipoli a potom trajekt, je to asi najkratšia cesta. Vdaka za radu aj za palce [dobre]

19.03.2012 23:26

Brco928

Ikona

počítaš aj so zdržaním na Tureckej hranici cca 3 hodiny na vstupe a 3 na výstupe (pri priaznivej situácií) Ja osobne by som na tú trasu dal aspoň 9 dní + by ste stihli možno aj ešte nejaký iný zaujímavý bod v Turecku. Škoda ísť iba za jedným miestom

19.03.2012 23:26

raptor

Ikona

tak tak dobre vravi krivoklatko... cenu v Turecku vzdy dopredu dohodnut
inak ta troja bola dost nuda.. ale ak by ste potiahli na Nemrut Dagi... to bol zazitok ale dat to za 7 dni to by ste sa museli velmi nahanat

Pozri obrázok

19.03.2012 23:53

Ikona

So zdržaním sa samozrejme ráta, môj predpoklad je, že Turecko dosiahneme druhý deň jazdy, mimochodom do Troje je to cca 1650km a myslím, že sa to dá za 48 hodín. Minulý rok som podobnú trasu išiel ale opačným smerom v dvojke z Tesaloník do Ba za necelé dva dni, presnejsšie ráno cca 9.00 sme vyrazili z Tesaloník a druhý deň večer cca o 19.00 som bol doma. Je ale pravda, že v Turecku som nebol a preto budem vďačný za akékolvek rady, či postrehy, prípadne ak by sa pridal niekto, kto už Turecko absolvoval, bolo by to najsamlepšie :-D

19.03.2012 23:57

Ikona

Raptor, naším cielom nie je vidieť čo najviac v čo -možno najkratšom čase, chceme sa trochu rozjazdiť a zdá sa nám to, ako dobrý ciel na začiatok sezony, neskôr nás čaká ovela náročnejšia cesta, ale to je ešte daleko

20.03.2012 0:01

Re: Troja Turecko druhá polovica mája 2012

tá Turecká hranica už nie je 3 hodinová, v pohode pol hodinku, možno do hodiny. Jedine na Iracko-Tureckej hranici musela ísť jedna motorka na rontgen a ani to netrvalo 3 hodiny
kludne si naplánujte 3 dni tam, lebo v Troji naozaj nie je čo robiť, radšej si vychutnajte cestu

20.03.2012 0:03

Ikona

Presne tak to máme aj v úmysle i ked ako sa poznám, pokojne sa môžem aj dva dni motať po hrbe rozvalín a nebudem sa nudiť a Trojaje niečo na čom som vyrastal, i ked len v knihách :-D

20.03.2012 7:31

raptor

Ikona

styler - stare grecke baje a povesti som ako decko precital asi 30x.. bez prehanania... ale sucasna realita je ovela prozaickejsia a vobec to so mnou nepohlo ako som cakal

jedine co ti viem odporucit je odbrnknut to na prvy den to Svatej Heleny (RO), na druhej strane je Srbsko cez kt. prejdete ani nie 100km a uz ste v Bulharsku.

Urcite obuj nove pneumatiky, Turci maju velmi zvlastny pojem o dobrom asfalte.. ostry strk preliaty trochou smoly. Ak planujes presun po tureckych dialniciach mozem ti zapozicat krivoklatovu putovnu dialnicnu kartu na ktorej je este par šušňov.

20.03.2012 10:13

Re: Troja Turecko druhá polovica mája 2012

A dalsia dialnicna karta by sa nasla aj v Devinskej...

24.04.2012 14:20

JOSE
 Edvenčr

Ikona

1 deň (cca 400 km) od Tróje je druhé staroveké mesto Efes ;) tiež určite stojí za obzretie ;)
na ceny pozor a vždy zjednávať pred, ako píše Krivoklat, lebo za obed v bufáči dáte 20 € :D že Rapťo :D

no a z SVK do TUR do bude za dva dni dosť zverina, ale držím palce :-)

r e s p e c t 8-)

24.04.2012 14:30

Peter Fischer
Redaktor
Ikona

Fúha, tiež sa mi zdá sedem dní trochen málo... A zastaviť sa iba v Tróji by bol hriech, je tam kopa ďalších zujímavých vecí neďaleko...

A inak mne sa Trója veľmi páčila. Treba si tam vziať aj sprievodcu, lebo pre človeka čo to ani len trochu nepozná, sú to len staré kamene...

Herghott

24.04.2012 14:48

janoval
Darca Krvi  Edvenčr

Ikona

2 dialnicne karty by sa mozno nasli aj okolo strkovca niekde

A pozor na dialnici je max 85km/h pre motorky. Nas namerali 108 a 118, ale trochu sme sa rozkrikovali, ze nikde ziadna znacka a nic sme nepodpisali.... Vratili nam papaiere a ani na hranici sme neplatili ziadnu pokutu....

24.04.2012 18:26

2841dodo
 Geriatrik

Ikona

Bude to podľa mňa naháňačka, ale aspoň stihnete pozrieť všetky pumpy po ceste :-))) 7 dní na Turecko a Tróju je máááálo :'( teda aspoň pre mňa ...

03.05.2012 21:23

Ikona

Dodo, vôbec to nie je málo, prvé dva dni sice pofičíme, ale potom už pohoda, vrátane cesty s5 cez chorvátsko, celá trasa má cca 4000 km na 7 dní to bude skôr pijánko

26.05.2012 0:12

Ikona

hlásim úspešný návrat vačšiny zúčastnených, takmer bez problémov, ak nebudeme počítať stratené doklady od motocykla, roztrhnuté tacho lanko, znefunkčnenie spojky a td.jo a asi 700km v daždi. dorazil som pred pár hodinami , od Belehradu som išoel bez spojky, kawa vydrž fšecko :-D

26.05.2012 20:44

paul77
 Čoprák

Ikona

bolo super a stacilo aj par dni aspon som zistil ze v turecku maju aj teplych policajtov pametas styler???xixi

27.05.2012 14:35

Ikona

no co už ked si tak neodolatelne symplastický kua :-D

28.05.2012 16:25

JOSE
 Edvenčr

Ikona

tak super, že ste zdraví došli dom ;)

no čo hovoríte na tureckú kuchyňu a dopravu ? :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JOSE (28.05.2012 16:25)

29.05.2012 20:31

Ikona

boha uplne na nyšt, nikto nexel jazdith ako posledný, bo turci sa furth strkali az na nárazník a kuchynu sme pre istotu ani neskúsili, xwalabohu, ale je tam pekný bordel, hlavne že sa niekolkokrát za den mrskajú čelami o podlahu

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.