Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

YAMAHA konci vo WSBK - Diskusné fórum - Motošport

Pokec o športových podujatiach všetkých kategórí.

Značky: MotoGP, Superbike, Supermoto, Cestné, Enduro, Motokros, Trial, Quad, Rally, Slovensko, Európa, Svet, Hobby.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYAMAHA konci vo WSBK - Diskusné fórum - Motošport

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
02.08.2011 9:47

YAMAHA konci vo WSBK

milosZX9R
 Turista 

Ikona

www.crash.net/world+superbikes/news/171810...
Yamaha konci s tovarenskym teamom, racingove kity budu dodavat aj nadalej

pre Marca Melandriho sa historia opakuje - a zevraj 2 krat nevkrocis do tej istej rieky :-~


02.08.2011 9:57

Re: YAMAHA konci vo WSBK

minuly rok skoncila ducati :-) a konecne im tento rok funguje jedna motorka :-)
takze ziadna drama, vo WSBK "nebyvaju" plne tovarne timy. momentalne su tam 3 tovarenske timy.


02.08.2011 10:02

Re: YAMAHA konci vo WSBK

milosZX9R
 Turista 

Ikona

tiez si myslim ze promptne vznikne nejaka "Althea" Yamaha - minimalne Francis Bata zhana "ride for next year"


02.08.2011 10:07

Re: YAMAHA konci vo WSBK

nerd - Ktore 3?
Ratas aj prenajatu Kawu? :-D


02.08.2011 12:36

Re: YAMAHA konci vo WSBK

yamaha, aprilia, bmw
kawu neratam ;-)


02.08.2011 13:05

Re: YAMAHA konci vo WSBK

Mas pravdu chlope [dobre]

Ja som za co najviac vyrovnane timy, takze ciste fabriky mozu ist kludne do P 8-)


02.08.2011 13:10

Re: YAMAHA konci vo WSBK

uz som ti to raz pisal :-)
ja mam vzdy pravdu :D


02.08.2011 14:11

Re: YAMAHA konci vo WSBK

Hej hej, aj s Versysom ;-)


02.08.2011 20:59

Re: YAMAHA konci vo WSBK

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

presne tak, Honda aj Suzuki tak fungujú už niekoľko rokov...a Dukne to tiež evidentne prospelo :-) [dobre]


02.08.2011 23:12

Re: YAMAHA konci vo WSBK

samko1
 Jogurťák 

Ikona

Je to skoda. Nerozumiem, ako mohla Yamaha podpisat zmluvu na dalsi rok s Melandrim, ked vedeli, ze dalsiu sezonu neodjazdia. Rovnako ma aj Laverty s nimi zmluvu na dalsi rok.


03.08.2011 7:38

Re: YAMAHA konci vo WSBK

Gastan
Darca Krvi  Turista 

Ikona

veľmi jednoducho .. melandri s lavertym podpísali zmluvu s Yamaha Italia . čo je vlastne taliansky importér .. kotrý zastrešoval od yamaha europe továrenskú podporu ..

no a táto podpora sa stratila, takže bude yamaha italia ako privátný team s jazdcami lavertym a melandrim .. s možnou podporou továrne ..

niečo podobné ako momentálne asik althea ducati, alebo bmw italia (toseland, badovini)


03.08.2011 8:14

Re: YAMAHA konci vo WSBK

Ja si myslim, ze kvalitativne sa vobec nic nezmeni...

Ako som uz napisal, cim viac vyrovnane pole, tym lepsie [dobre]


03.08.2011 9:21

Re: YAMAHA konci vo WSBK

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Tiez si myslim, ze na kvalite motoriek sa to prilis neprejavi, najvacsi rozdiel bude asi to, ze Yamaha si bude uctovat to, co doteraz dodavali zadarmo.


03.08.2011 11:35

Re: YAMAHA konci vo WSBK

milosZX9R
 Turista 

Ikona

www.motorkari.cz/motosport/silnicni/wsbk...

no boys, zas asi az tak ruzove to s nejakou novou "Althea" Yamaha nebude .... :-~

moj tip - Melandri odijde bud do BMW alebo do Kawasaki, ledazeby Mad Max the Corsair zavesil prilbu na klinec a aj Aprilka by bola volna?


03.08.2011 11:38

Re: YAMAHA konci vo WSBK

Ja si myslim, ze motorkari.cz robi z komara velblouda... :-D

Inak nechapem, ten clanok mi pripada ako z nejakeho bulvarneho dennika... :-~


03.08.2011 12:01

Re: YAMAHA konci vo WSBK

samko1
 Jogurťák 

Ikona

Sucasny tovarensky tym nema oficialneho generálneho sponzora. Je kludne mozne, ze Yamaha sa v buducom roku vobec neobjavi na startovnej listine WSBK. Rovnako ako to bolo, ked pred dvoma sezonami odisla Yamaha z WSS. Sukromny team ParkinGO, si prenajal tovarenske R6-ky, ktore trcali rok niekde v garazi a trcali by tam doteraz, ak by im nekrachla dohoda s Triumphom, ktora bola uz pred sezonou istou zalezitostou.

A aj ked si prenajme niektory novovzniknuty sukromny team Yamaha tovarenske R1-ky zo sucasnej sezony, masel by mat sakramentsky dobreho sponzora, aby uzivil jazdcov ako Melandri a Laverty.

Motorky ostanu na rovnakej urovni, presne ako pisete. Otazkou je ci bude mat privatny tym dostatok financnych prostriedkov, aby motorky dalej vyvijal. Myslim, ze odpoved je jasna.

Staci sa pozriet na sucasnu situaciu a zrovnat aktualne zastupenie jednotlivych znaciek, ktorych tovarenske tymy uz v sampionate WSBK nefiguruju.

Ducati - Althea - Vyborne vysledky uz v minulej sezone. Spolupraca s tovarnou v tejto sezone. Uvidime, ako sa im podari vyvinut novy model. Vdaka politike Infrontu je vsak takmer iste, ze ak bude nova Ducati vyborna, tak je vsetko OK. Ak nie, a nahodou bude Ducati o triedu horsia ako stvorvalcove motorky, tak upravime pravidla tak, aby sa pole vyrovnalo... Tu je najvacsi problem, ze neexistuje ziadna spolahliva vedecka metoda, ktora by dokazala spravodlivo urcit aky zdvihovy objem a aku hmotnost ma mat dvojvalec, aby bol na rovnakej urovni ako stvorvalce. Pretoze krutiaci moment, ktory im poskytne 200 kubikov naviac je podstatnou vyhodou.

Suzuki - Alstare - Sukromny tym jazdiaci s jednym pilotom mierne lepsie vysledky ako stred pola (ak vsak Fabrizio nespadne). Majitel tymu Francis Batta sa uchadza o prevadzkovanie "tovarenskej" Kawasaki v sezone 2012. Pravdepodobne nebude uspesny a ku Kawe sa nedostane, ale existuje moznost, ze o Suzuki nebude zaujem a v roku 2012 nebude v startovom poli vobec.

Honda - Castrol - Sklamanie sezony 2011. Motorka je zastarala, nie je konkurencie schopna. K tomu obrovska smola, zraneni jazdci, aj ked Xaus by nezajazdil aj tak nic.

Kawasaki - prenajate "tovarenske" motorky od dalsej sezony mozno zmenia prevadzkovatela, mozno nie. Moj nazor je, ze pojdu vykonnostne hore, no na spicu to nebude. Ale to je moj subjektivny nazor.

Zaver. Ak sa najde sukromnik, ktory si prenajme Yamahy na sezonu 2012, tak by musel mat velmi, ale naozaj velmi silnych sponzorov, aby utiahol jazdcov v sucasnom zlozeni, co moze byt problem, kedze na sezonu 2011 nema generalneho sponzora ani Yamaha MGP, ani Yamaha WSBK. V pripade, ze tovarenske tymy Aprilia a BMW zostanu v buducnosti vo WSBK, R1-ky budu jazdit dalej, vydrzia na spici maximalne 2-3 sezony, potom sa prepadnu do stredu pola. O Ducati tu nema zmysel hovorit ani porovnavat, pretoze pre Ducati budu hocikedy zmenene pravidla tak, aby bola konkurencie schopna.

Nakoniec je len otazkou casu, kedy odidu z WSBK tovarenske tymy Aprilia a BMW do MotoGP. Casom sa vrati urcite aj Kawasaki do MotoGP. A mozno to bude aj lepsie. Mozno budu superbiky konecne superbikmi a nie prototypmi, ktore su uz momentalne na niektorych tratiach rychlejsie ako motorky z MotoGP.


04.08.2011 6:35

Re: YAMAHA konci vo WSBK

Pekne si to popisal [dobre]

Na ktorych tratiach je SBK rychlejsi ako MotoGP?


04.08.2011 11:17

Re: YAMAHA konci vo WSBK

samko1
 Jogurťák 

Ikona

maTooB:

Cal Crutchlow bol v Silverstone 2010 rychlejsi nez Nicky Hayden, Casey Stoner, či Ben Spies.

Tento rok zajazdil v Silverstone 2. jazdec serialu BSB John Hopkins na wildcard vo WSBK v Superpole este lepsi cas, ako Poleman Cal Crutchlow minulu sezonu. Tu sa vsak s MotoGP neda porovnavat, pretoze MGP jazdilo Silverstone 2011 na vode.

Jonathan Rea by v Assene 2010 startoval zo 4. miesta MotoGP.

Ak chces, tak citaj tu: Motošport: Bude WSBK rýchlejšie ako MotoGP...

Je jasne, ze nie je celkom "koser", porovnavat MotoGP s WSBK, pretoze napriek tomu, ze jazdia na rovnakom okruhu, vzdy su ine poveternostne podmienky. Napriek tomu tieto casy o niecom svedcia. Minimalne ak porovnas vstupne naklady a vysledny efekt.


04.08.2011 13:56

Re: YAMAHA konci vo WSBK

milosZX9R
 Turista 

Ikona

www.crash.net/world+superbikes/news/171848...

ParkinGo "althea" Yamaha ? ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227436 | Včera: 209426