Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Yamaha XT 600Z, elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha XT 600Z, elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
25.11.2002 10:06

Yamaha XT 600Z, elektrika

Lubo
Darca Krvi  Jogurťák 

Pri nezapnutych svetlach je to ok. Ale pri zapnutych
aj pri 5000 otáčkach berie z baterky asi 3 ampére.
Z dynama vychádzajú 3 dráty. Poradí niekto aké napetie by mali mať naprázdno ( nezapojené na r egler ten, je v poriadku) poprípade aké sú hodnoty odporu medzi nimi.
Ďakujem.


01.01.2003 13:54

Re: Yamaha XT 600Z, elektrika

Stevo
 Kávičkár 

No ja sice nemam XTcko, ale som si na 200 percent isty, ze to nema dynamo ale alternator, co je obrovsky rozdiel. Merat napatie bez reglera je hlupost, ale malo by to byt okolo 18-21V Odkial vies, ze je regler OK? Vinutia na altiku by mali mat asi 3-10 Ohmov (asi aj na Yamahe). Neviem, ci to ma uz integrovany altik, ale moze byt odideny aj usmernovac, co sa moze spravat, ako pises. Jawky apod. ho maju extra, Yamaha ho ma mozno rovno v altiku. Dufam, ze som ti aspon trosku pomohol.


08.01.2003 9:59

Re: Yamaha XT 600Z, elektrika

lubo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Ďakujem Števovi za odpoved aj za upozornenie že to nie je dynamo ale alternátor. Osobne som sa o tom presvedčil lebo ma nebavilu pozerať na odstavený motocykel.Po demontáži krytu a rozpojení pár konektorov som hneď našiel závadu. Bola prepálená časť vinutia na pólových nástavcoch statora. Po ich previnutí a zaizolovaní (doma v garáži) je všetko OK. Odpor vinutia medzi tromi cievkami je 0,9 až 1 ohm a napetie na vývode týchto troch cievok (pri nezapojenom usmernovaci) a pri asi 1500 otáčkach je okolo 20 V a so stúpajúcimi otáčkami rastie až nad 30 V. Zatiaľ funguje aj po 250 km jazde ktorú som stihol ešte do polovice decembra. Možno uvedené informácie pomôžu aj iným. S pozdravom.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 294225 | Včera: 141497