Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

seriový vyfuk vs. ladak - B6 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuseriový vyfuk vs. ladak - B6 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
30.06.2003 21:15

seriový vyfuk vs. ladak - B6

ZX 7 fan
Neregistrovaný

Otazka pre technicky zdatnych. Vymienam koncovku na Suzuki Bandit 600 z originalu na ladak, asi Yoshimura. Chcem vediet co to spravi ked to vymenim kus za kus a ci je nutne stavovat motor a ked ANO co konkretne sa prestavuje.

Kamos vymenil na B12 seriak za ladeny Hurric a bez problemov to vali o poznanie lepsie.


01.07.2003 9:34

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

O tomto bola raz diskusia na istom nemenovanom ceskom servery. Ja nie som odbornik, len spomeniem, ze tam pisali nieco v zmysle, ak to nie je vykuchany vyfuk, tak netreba nic preladovat, prehodis a ficis co to usi dovolia.


01.07.2003 14:08

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Asi tak ako pise Vidicon,
Ale pocul som tiez nazor, ze menik koncovku je blbost, sa ma menit spolu aj zvody a kedze sa pomenia tlaky vo vyfukoch malo by sa podla toho upravit aj sanie...

No a to uz zahrna upravu moto managementu, vstrekovanie, reso karbece atd ...

Awia


01.07.2003 14:28

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

ZX 7 fan
Neregistrovaný

Diky, dohady mi nepomozu ako som spomenul, ale idem pozriet na motorkari.cz co tam teda pisu. Ked vyjebem 14ku za vyfuk tak to tam nechcem vrazit aby som stratil vykon.


01.07.2003 17:19

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Ako som aj ja uz spomenul na motorkari.cz k tejto teme, chces viac koni-kup silnejsiu moto :-))) To je najzdravsie riesenie. Lepsie ako nicit vyfukove ventily. Tak vela stastia a potom nam napis, co si sa dozvedel, nech nabuduce vieme aj my. Caf


01.07.2003 18:02

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

ZX 7 fan
Neregistrovaný

Jedine o co ide je zvuk a s tym spojeny pocit pri akceleracii, kto ma Bandita vie. So seriovkou je to vysavac.


01.07.2003 21:06

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Suhlasim s Vidiconom...

Ale vyfuk je vec vkusu, ja mam seriove a som spokojny, ine by som nechcel... Mal som predtym "hlucnu" masinu a tak mozem porovnat...

Len si daj pozor, aby ta potom v tom hluku neprekvapilo, ked ta predbehne nejaky "vysavac" :-)))

Vela zdaru prajem pri vybere...
Awia


02.07.2003 9:16

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Uz necham priestor odbornejsim radam.... :-)


02.07.2003 14:30

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

malvin
 Jogurťák 

kazdy otvoreny ladak je len dierovana rovna trubka obalena vatou oplastena karbonom, nerezom pripadne titanom a hlavne s logom vyrobcu. Ladak je len na dosiahnutie lepsieho zvuk (o co aj asi ide) :-) Pokial viem nastavuje-prestavuje sa motor ak sa jedna o otvorenu verziu vyfuku (bez rozdielu ci sa jedna o vstrekovanie alebo karburator).Ide len o doladenie.Samozrejme ze ti to pojde aj bez prestavenia motora,ci uz mierne zvysenie vykonu o par koni (3-5), a hlavne ten zvuk :-).A co na to hovoria odbornici v suzuki nepytal si sa?Tiez ma kazdy iny nazor?


02.07.2003 16:16

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

ZX 7 fan
Neregistrovaný

Kde su u nas odobrnici v Suzuki? Zatial som sa s takymi nestretol ale ak by si vedel dat kontakt rad ich skontaktujem.

Jedine kde som dnes sa informoval je D&K Racing v Prahe a dostal som celkom slusnu prednasku, vychadza mi z toho ze ideal je nalozit motorku na prives, objednat sa tam a dat si to tam zladit aj so zmeranim na brzde.

Malvin, mas pravdu ze podstatou vyfuku je perfor trubka, caro je v jej ulozeny, primere atd. Ako sa hovori nie je truba ako truba.


02.07.2003 18:41

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

Racer
 Kávičkár 

Dufam, ze sme tu vsetci seriozny a rozlisujeme zvuk od hluku. Ladit zvuk na vysie/nizsie Hz je ok, ked sa k tomu prida par PS navyse je to cool. Ale ked mi ladak prida 5 koni a 20 dB navyse,tak to je bohapusta k......a. Tam by mali byt zvody tak,aby koncovka ustila pri hlave jazdca.


03.07.2003 11:44

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

malvin
 Jogurťák 

ZX 7 fan, rad by som Ti poradil odbornikov v Suzuki ,ale u nas ich je nejako poskromne resp.nikde. Skor lepsie pochodis (moja skusenost) u susedov v Cechach a Rakusku.Praha je sice dost daleko ale urcite dobre pochodis ak pripadne neobjavis nieco blizsie v okoli Brna. Inak pri vybere vyfuku je uplne nieco ine ladena koncovka, nieco ine koncovka so zvodmi a uplne iny je vykuchany original. Pri original ladaku netreba doladovat.A inak je potrebne len doladit zmes -jej bahatost. Tak dobre vybav a po vymene vyfuku sa ozvi ake su tvoje dojmy jednak zo servisom a samotnym vyfukom.


03.07.2003 16:44

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

ZX 7 fan
Neregistrovaný

Racer, neviem co si tymi cislami chcel povedat ale fajn, mas svoju pravdu. Narast vykonu zavisi od XY faktorov, cize vymeni ti 5PS moze pridat za urcitych okolnosti.

Malvin, hovoris ze mas lepsiu skusenost v Cechach. Kludne menuj, planujem dat motorku na prives a zobrat ju tam. Dalej pises ze ladit nie je treba nic ak mas original ladak a potom zas ze bohatost zmesi. Tak ako teda, nic alebo zmes? Ak zmes tak ako???

Mam Yoshimura koncovku original na moju motorku, a chcem sakra vediet ci to vyzaduje to niekam odviezt alebo to doma nahodim a nejakym kratkym ladenim spravim.


04.07.2003 9:31

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

malvin
 Jogurťák 

1.www.dkracing.cz/cover.htm
2.nastavenie karburatorov na vyssiu bohatost zmesy
3.skus moto centrum v BA na Starych Gruntoch


04.07.2003 9:41

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

Igel, Red Devils MC
Neregistrovaný

Ladene vyfuky sa tak preto volaju, pretoze su vyladene (priemer, dlzka, priepustnost) na konkretny motor. Najlepsie je kupit ich spolu so zvodmi, vtedy nejake koniky naviac pridaju. Ale vtedy sa uz vacsinou menia aj trysky, alebo sa preprogramuje, ci vymeni jednotka zapalovania. Pokial sa vymiena len koncovka, ladi sa len zvuk. Popripade sa trosku zhorsia vykonove parametre. Niekedy to nie je na skodu, pocul som Varadero so seriovymi, a potom s ladenymi, bol to neskutocny rozdiel... Pokial chces pridavat vykon, tak motorku na vozik a hura do Ciech. Tam laboruju na brzde so vsetkym, co moze vykon ovplyvnit a vysledky skutocne stoja za to. Stoji to sice dost penazi, ale mas par koni naviac, odstrania sa diery vo vykone a vykonova krivka je plochsia, teda vykon motora nerastie kontinualne s otackami, ale je ho viac aj pri nizsich otackach. Ale to uz hovorime o karburatorovych kitoch, programovanych zapalovaniach, vymene zvodov, cca od 50 000 vyssie... A pocit, ze to ide lepsie je len pocitom, to ukaze az motorova brzda. Ja tiez ked umyjem auto, zda sa mi ze ide tichsie a lepsie taha :-))) Na stranke VIPERu su nejake grafy, tu je aj na Bandita 600 (www.viper-design.sk/images/exhaust/graphs...), ale neviem, kde by si sa mohol dostat ku grafu s originalom koncovkou na porovnanie...


04.07.2003 10:19

Re: seriový vyfuk vs. ladak - B6

ZX 7 fan
Neregistrovaný

Je to jasne, vezmem to do D&K Racing v Prahe. Ked mam koncovku Yoshimura original na moj stroj, odporucaju Dynojet kit Stage 3 s vymenou trisiek a kratkymi filtrami K&N kde sa s cenou aj s pracou dostanem pod 10k CZK. K tomu pripocitaje 8k CZK za koncovku je jasne ze ma to vyjde 18k aj s pracou, vypisom z brzdy a zvysenym vykonom a krutakom cca 15-20%. Skoda ze to takto profi nevie niekto spravit tu v SR, dal by som za to radsej 20% navrch v SKK a mal by som to tu po ruke.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46127 | Včera: 225249