Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ZX 7 fan Neregistrovaný |
Otazka pre technicky zdatnych. Vymienam koncovku na Suzuki Bandit 600 z originalu na ladak, asi Yoshimura. Chcem vediet co to spravi ked to vymenim kus za kus a ci je nutne stavovat motor a ked ANO co konkretne sa prestavuje. |
O tomto bola raz diskusia na istom nemenovanom ceskom servery. Ja nie som odbornik, len spomeniem, ze tam pisali nieco v zmysle, ak to nie je vykuchany vyfuk, tak netreba nic preladovat, prehodis a ficis co to usi dovolia. |
Asi tak ako pise Vidicon, |
ZX 7 fan Neregistrovaný |
Diky, dohady mi nepomozu ako som spomenul, ale idem pozriet na motorkari.cz co tam teda pisu. Ked vyjebem 14ku za vyfuk tak to tam nechcem vrazit aby som stratil vykon. |
Ako som aj ja uz spomenul na motorkari.cz k tejto teme, chces viac koni-kup silnejsiu moto To je najzdravsie riesenie. Lepsie ako nicit vyfukove ventily. Tak vela stastia a potom nam napis, co si sa dozvedel, nech nabuduce vieme aj my. Caf |
ZX 7 fan Neregistrovaný |
Jedine o co ide je zvuk a s tym spojeny pocit pri akceleracii, kto ma Bandita vie. So seriovkou je to vysavac. |
Suhlasim s Vidiconom... |
kazdy otvoreny ladak je len dierovana rovna trubka obalena vatou oplastena karbonom, nerezom pripadne titanom a hlavne s logom vyrobcu. Ladak je len na dosiahnutie lepsieho zvuk (o co aj asi ide) Pokial viem nastavuje-prestavuje sa motor ak sa jedna o otvorenu verziu vyfuku (bez rozdielu ci sa jedna o vstrekovanie alebo karburator).Ide len o doladenie.Samozrejme ze ti to pojde aj bez prestavenia motora,ci uz mierne zvysenie vykonu o par koni (3-5), a hlavne ten zvuk .A co na to hovoria odbornici v suzuki nepytal si sa?Tiez ma kazdy iny nazor? |
ZX 7 fan Neregistrovaný |
Kde su u nas odobrnici v Suzuki? Zatial som sa s takymi nestretol ale ak by si vedel dat kontakt rad ich skontaktujem. |
Dufam, ze sme tu vsetci seriozny a rozlisujeme zvuk od hluku. Ladit zvuk na vysie/nizsie Hz je ok, ked sa k tomu prida par PS navyse je to cool. Ale ked mi ladak prida 5 koni a 20 dB navyse,tak to je bohapusta k......a. Tam by mali byt zvody tak,aby koncovka ustila pri hlave jazdca. |
ZX 7 fan, rad by som Ti poradil odbornikov v Suzuki ,ale u nas ich je nejako poskromne resp.nikde. Skor lepsie pochodis (moja skusenost) u susedov v Cechach a Rakusku.Praha je sice dost daleko ale urcite dobre pochodis ak pripadne neobjavis nieco blizsie v okoli Brna. Inak pri vybere vyfuku je uplne nieco ine ladena koncovka, nieco ine koncovka so zvodmi a uplne iny je vykuchany original. Pri original ladaku netreba doladovat.A inak je potrebne len doladit zmes -jej bahatost. Tak dobre vybav a po vymene vyfuku sa ozvi ake su tvoje dojmy jednak zo servisom a samotnym vyfukom. |
ZX 7 fan Neregistrovaný |
Racer, neviem co si tymi cislami chcel povedat ale fajn, mas svoju pravdu. Narast vykonu zavisi od XY faktorov, cize vymeni ti 5PS moze pridat za urcitych okolnosti. |
1.www.dkracing.cz/cover.htm |
Igel, Red Devils MC Neregistrovaný |
Ladene vyfuky sa tak preto volaju, pretoze su vyladene (priemer, dlzka, priepustnost) na konkretny motor. Najlepsie je kupit ich spolu so zvodmi, vtedy nejake koniky naviac pridaju. Ale vtedy sa uz vacsinou menia aj trysky, alebo sa preprogramuje, ci vymeni jednotka zapalovania. Pokial sa vymiena len koncovka, ladi sa len zvuk. Popripade sa trosku zhorsia vykonove parametre. Niekedy to nie je na skodu, pocul som Varadero so seriovymi, a potom s ladenymi, bol to neskutocny rozdiel... Pokial chces pridavat vykon, tak motorku na vozik a hura do Ciech. Tam laboruju na brzde so vsetkym, co moze vykon ovplyvnit a vysledky skutocne stoja za to. Stoji to sice dost penazi, ale mas par koni naviac, odstrania sa diery vo vykone a vykonova krivka je plochsia, teda vykon motora nerastie kontinualne s otackami, ale je ho viac aj pri nizsich otackach. Ale to uz hovorime o karburatorovych kitoch, programovanych zapalovaniach, vymene zvodov, cca od 50 000 vyssie... A pocit, ze to ide lepsie je len pocitom, to ukaze az motorova brzda. Ja tiez ked umyjem auto, zda sa mi ze ide tichsie a lepsie taha Na stranke VIPERu su nejake grafy, tu je aj na Bandita 600 (www.viper-design.sk/images/exhaust/graphs...), ale neviem, kde by si sa mohol dostat ku grafu s originalom koncovkou na porovnanie... |
ZX 7 fan Neregistrovaný |
Je to jasne, vezmem to do D&K Racing v Prahe. Ked mam koncovku Yoshimura original na moj stroj, odporucaju Dynojet kit Stage 3 s vymenou trisiek a kratkymi filtrami K&N kde sa s cenou aj s pracou dostanem pod 10k CZK. K tomu pripocitaje 8k CZK za koncovku je jasne ze ma to vyjde 18k aj s pracou, vypisom z brzdy a zvysenym vykonom a krutakom cca 15-20%. Skoda ze to takto profi nevie niekto spravit tu v SR, dal by som za to radsej 20% navrch v SKK a mal by som to tu po ruke. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3032 | Včera: 188339