Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
V rubrike moto poradna som Vam opislal problem na mojej motorke honda CBR 600F. Bol to hluk motora a vybracie do riaditiek a stupaciek. Chcete vediet ako som dopadol? SUPER!! Rozvody mi komplet vymenili, hluk prestal ale vybrácie nie. Ale to nie je hlavny dôvod preco mam radost zo servisu OMNIA Motors na Tomasikovej ul. v BA. Motorku mi vratili poskodenu!!! Udajne machanik do nej nacuval s autom. Praskli mi prednu kapotaz, praskli drziak smerovky, oskreli kryt na zapolovani a poskriabali zrkadlo. Chcem vas vsetkych chlapci upozornit, aby ste tento servis z daleka obchadzali. Toto uz je tretie poskodenie, ktore mi tam sposobili. Maju vztah k motorkam ako keby opravovali plniace pera a nie motorky v hodnote skoro 400 000,. Sk.!!! Podla mna motorka musela spadnut zo stojanu, lebo mam poskodenu pravu aj lavu stranu. Pokial potrebujete esteticky "skraslit" vasu motorku, urcite tam chodte. Najdete tam tazkych profesionalov, ktory sa vam postaraju o dokonale upravenie vasej motorky. Ten, kto nema chut na upravu svojej motorky, radsej nech zabudne, ze existuje Honda na Tomasikovej ulici. |
Tym skurvysynom treba polamat ruky aj nohy,nic ine si nezasluzia! |
Ja sa Omnii vyhybam na 100 metrov, su tam total idioti. S ich servisom tiez nemam dobre skusenosti a poznam chlapika, ktory bol vnutri v dielni a vravi, ze tam dokopy nic nemaju, vraj bieda... a neskuseni mechanici. To najhorsie pre motorku. |
No to je zly sen! A to ti ju dali taku donicenu? Ved ti ju musia vratit v takom stave, ako ju prebrali (teda okrem casti, ktore opravili = vylepsili, nie znicili). Musia ti vymenit vsetky casti, ktore poskodili vlastnou vinou! Mas pravnika? Ako to planujes riesit? Ako sa k tomu stavaju oni? |
Dnes som odniesol motorku do servisu. Prijali mi ju a spravili zapis o poskodeni. Ja som napisal dopis riaditelovi servisu, kde ziadam, aby mi dodali nove diely, ktore mi poskodili, ale chcem si to prehodit sam. Tymto ludom uz nedam vymenit ani vzduch v pneumatikach. Ked som im to bol reklamovat v piatok, tak som mal prislub, ze mi poskodene veci vymenia a ze v podstate sa nic takeho nestalo. Je to banda diletantov!!!!!!! |
Milky, |
V-Raptor650 Neregistrovaný |
Doprdele, tak toto nie !!! To robia asi naschval, nakolko ako si sam spominal, niekto z nich cital diskusiu a kontaktovali Ta. Motorku si nemal vobec prebrat. Toto je fakt na pravnika. Nechaj riesit veci kompetentych. Su ludia (firmy), ktori sa nikdy nezmenia - nikdy !!! Dana firma mala uz more casu aj prilezitosti, aby Ti tu motorku dali dokopy a nestalo sa tak a ani sa tak nestane pokial nebudes k nim nekompromisný. Iba tolko ... |
V-Raptor650, s tou Markizou je to celkom dobry napad. Pravnika som uz kontaktoval a dal som mu vsetky podklady. Mimochodom volal mi pan riaditel z Hondy, ze samozrejme motorku daju do povodneho stavu. Som zvedavy, ako to vsetko dopadne. Pre neho (riaditela) je to samozrejme, ze mi motorku daju do povodneho stavu, ale pre mna je to tazka trauma zo slovenskych servisov. Este stale tam vladne tazky socializmus. Dufam, ze sa mi podari tuto sezonu vyjst s tazkeho soku nasich kvalitnych servisov. Nemal som ani tusenie, ze mame takych odbornikov, ktori dokazu pomocou podlahy v servise vytvorit nadhernu airbrusch. Kazdemu odporucam, kto ma chut o vizazne vylepsenie svojej motorky jednoznacne navstivit tento servis. |
Majo, nie je chyba. Mam papier kde priznavaju poskodenie. Ten papier som si zobral uz v piatok vobec nedebatuju o tom ze to nesposobili. Uz mi objednali veci. Aspon riaditel sa zatial zachoval ferovo. Nikdo z hondy nepovedal ani naznakom ze som si to sposobil sam. Tak ze motorku som prebral az potom co mi dali papier o poskodeni. |
Milky, |
HergothCB: Peter Frano na motorke sedel.. raz som ho stretol v Yamahe u Raza a zosadal z CBR900RR... na cervenych SPZ... |
Chalan sa vola Michal Frano, nie Peter... nuz, na mna posobil doteraz vzdy sympaticky, mal seriozny pristup, vybavil zlavy, aj kamarat je s nim spokojny... par doplnkov som si tam u nich nakupil... A na kazdom zraze je na inej motorke... zavidim mu jeho job ... O servise nic neviem... |
Ok, beriem spat. Nabuduce sa ho opytam, ako mu napinaju retaz v ich servise. Nemyslim ze jazdi na tej CBR s vôlou reťaze 0,1 cm. |
Igel, Red Devils MC Neregistrovaný |
Milky, pokial by ti este cokolvek spravili, alebo by si mal pocit ze by si mal ziadat nejaku kompenzaciu za ujmu ktoru ti sposobili (ja ten pocit mam) napis Branovi Kralovi do Markizy (kralb@markiza.sk), velmi rad sa toho chyti a roznese milu Omniu na kopytach... Tu vobec nejde o to, ci ti motorku daju dokopy, ta povinnost im vyplyva zo zakona, ale o to, co spravia, aby ta odskodnili. Motorka bola skoro nova, teraz je padnuta a po tejto diskusii sa uz asi tazko bude predavat ako bezchybna. Takze aj ked ti ju daju do poriadku, ujmu ti uz sposobili a teraz ide o to, ako ti ju budu kompenzovat. A pokial sa mu to nepaci, kludne moze visiet na slovenskych motorkarskych serveroch ako vzor neseriozneho pristupu. Inak za chvilu je tu Honda Bike Day, bolo by asi zaujimave, pokial by sme sa vsetci aspon raz spytali importera, ako to mysli s tym servisom... |
Igel, v podstate mas pravdu ta motorka bola az do teraz uplne v poriadku. Nemal som ju poskodenu ani padom, ani nijak inak, pokial nepocitam maly skrabanec na prednom blatniku. Kupoval som ju ako posledny bike vzhladom na moj vek. Skoda, ktoru mi vycislili za nahradne diely je 36 000,- Sk bez DPH. Nemam vsak tusenie, co mozem od nich ziadat, ako nahradu za skodu. Je mi jasne, ze tym, ze motorka padla (aj ked iba zo stojanu) urcite stratila na hodnote. V pripade predaja, aj keby to nebolo zverejnene na internete, toto by som kupcovi urcite oznamil. Ponukli mi bezplatny servis pri dalsej tachnickej prehliadke, co sa mi zda smiesne. Igel dik za typ, skusim napisat Kralovi do Markizy. Na ten Honda Bike Day idem a velmi rad sa tam porozpravam so zastupcami Hondy. Porad mi, co od nich ziadat. Ja najradsej by som zastupcov Hondy ani nevidel. |
Milky... |
Joker, predna kapotaz 26 000, smerovka 3 000, zrkadlo 3 000, krit zapalovania 4 000 sk. Tie cisla su orientacne, neviem ich presne. Vysledna suma je 36 000 Sk bez dph. Tieto ceny mi povedal technik z hondy.Nastastie bocne kapotaze mam bez poskodenia. Teraz cakam co podniknu, ako sa zachovaju a podla toho hura do Markizy. |
Igel, Red Devils MC Neregistrovaný |
Mam taky dojem ze ponukali poukazky na benzin za cca 20 000,- Sk. A ponuknut ti to mohli aj sami. Uz debatou na tomto fore stratili omnoho viac. A obavam sa ze to bude este horsie... |
Milky: pri pade, aj ked zo stojanu sa na 99% poskodia skoro vsetky plasty na motorke.. ked ich pozhadzujes dole, a prezries, tak najdes male prasklinky... po case vylezu do laku.. niekedy sa ulomia aj uchyty na svetle.. pokial nie je nahodene, nie je to vydiet, rozsipe sa to az potom, ked demontujes svetlo..... zvykne sa posunut aj ramcek co drzi predne svetlo a zrkadla... a ten sa velmi tazko rovna... ale o to tu nejde.. moze tam byt argumentacia, ze to ide opravit.. vsetko ide opravit, aj polamane plasty... ale ty si to do servisu priniesol neposkodene.. tak vsetko pekne ziadaj aj neposkodene naspat... |
milky, ak je pravda co pises, tak tie poskodene diely musia stat nove az okolo 100 litrov, lebo honda je jebnuta na hlavu co sa tyka cien nd. oni poisteni musia byt, a zakon nikde nespomina fakturu, ale SPOSOBENU SKODU. tuto si treba dat odhadnut sudnym znalcom, skodu ti musia zaplatit, a ty si daj veci opravit za pätinovu cenu a musis na tom zarobit (a presedlat na drahsiu motorku) |
Majo, nestras ma, uz mam aj tak nervy. Moto som mal doma komplet rozobratu, kontroloval som kazdy plast a ziadne nove poskodenie som nenasiel. Premeral som aj cely predok, ci tam nahodou nie je nejaka odchylka. Babral som sa s tym celu sobotu od rana az do noci. Diely mam dostat nove. Ja som nesuhlasil, ani nesuhlasim s opravou poskodeneho plastu. Dostal si ma do pomykova a preto ju asi rozhadzem este raz. Zeze co sa tyka cien mas pravdu , ze Honda je je..... . Bohuzial nie iba Honda, ale aj ludia, ktori su v nej. Cest vynimkam. Nikdy som nechodil s predoslimi motorkami po slovenskych servisoch a strasne lutujem, ze som teraz bol.stale cakam, kedy sa mi ozvu. Davam im cas do piatku a potom to postupujem pravnikom. Uz som ho oboznamil s problemom a hned sa toho chcel chytit. Tak isto mam pripravenu aj tu Markizu, takze na tahu je teraz Honda. Ja zacnem tahat v pondelok. Uz som sa zmieril, ze tato sezona je pre mna pase. Nevadi, do Hamuliakova sa pridem aj tak ozrat. |
V-Raptor650 Neregistrovaný |
Vidicon: predna kapota 26000 a to este bez DPH ...teraz zabehlo aj mne... |
olo Neregistrovaný |
vsetci: Su to simply k...(neschopaci). A aj predajne celkovo. Ja si uz roky vsetky veci na moto kupujem v Cechach. Diely mi tam dovezu max. do dvoch tyzdnov a nepytaju take brutalne prachy ako u nas. |
Milky: ja ta nechcem strasit... co davam robit plasty jednemu chlapikovi, ten na kazdom jednom plaste najde prasklinku, aj ked ty ju nebudes vidiet... vie ako ma plasty ohybat, a pretacat, aby sa mu ukazali... |
Milky navrhujem po porade s pravnikom odstupit od kupnej zmluvy, motorku im vratit a ziadat kupnu cenu + naklady na opravu naspät (ak nejake su). Co sa tyka Hondy a jej zastupenia na trhu SR zisla by sa cela tato diskusia uverejnit aj niekde inde, resp. poslat ju v kopii prislusnym panom predstavenym, ktori sa tvaria aki su oni skveli a ako praju motorkarom. |
Suhlasim s macom... ziadaj novu motorku, alebo vratenie sumy... |
...fakt niet co dodat.A pan riaditel v Honde by uz teraz nemal byt riaditelom, pokial Ti dnesnym dnom nevratil vynalozene financne prostriedky za kupu predmetneho motocykla. Kazdopadne zasli urcite list vyrobcovi ,riaditelovi-vedeniu podniku do Hondy-Japonsko o pristupe k zakaznikovi a vobec o servise Honda u nas na Slovensku |
Malvin, aj do Japonska som uz chcel napisat, ale nikde neviem zohnat adresu na vyrobcu. Podklady ako som uz spominal ma pravnik a iba caka kedy mu poviem, aby zacal konat. Nevie niekto nahodou adresu do Japonska? Hladal som to aj na internete a nic. Je zaujimave, ze zatial nebola reakcia ani z ciech.V kazdom pripade nedam tomu pokoj a budem hladat vsetky prostriedky, ako vyriesit tuto vec k mojej spokojnosti. Pani z Hondy nemaju ani tolko slusnosti, aby mi niekto zavolal, ci uz diely na motorku prisli alebo nie. Ako som spominal pred tym, davam im termin do piatku a v pondelok zacina konat moj pravnik. Neviem preco, ale ked videl vsetky podklady, chcel sa toho chytit hned. A Honda? Spinka a stale len spinka. Nuz co?! V pondelok ju zacneme budit. |
V-Raptor650 Neregistrovaný |
Raz som hladal stranky Kawasaki a tiez som nic nemohol najst aj ked to chcelo mozno trosku viacej casu - nasiel som vsak dane stranky v japoncine co mi ale nepomohlo o . Skus to vsak cez nemeckych zastupcov Hondy, alebo cez Švajčiarskych ( tych by som volil ja ) zastupcov, oni Ti to bez problemov povedia. |
..skús sa vysomáriť z tohoto.. |
..alebo z tohoto.. |
V-Raptor650 Neregistrovaný |
Milky: volal som do Nemecka, tu mas tu stranku: www.honda.co.jp |
V-Raptor650 Neregistrovaný |
Ak to nenajdes skus tel.: +491805202090 boli tam celkom ochotni a vypytaj si priamo mailovu adresu na japoncikov do Hondy, mali by ju tam mat ved snad spolu komunikuju o |
Milky, mas tu uzasnu podporu a snahu nas vsetkych motorkarov pomoct veci. 10.8. letisko Žilina D. Hričov je ako uz urcite vies Honda Bike Day- urcite by som tam zasiel podakovat sa organizatorovi Honda,ake skvele znacky a hlavne servis ponukaju zakaznikom na Slovensku. Ked reklama, tak poriadna. |
To co sa im s tvojou motorkou stalo je vazne pruser. Keby boli svine, tak ti povedia, ze si to uz mal a dovidenia... Ich pracovnik by mal byt poisteny proti skodam sposobenym pri vykone povolania. Takze by ich uvedenie tvojej motorky do povodneho stavu nemalo stat prakticky nic. Z toho treba vychadzat pri jednani s nimi. Ty ale trvaj na tom, aby pracovnik poistovne urobil co najskor obhliadku. A treba ho pri nej kontrolovat! Vacsinou tymto veciam hovno rozumeju, co moze byt pre teba aj vyhoda, ak ma chapes... Ceny dielov ta nemusia vobec zaujimat, lebo ich hradia oni. Nechcem to cele bagatelizovat, ale taketo pruseri sa stavaju. A ze sa pravnik toho hned chytil? Ved z toho zije. On ma svoje love, ci spor vyhras, alebo nie. A budme realisti: tato vec asi bude kazdeho Japonca pramalo zaujimat. A obavam sa ze aj Markizu. Takychto a vacsich problemov tam maju mraky. Skus to naprv dohodou, teda kym nezacnu robit problem. I nak ta caka sud a to znamena roky platit, platit, platit... Ja vediem podobny spor od roku 1996, tak viem, co hovorim! A to mam najlepsieho slovenskeho pravnika na tieto veci, navyse je tam rodinny vztah. Tak ti teda drzim palce. |
Vadim, mohli mi povedat ze som to poskodenie uz mal, ale vedia aky som pedant na moto a po oprave si vzdy to prezriem do detailu. Nas pravdu ze ich to prakticky nebude nic stat, riesia to cez poistovnu. Nechcel som to vobec hnat do extremu. Ked si si vsimol, do teraz som bol az velmi tolerantny k Honde, lebo tie rozvody som nechal spravit tri krat. Bola to stale ta ista zavada, kde uz pri tretej oprave som mohol ziadat o vymenu chybneho vyrobku. Napriek tomu som stale veril, ze sa im to podari opravit. Bol som tolerantny, ked mi motocykel poskodili pri oprave prvy krat, bol som tolerantny, aj ked mi ho poskodili druhy krat, bol som z casti tolerantny, ked mi ho poskodili treti krat, ale stratil som toleranciu po tom, co mi technik tvrdil, ze do motorky iba nacuvalo auto. Az potom, ked som im dokazal, ze moto musela padnut na lavu stranu sa mi vlastne priznali, ze je to tak. Vtedy som stratil toleranciu uplne. Ja som mal ochotu sa s nimi dohodnut. Mrzi ma vsak, ze nas motorkarov povazuju asi za blbcov, nakolko sa mi snazili nahovorit, ze k poskodeniu doslo iba nacuvanim na motorku, a az po mojom tvrdom naliehani, ze take poskodenie nie je technicky mozne mi povedal pravdu. Keby mi povedal pravdu hned, okram vybuchu hnevu by som mal tu patricnu toleranciu, aby som moto dal opravit. Kedze ma vsak klamali, ako mozem mat k tomuto servise doveru? Pracoval som dlhe roky v servise. Viem, ze taketo prusery sa stavaju. Stat sa mohlo, ale mali to od zacietku riesit trosku inac!! Nie som male decko, aby ma niekto natahoval. Este stale mam malu toleranciu k tomu, aby som nehal tento sevis konat. Aby sa k problemu postavili tak, ze budem odchadzat odtial relativne spokojny. Je mi jasne Vadim, ze ked sa rozhodnem ist s nimi do sudneho sporu, bude to trvat mozno aj roky. Je mi jasne, ze najrozumnejsie je s nimi sa nejako dohodnut. Ale naozaj mam pocit, ze na tahu je Honda. Navrhli mi stretnutie, tak sa necham prekvapit, co z nich vylezie. |
Slušný človek Neregistrovaný |
Ďakejem včetkým za pripomienky.Ale inteligencia niektorých je na veľmi nízkej úrovni.Hľavne čo sa týka spisovnej slovenčiny.Verím tomu ,že týto ludia si to uvedomia. |
Re: Slusny clovek: zato Stur by z Teba mal ukrutnu radost - týto ľudia- 1.p.mn. c.: títo ľudia |
Slušný človek: Tu teraz nejde o gramatiku, ale o niečo celkom iné. Tak sa nad to povznes, každý robí chyby. Možno sa ponáhľali a nemali čas písať. |
Mam informacie, ze poskodene suciastky si uz dostal, takze by uz mohlo byt vsetko O.K. Ver tomu, ze sa tam kvoli tomu zdvihol prudky vietor a ze si uvedomuju o co ide. P.S. Pises, ze si robil v servise... Bolo to u Kestlera a mali ste tam zakaznika s Espaceom. 3 roky ste mu nevedeli odstranit jednoduchu zavadu. Spominas? Bozie mlyny... To bol iba ftip, som rad, ze to uz mas za sebof! |
Mišo od predaja Neregistrovaný |
Chlapci trochu ste to nafúkli aspoň je vidiet kolko mate roboty. |
Igel, Red Devils MC Neregistrovaný |
Miso, pokial niekto chce mat motorku v poriadku a nezadari sa ani na prvy, ani na druhy a dokonca ani na treti raz a este tu motorku v servise poskodia, tak naozaj neviem ci by som si tam co i len prisit gombik... Tu nejde o nafukovanie, tu ide o to, aby spravil servis pre zakaznika to co ma, a pokial mu sposobi to, co Milkymu, aby mu pridal primerane odskodnenie. Pokial by nebolo problemov s motorkou, nebol by ani tento prispevok do fora... |
Vadim, ano pracoval som u Kestlera, mali sme tam problem, a nie jeden. Z mojej strany mam vsak svedomie ciste, nakolko som sa snazil spravit co sa v tej veci dalo, a nie len v tej, a neposkodili sme vozidlo. Mali sme spustu problemov to urcite, preto som mal toleranciu aby sa to odstranilo. Pokial to niekdo berie ako odplatu, tak to vyslo. |
A este nieco, Misko ak si myslis ze to co som napisal nie je pravda kludne ma oprav. Rad sa ospravedlnim tebe aj honde ak som si nieco napisal zle alebo nieco prekrutil. Kludne si to mozme povedat aj takto. Este raz tebe dakujem, servisu nie! Ta motorka dalej trase, nechcem vsak aby ste to robili. |
Mam pocit, ze je to poucenie pre vsetkych. Milky, to s tou odplatou si nemohol mysliet vazne... |
Pre: Miso od predaja, |
Naydar chlapi. So záujmom sledujem situáciu. Milkymu samozrejme držím palce a zároveň sa čudujem kde berie toľko trpezlivosti. Aj ja si uvedomujem že žijeme na slovensku a vzťahy medzi obchodníkom a zakazníkom sú pomýlené(ako aj veľa ďalších vecí) ale nechápem značku s takým menom ako je Honda že má takýto prístup. Páni riaditelia a menežeri sú platený zo zisku pri predaji áut, motoriek a ND. Prispievajú im na to všetci radoví zákazníci a oni sa im takto odplácajú.Nevedia si spraviť poriadok vo vlastnom brlohu. Kde je tá dvojročná záruka bez obmedzenia najazdených kilometrov? |
Som rad, Milky, ze si sem pritiahol Misa od predaja. Miso vyzera na fajn chalana a bolo by fajn , keby podal celu vec z pohladu Hondy... |
XX SMC Neregistrovaný |
Miso od predaja, dufam ze poznas tu pesnicku od Slizov o tych robosoch, co davali podlahu, lebo sa Ta musim spytat, TO TI TO FAKT UZ J.B.??? Neviem ci si z firmy ktora ma v tomto pripade maslo na hlave, ale ak ano, tak len co sa vam ako firme v poslednej chvili ako tak darilo zachranit situaciu, tak si to tym svojim vyhlasenim poriadne zaklincoval. Vidno, ako to vidis, proste sa zas bez priciny ozyva jeden dementny zakaznik, ktory uz vam ma dat pokoj. Zaplatit a drzat hubu a krok. Prosto chlapi vam to asi musi sakramentsky jebat! (sorry, len citujem HS) |
Mišo od predaja Neregistrovaný |
Skusme to zobrať z inej strany.Klient doviezol motorku so sťažnostou na rezonácie.Vymenil sa šponovák, vyvážili sa kolesá pričom sa jeden disk trochu poškriabal. Po určitej dobe šponovak odišiel a klientovy v druhej pobočke zopakovali postop a šponovak odišiel. Po rozhovore s klientom a sťažnosti na kvalitu servisu som začal sa o problematiku starať aj ja. Po skúšobnej jazde som usúdil že motocykel skutočne rezonuje a volal som Hondu CR aby mi pomohli. Bolo mi oznámene že spolu so šponovákom treba vymeniť aj určité lišty. |
Dnes ma navstivili zo servisu Honda OMNIA Motors. Prisiel osobne veduci servisu, pricom si odfotili poskodenie moto a priniesli mi nove diely na opravu. Pri tejto prilezitosti sme si vzajomne vysvetlili situaciu ktora vznikla a dohodli sa na dalsom postupe. Moto mi zoberu v piatok do opravy, vymenia chybne diely za nove a pokusia sa mi vyriesit aj problem vybracii do riaditiek. Veduci sa mi osobne ospravedlnil a uznal chybu servisu. Vyrozpraval som mu cely pribeh ohladne mojej moto a pochopil, co som pri opravach zazil. Touto cestou mu chcem podakovat, ze sme nasli spolocnu rec a dohodli sa na dalsom postupe.Zacinam mat pocit, ze si plne uvedomuju vaznost situacie a su ochotni pomoct. Pri rozhovore mi veduci servisu ponukol urcitu kompenzaciu, ktora sa mi zda adekvatna. Este raz chcem podakovat veducemu servisu, ze sa vazne zacali zaujimat o moj problem. Ked sa cela vec dotiahne do uspesneho konca, velmi rad podakujem celej OMNIA Motors za vyriesenie problemov a pevne verim, ze zmenia pristup aj k ostatnym zakaznikom, co moze potesit celu slovensku motorkarsku obec. |
xy Neregistrovaný |
Vazeny predajca,to sa mi snad zda,pri citani vety-co by ste robili ak by ste podobnu firmu vlastnili.Nuz,ked si nevies odpovedat na tuto otazku sam,nemas tam co robit.Preto,ze ak by sa to tykalo tvojej motorky inak by si rozpraval. |
Mišo od predaja Neregistrovaný |
PS: inak by som rozpraval ale ak dostaem nove veci na ktorych nebola nikdy žiadna krvava muška a bude to zadarmo, spoločnosť si prizná chybu a prislúbia mi určité odškodnenie a uznam |
Tákžéé vlastnéé je fšetko v poriádkúúú. Zalepili hubu vliezli do zadkúú a fšetko je fporiadkúúúú! |
ja som optimista, ze sa veci v Omnia motors zlepsia, ved na slovensku sa nepredava tolko vela novych motoriek, takze im je dobry kazdy jeden zakaznik, co k nim pride uz len do servisu, nehovorim o tom ked si u nich kupi motorku za pol melona, |
Honda Omnia je moja konkurencia, takze mi mozno uverite, ze nemam dovod obhajovat ju, ale: "kto si bez viny, hod kamenom." Jezis Kristus |
marek 0904624672 Neregistrovaný |
caute hondaci potrebujem trocha informacii kde by som dostal zohnat predne brzdove kotuce na hondu cbr 600f r.v. 1995 model 96 a kapotaz resp. nalepky samozrejme za co najlacnejsiu cenu. dakujem |
Milky ja viem ako sa to stalo!!! Vsetko ti uhradili do poslednej koruny a vsetky poskrabane plasty sa ti dali nove(nove nie striekane)A jedno si zapamataj kto nic nerobi nic nepokazi a ty si to nafukol na velblouda.asi tak |
Ale som vás oral vy debili! |
Ale som vás osral vy debili! |
Neviem kto pouzil moje meno na to aby takto reagoval. Dufam ze ludia co ma poznaju vedia ze toto nie je moja reakcia. |
Milky: ako si si uz urcite vsimol, tak Awia zverejnuje IP, takze je vsjo jasno. |
Som vas dostal a nepocuvajte toho co ma IP 195.80.179.57 |
Uz si trapni a prestan!My tu mame normalnu diskusiu. Co mas 5 rokov ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 173033 | Včera: 225018