Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdar všetci, |
..myslím, že zabehnutý ho máš už tak akurát. A myslím si, že ani karbiky prestavovať netreba. Teda jedine ak by nechcel motor točiť vyššie otáčky. Ale píšeš, že točí, čiže paliva má asi dosť.. |
Herghott: nic netreba robit, podla vsetkeho bola motorka skrtena dodatocne, popripade by som vymenil vzd. filter. |
Maco: nebola skrtena dodatocne, je tak uz od vyroby. Robili sa tri verzie - nemecka, rakuska a svajciarska. Ja som mal podla vsetkeho nemecku, aj ked mi vela veci nesedelo s nemeckym servisnym manualom. |
Spotrebu to upravi mozno o taky litrik, takze radsej neprecenuj objemove moznosti svojej nadrze ako ja v nedelu... ved vies. |
S tym vzduchovym filtrom mozno stoji za to experimentovat, prave preto, ze bola uskrtena firemne. Pocitalo sa tam s malym prietokom paliva a preto aj vzduchu. Takze ked si umoznil nasat viac paliva, mal by si umoznit nasat aj viac vzduchu. |
Vadim, |
frodo Neregistrovaný |
skontroloval by som trysky, ci su podla manualu (ked mas tu moznost), ako vadim pisal, menej vzduchu - menej benzinu. |
vacsinou ked sa skrti motorka tak sa daju tie pliesky do karburatorov ale menia sa aj trisky, ked si dal prec pliesky mal by si si dat vymenit aj tie trisky a potom to bude jak ma byt |
Takze sa stretneme na tom okruhu ? |
pokial ti to ide tych 200, tak trysky budu bez problemov. Ak by boli mensie nestihali by pri tak vysokej zatazi.Skor by som odporucal na novo synchronizovat karbce. |
Awia: ZIADNE NALEPKY NEBUDU!!! Snad mi dve R-ka nepomozu |
Awia: neviem neviem. Aj by som isiel, ale v utorok sa stahujem do Blavy a chcem sa trochu zabyvat. Asi to nechame na jar. |
Herg, Tharien, |
Herg: Co ja viem, tak skrtenie sa robi 3 sposobmi: |
Maco a spol. - vysvetlite mi prosim naco mam menit filter? Ved tam mozem dat jedine taky isty aky tam je. Aky to ma teda zmysel? |
frodo Neregistrovaný |
Vojticek - vyfuk tiez, ale na 2 takte - tam to spravi hodne, na 4 takte to nema zmysel. |
O com sa tu vlastne bavime? Ide to? Ide. Ide to podstatne lepsie? Ano. Zere to 8 litrov? Nie. V pripade ze som na vsetky svoje otazky odpovedal spravne, dochadzam k zaveru: Peto, nechaj to tak jak to je teraz. |
Správne Tharien. Pokiaľ to behá treba jazdiť. Mašina si zásah vyžiada sama. |
divoch nerob si izéé...srandu |
Na ten okruh sa pridam potom tiez, nie ze na mna zabudnete, TDMka vam to este nanda |
No na ten okruh sa dolo zajst dnes Nic z toho... |
Mam Suzuki GSX1100F r.v.96 a mal som restriktory vo výfukovych kolenach hned za odstupom z valcov mal som asi nemecku 100k verziu ale nikto mi nevie presne povedat ci nebola skrtena aj inde napr. v karburatoroch motorka je zivsia spotreba sa nezmenila tak ma to prestalo postupne zaujimat. |
Zdravím všetkých bikerov! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134858 | Včera: 198006