Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ten nastup vykonu je tam sice citit, ale nie je to ziaden uragan, zbytocne, opakujem zbytocne to len nafukuje cenu motorky, radsej tam mali nechat tie ozubene sukolia a nie davat takuto blbost. spotrebu to ma pozoruhodne vysoku a celkovo je to dost tazka motorka, ktoru treba riadit aj telom, pohlad nestaci |
frodo Neregistrovaný |
VTR som netestoval ale s Hondou VTEC Civic som par tisic km najazdil. To ze ten motor ma narast vykonu, ked sa zmeni casovanie ventilov je len reklamny odrb. Ten motor bol slaby ako caj a ked nebolo zmenene casovanie v nizkych otackach, tak bol este slabsi. V praxi to vyzeralo nasledovne: isiel si ustalenymi otackami - vobec to nereagovalo na plyn (v podstate dobra vlastnost - lahko sa udrziavala konstantna rychlost). Ked si poriadne pridal, autom sklblo - a to bolo vsetko co sa stalo - zas to bolo lenive jak predtym. |
Frodo o VTEC-u vies velke ho..o. |
frodo Neregistrovaný |
Najazdil som na tolko ospevovanom VTECu asi 40.000 km, takze o tom aky je to odrb viem svoje. A k tej 200k honde - to je akoze ktora ??????? |
Frodo-napr. 1.8 integra type R, alebo accord type R. Ale aj taka stara CRX 1.6 vtec (160PS) je dost dobry stroj. Ale to sme uz mimo domeny tejto stranky....Tie 1.5 boli vteci robene akoze na spotrebu a nie na vykon. A aj tak to neboli plne vtecy bo mali len var. casovanie nasavacich ventilov a nie ako 1.6 aj vyfukovych.. |
barbar onan Neregistrovaný |
HondaCRX 1,6i nemala VTEC, vtedy sa o tom este nechyrovalo |
No mal som moznost odskusat asi rocny civic 1,6 a odspodu to islo celkom brutalne, ale iba do 4 tisic otacok. Potom to bolo skoro jak moj zigulak 1,5. |
VTEC na 1.5L Civic autach (96-2000) maju síce maximálny 114 koní, ale tak ako písal pava boli robene na spotrebu. Tomu bola prisposobena aj prevodovka, takže za istých okolností auto pôsobilo dosť lenivo, ale vo vysokých otáčkach sa dal dosiahnuť celkom slušný výkon. Niekomu to nevyhovuje, iní si zas pochvalijú spotrebu 5 litrov/100km.... Pre tých prvých robila Honda 1.6L VTi. Tie majú tiež systém VTEC, ale je to úplne ináč ladené. Výkon je 160koní - tie jazdia aj preteky do vrchu takže to už je iná káva. |
ešte odkaz pre "barbar onan": |
frodo Neregistrovaný |
jasne, ze to bolo robene na spotrebu. Z inym firemnym autom sa na dlhej trase 10l / 100km urobit nepodarilo. Btw. Felicia combi 1.3 bola proti tomu Ferari (aj co sa tyka zrychlenia, aj pruznosti aj max. rychlosti). A co si mam mysliet o aute, ktore za Brnom na dialnici v kopci neda viac ako 90km/h ? Asi ze je urobe v prvom rade na chuja a potom uz len na dve veci .....A to ze to tam prepina 2 a 4 ventily ? To ti je platne ako mrtvemu zimnik. Som rad, ze o tom vela viete, ale podopriet svoje tvrdenia tym, ze raz som sa na kamosovej zviezol a tvrdit ze druhy o tom h. vedia je .... |
barbar onan Neregistrovaný |
Aurel, si si isty tym rokom 1990? Mam pocit, ze VTEC zacal pouzivat od r.1994-95, ale mozem sa mylit. |
barbar onan Neregistrovaný |
A kazdopadne, boli viacero modifikacii VTEC: |
pre barbar onan: |
pre frodo: |
frodo Neregistrovaný |
ano, som zaujaty, a je to sposobene mojimi skusenostami s Hondou Civic 1.5 VTEC. To ze niekto vyhra preteky do vrchu je mi prd platne. Pre mna (asi aj pre ostatnych) je zaujimave asi toto. Zoberiem kluce z kancelarie a vyrazam na sluzobnu cestu - to auto je lenive jak ...., v kopcoch musim podradovat do 3 ky, ked sa vratim, sef mi nadava, ze co som robil s tym autom, ked malo spotrebu 10 litrov. Dva roky, cca 40.000 km - zaverecne hodnotenie : je to shiit. Odporucam, len nepriatelovi. |
škoda slov |
barbar onan Neregistrovaný |
Aurel, nerobis Ty v Honde? (odpovedat nemusis) |
Co sa tyka CRX tak si pozrite stranku www.crx.sk |
chlapci ako sport-tourer je to uplna vyhoda. jazdi sa na tom perfektne a kto povedal, ze sa natom neda sportovo poprehanat? ak ju drzis nad tych 7000 tis.. ide jak raketa. ak ked si vezmete,ze velku vacsinu casu stravime na cestach a nie na okruhu, je to len a len vyhoda. Neviem ako to ide na autach, ale na motorke je to super. |
mam pocit ze ste si pomylili forum, ja som tu cakal porovnanie so starou verziou a niektory tu porovnavaju vfr s civicom a feliciou, |
frodo Neregistrovaný |
Zdravim Vas, trochu som sa odmlcal, lebo som nebol v robote, ale povazujem za slusne odpovedat na vyslovene tezy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 106133 | Včera: 114443