Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
aj z jawy sa dá urobiť spolahlive moto moja má 27PS a 41Nm podľa merania výkonu na brzde, má oilmaster a bezkontakt Ducati, dvojkomorové jawacke výfuky su na nič lebo maju veľký prepad krutiaceho momentu pri 3000ot/min viď www.tkmoto.cz |
9,7 kW , 10,1 Nm motor, karburator, 6 kvalt, 115 kilo. Celkom pekna hrča. |
Ja sa tóže ospravedlnujem. Je to uz CBR 125. Ja krepáň zaostalý! |
Ospravedlnujem sa az teraz som si vsimol aku koninu som napisal. Ale aj tak by som isiel radsej do Mita alebo NSR |
XX SMC Neregistrovaný |
to nove 4taktne NSR 125 sa asi vola CBR 125 |
t.j.hooker Neregistrovaný |
dik za info Damos. (ale 35-45tSk za nove nsr je asi malo, né?) |
barbar onan Neregistrovaný |
bajker: Cagiva je z Talianska a je to dvojtakt. A takisto dvojtaktom je aj NSR 125 od Hondy. |
t.j.hooker Neregistrovaný |
...mam taky vodojem, ze mito aj nsr su 2takt... |
Ak Jawu tak do 30 tisic, lebo uz za 35-45 tisic sa da kupit Honda NSR 125, alebo Cagiva Mito 125. Je to sice 125ka, ale stvortakt, 30 koni ide 150 km/h ahlavne je to japonske a nie komunisticke. |
Ak chces 350 suhlasim s Macom. (Pardon s Barbarom onanom) |
Ja by som radsej odporucal dosetrit na nejakeho starsieho japonskeho stvortakta... |
Kupovat 3apolu za viac ako 20 tisic sa podla mna neoplati. Ja som mal kedysi davno 638-ku, kamos mal 640 r.v.96 s original "ladenymi" vyfukmi od vyrobcu, ale rozdiel medzi nimi co sa tyka vykonu a spotreby nebol ziadny. Neviem ako to je s kvalitou najnovsich modelov, ale technicke parametre su stale tie iste- maly vykon, velka spotreba. |
barbar onan Neregistrovaný |
Jawa typ 640 Oilmaster je chaby pokus spravit nejaky motocykel na urovni, ceny sa pohybuju okolo 40-50tis. to radsej si kup 639, namontuj si tam bezkontaktne zapko, kup kapoty zo 640 a mas po problemoch a este Ti ostane kopec prachov na benal. |
Kamarat ma dvojrocnu, nuz neviem, aka bola starsia, ale tato ma furt rozladene karbose Mozno by ju predal, za nejakych 60 000. S oilmasterom a polokapotazou. Ale ked vidim tie vyfuky... |
myslím, že o 640-tke je dosť popísané na www.motorkari.cz, podľa mňa na ten slabý výkon to má až príliš vysokú spotrebu, čítal som, že až 8 litrov a to je riadne, radšej si ešte špor, a kup niečo lepšie, alebo ak predsa chceš iba jawu, tak ti predám tu moju |
Nazdar. Poprve som nadabil na tento web aj je to naozaj skvele, nieco na urovni. Chcel by som sa spytat nejakej dobrej duse, ci je 350/640 kvalitnejsia (myslim po techickej stranke a spracovani) ako predchadzajuce typy. Mal som 2 roky 639 a bolo mi snou fajn. Predal som ju , lebo som sa ulakomil na auto. Doteraz si mlatim hlavu o stuol. Akurat som sa vratil z USA a mam nejake$ ale na silnejsiu masinu by mi asi nevydalo. Tak planujem na jar kupit 640, s oilmastrom,lepsimi vyfukmi, bezkontaktovym zapalovanim,... Myslim si ze za 20000 kupim peknu 639, ale oplati sa (a kolko???) platit za 640? Bude to o volaco lepsie, alebo to bude ten isty stary komunisticky vyrobok? Zaroven obdivujem vsetkych tych ludi co jazdia od 500ccm vyssie a pytam sa ich:Kde ma na to zobrat obycajny chudobny student strojariny? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 106425 | Včera: 133069