Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, |
poradca Neregistrovaný |
Podla mňa je tá cena za takúto moto dosť,dá sa zohnať lepšia za podobnú cenu.Náhradné diely zoženieš aj po niektorých predajniach po SR no neviem ako je to v BA a cenové rozdiely medzi predajcami su dosť velké. |
v najnovsom cisle casopisu Motoráj je clanok o tom, co si vsimat na ojazdenej motorke... |
miro s. Neregistrovaný |
Skus si dat pozor pri obhliadke na rachoty od spojkoveho kosa, je tam retaz a nie ozubenie, takze moze byt vytahana alebo kos vsetkymi moznymi sposobmy vylagrovany,pokial s tym vsak nechodil stale po zadnom tak o.k. - toto zistis ked sa pozrias od predneho kolesa na motor, a budes si vsimat ci nie je cely motor jemne vychyleni s vodorovnej polohy, ak ano je to sposobene extremnym namahanim sekundarnej retaze pri zdvihani na zadne koleso, ktore sposobi ze motor uchyteny len pri cape kyvnej vidlice a cez silentblok na hlave motora sa jemne vychyli spolu s hlinikovymi plechmi ktore ho drzia o ram prave v mieste capu kyvnej vidlice. Inak su to fakt spolahlive stroje,bud jazdia furt, alebo vobec-moze vysadit zapalovanie, myslim ze obcas regler. Hlavne sa zameraj na tie rachoty z motora. Brat vlastni 251 a je to super, iba lesti a leje benzin. Sice musel kupovat novu inducku, a plus sa uklepal kontakt na elektronickom snimaci zapalovania, avsak sikovny kamos mu to preletoval, a jazdime zase. Este k tym kilometrom, z pocutia viem ze original valec -piest vydrzi priblizne 40000 km pri setrnom zaobchadzani, takze ak nema este robeny vybrus valca....bude to asi na tebe.K nahradnym dielom, daju sa zhanat v cechach, ale nasi juzni susedia maju vcelku solidny trh s nahradnymi dielmi aj na starsie rocniky, takze vela zdaru. |
miro s. Neregistrovaný |
p.s. to vychylenie motora neskor sposobi nadmerne opotrebenie sekundarnej retaze popripade jej roztrhnutie. |
Pepo BA Neregistrovaný |
Maďarské náhradné diely a pár originálnych na MZ nájdeš aj u p. Wolfa v Jarovciach. |
Vsimni si ci netecie olej z prednych vidlic!Dalej kapalina s brzdoveho vaceka, rozsiahlost zodrania pneumatik. !!!Rachot v motore!!! Navrhujem zober niekoho kto uz ma z MZtkou skusenosti. Pretoze treba skusit jazdou ci to pri urcitej rychlosti netrasie nechveje. Skus ist bez drzania riadidiel malo by to pekne drzat rovnu stopu. A ta cena je podla mna v poriadku. Ak to nie je brutalne rozlagrovany stroj tak je to cena dobra. Ja som Predal mz150 vlani za osemnast litrov mala najazdenych 22000km, jeden vybrus, bola ako nova este stale za nou smutim. Kazdy ma sprdol ze som ju predal pod cenu.Vela stastnych kilometrov. |
Myslím, že tu bolo povedané všetko, ešte k tým náhrádným dielom: kupuj iba v SR, Čechách, Nemecku, Rakúsku. Ostatné stoja za hovno. Pepo má pravdu |
video Neregistrovaný |
Prave jednu predavam takmer ako nova, jazdil som na nej minimum. 6-rokov som na nej nesedel (prestahoval som sa a nemam na nu cas) 8500km udrziavana, menil som na nej vsetko, co bolo treba (same drobnosti, nic vazne), musim este kupit baterku a nastartovat. Nova baterka je v cene. Cena cca 22000Sk Podrobnosti vid. geocities.com/aioptimal/mz150/ foto je tyzden stare. |
xkajo Neregistrovaný |
Kúpil som pred 14 dňami MZ 150 za 12000 Sk aj s prilbou, inak do 18000 Sk sa to ešte dá viac by som za 150 nedal. MZ 251 sa pohybuje okolo 25000 Sk. 150 dá bez problémov 110Km/h. Spotreba po meste cca. 4-5 litrov. STK stojí v Senici na motocykel 160Sk. Prepis v meste bydliska 300 Sk mimo mesto 800 SK. Zákonná poistka u Allianz 1400 Sk na rok. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26749 | Včera: 208809